Gość jarciu1111 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 witam i prosze o pomoc moja primma 91r 2.0 jednopunkt nie pali na jednym garku na pierwszym. kompresjia na wszystkich pozostałych 14 na tym chorym 9. zdiołem glowice zaworki ok waleczki ok zaplonik tez był ok sprawdzałem na kablach swiecach i kopulce od dzialającej primki. zero progu na tulei ani rys ani nic normalne sladu zuzycia. nie dymil nie bral grama oleju z usterka jezdze juz jakieś 3 miechy.jedyne co mnie sklonilo do zdjecia tej glowicy to ta slaba kompresjia i to ze plyn sie podnosił przy dodaniu gazu na otwartym korku.głowice mimo wszystko daje do sprawdzenia parowego czy cos takiego. ale zaworli zalewalem ropką i ani jeden nie przeciekał. no kuzwa rece opadają. jedyne co zaobserwowałem to ten chory tłok w sumie jego cwiartka jest czysta tak jak by była umyta tak jak by go cos podmywało. moze ktos juz takie cos miał odpiszcie plis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 a nie podtopiło Ci tego tłoku ?? Mógłby podobnie wyglądać. Masz jakieś foty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 chodzi ci oto czy nie ma uszkodzeń mechanicznych??? nie ma jest czsty jak bys go dokladnie szmatka wypolerował ale nie cały oczywiście czesc jego denka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Jak masz zdjętą głowice to zalej do tego cylindra nafty tyle zebyś wiedział ile było i jak za szybko spłynie znaczy że pierścienie masz do roboty. U mnie jak poszła uszczelka i rozebrałem główke to woda stała w jednym cylindrze ponad tydzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 tak jak by go cos podmywało. Witam. Obejrzyj kolektor ssący, szczególnie wlot na tym cylindrze. nie kojarzę czy tu jest taka możliwość, żeby płyn się dostawał do wlotów jak puści jakaś uszcelka. W innych silnikach się z tym spotkałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 U mnie tez nie palił na jednym garze, a przyczyna było uszkodzony kabel łaczacy kompa z wtryskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 dzieki z ta nafta to zobacze bo dowiedziałem sie ze pierscionki moga byc zapieczone ale ponoc na tych 9 sprezania cos powinien chodzić. a z tym kolektorem to bardzo mozliwe bo tuz pod wlotem wlasnie tego 1 garka jest kanał z plynem a uszczelka była jakaś taka metalowa i nie zaciekawa. narazie dałem glowice do sprawdzenia chociaz bede wiedział ze 1 jest w 100% ok.dzieki i czekam na dalsze opinie co tyle głów to nie jedna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 a może coś z uszczelką pod głowicą jest nie tak skoro dmucha w układ chłodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 a robiłeś próbę olejową? przy pomiarze kompresji- ta próba daje obraz czy zawory nie trzymaję - czy pierścienie - tłok przepuszcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarciu1111 Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 witam wszystkich. robiłem na sucho i na olej zadnej róznicy jak było 9 tak jest no moze 9 i troche na oleju głowica tez ok dzis odebrana nawet koles mówil ze chyba mały przebieg albo nie od niego.czyli najprawdopodobniej uszczelka tyle ze moze niewidoczne dla oka gdzieś przeciez musało dmuchać a do tej małej kapresji doliczyc jeszcze ze moze sobie ciagnol powietrze kolektorem no nie widze inaczej czary nie są działac musi dzieki chłopaki bede składał jak zadziała to napisze a jak nie to za 800 zł mam 2 motor nie ma co sie w koszty pakować ten sie na czesci moze komus przyda moze mi pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.