Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 witam klubowiczow.. hmm 90 koni niestety mnie nie zadowala i chce zmienic silnik.. tak zeby miec ze 150 koni hmm chce wstawic silnik od innego nissana z wiekrza iloscia koni mechanicznych i zeby pasowal co myslice o N14 sunny gti 2.0?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Witam. Podobnych postów do twojego naprawdę było już wiele,wystarczy poszukać 8) Co do przekładki na motor 2.0 gti,potrzebne Ci będzie sporo gratów oprócz samego silnika + skrzyni tzn. łapy silnika,ECU z wiązką,przednie zawieszenie itp. Oczywiście koszty niemałe :sad: Ostatnio takim swapem zajmuje się Zolt: TU jest post POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Zamiast zmieniać silnik i wwalać się w koszta lepiej sprzedaj swoje auto i kup po prostu 2.0 gti, będzie taniej, szybciej i prościej. Nie zapominaj, że Twoje auto pod względem zawieszenia, hamulców jest przystosowane pod 90KM a nie pod 150 lub więcej, więc jeśli chcesz koniecznie przerabiać swoje auto to zajmij się najpierw porządnym zawiasem i heblami cobyś siebie i innych nie pozabijał. Taniej niż przekładka silnika wyjdzie uturbić Twój silnik. Może nie będziesz miał 150KM, ale i tak będziesz cieszył się autem z dużym momentem obrotowym, ładnym dźwiękiem i do tego będziesz miał pierwszą setke turbo w klubie. Co do przekładki silnika do o ile pamietam Zell właśnie to przerabia w swim sunny. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 tylko, ze Zell mial silnik wtryskowy od razu a jesli chlopak ma gaznik w Nxie to dochodza dodatkowe zabawy :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 To prawda, ale zakładam, że kupi całe auto dawce np. anglika i przełoży wszystko a nie tylko kupi silnik i będzie reszte dokupywał po trochu, bo zbankrutuje. Ja tam bym jego 1.6 uturbił i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 moj nissan to niestety gaznik... wiec jak tu uturbic go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Witam. Uturbić silnik na gażniku jest ciężko.Trzeba by było kombinować coś z gażnikiem,ale to znowu wielkie koszta.Tak jak piszą wyżej , kup rozbitka i wtedy swap,albo kupić mocniejszą furę POZDRO Albo przerobić autko tylko na lpg i do tego turbo 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Jeżeli masz gaźnik to znajdz w dziale prezentacje auto Gaogo. On ma sunny i zrezygnował całkiem z gaźnika na rzecz lpg, ale bez mieszalnika tylko z blosem i przepustnicą większej średnicy od opla. Przy takiej przeróbce jak jego to już jest niedaleka droga do założenia turbo. Mój znajomy ostatnio sam uturbił opla corse 1.2 8v która fabrycznie ma 45KM, 19s do 100km/h i 145km/h Vmax. Po modyfikacji na G-techu osiąga do 96km/h po 6.86 a prędkość ciężko określić, bo licznik jest do 200 i go zamyka a auto idzie dalej i wskazówka dochodzi co dzyndzelka od zerowania licznika. Auto jeździ tylko i wyłącznie na lpg. Myśle, że możesz pomyśleć w tym kierunku, bo nie będziesz się bawił w szukanie dawcy w dobrym stanie silnika, nie będziesz musiał się bawić z instalacją elektryczną a do tego będziesz jeździł dość tanio, bo na lpg. Pamiętaj, że w sporcie jak auto jest turbo doładowane to jego pojemność się mnoży przez 1.7, więc w Twoim przypadku 1.6*1.7 wyjdzie 2.72 i to będzie odpowiadało pojemności silnika wolnossącego, więc w miare dużą moc powinieneś osiągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 a mozesz mi dac linka do tego nissana jego? bo przeszukalem cala strone albo zle szukam albo nie ma? prosze o pomoc:) z gory dziekuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 :arrow: LINK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Ja nie wiem czy gra jest warta świeczki? Wiem, że założyłeś juz temat o tym, że kupujesz 2.0 i to wg mnie jest najtrafniejszą z Twoich decyzji. Rozumiem swap w momencie gdy dany model nie wychodził z takim czy siakim silnikiem. Lecz skoro były 100NX'y GTi 2.0 i można je chociażby na allegro znaleść to raczej podążałbym tą drogą. Jest na pewno łatwiejsza i tańsza niż swap. Wiem, że ktoś może pomysleć, że poszedłbym na łatwiznę ale to wyjście w mojej subiektywnej opinii jest lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 kurcze o tym Sunnym nie czytalem...ciekawy mod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 wszystko OK jeśli kolejny nissan będzie choć w części tak zdrowy i zadbany jak obecny, a wkładając serce od innego nismo zyskujemy coś niepowtarzalnego :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 100NX GTI czy sunnego GTI można już kupić za 4000zł i najtaniej wyjdzie to zrobić a potem z niego napęd, heble, wiązke silnik i skrzynie przerzucić... Najmniej roboty, komplikacji i poszukiwań. Ew. dłubać to co masz, jak zmienisz w swoim GA16DS kolektor wydechowy i zastosujesz resztę wydechu fi 52mm to myślę że osiągniesz okolicę 110KM - będzie to już bardzo przyjemnie latało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 ostatnio gdzieś na necie znalazłem do ga16ds kompresor jak to dział? bo gaźnik z tego silnika chyba niebardzo nadaje się do większego ciśnienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Jeżeli gaźnik jest nowy i szczelny to będzie ok, ale jeśli jest już stary to nie ma co sobie głowy zawracać. Z resztą dużo łatwiej jest zrobić turbo pod LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Gażnik kompletnie nie będzie wspólgrać z jakim kolwiek nadciśnieniem, tylko przeróbka na wielopunkt z jakimiś większymi wtryskami niż w serii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Są gaźniki pod turbo. Przykładem jest Renault 5 1 i 2 generacji z silnikiem 1.4 Turbo który jest na gaźniku i w serii miał 115-120KM (1 generacja z silnikiem umieszczonym centralnie miała 160KM) a dłubią go bez wiekszego problemu na 200KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 chodziło mi o gaźnik sterowany podciśnieniowo taki jaki masz w swoim 100NX - za cholere nie będzie on współgrał z turbo, najtaniej i najprościej to przerobić na wielopunkt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 czyli bebechy z ga16de konkrtenie dolot komp wiązka i wtryski pewnie jeszcze pompa paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Kuba najtaniej i najprościej to bedzie na LPG zrobić, bo nie trzeba będzie zakładac nowego kolektora dolotowego z wtryskami, kompem, przepływką i stroić tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.