Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

INNY SILNIK W 100 NX


Gość BENY_NISSAN_NX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość BENY_NISSAN_NX

witam klubowiczow.. hmm 90 koni niestety mnie nie zadowala i chce zmienic silnik.. tak zeby miec ze 150 koni hmm chce wstawic silnik od innego nissana z wiekrza iloscia koni mechanicznych i zeby pasowal co myslice o N14 sunny gti 2.0??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podobnych postów do twojego naprawdę było już wiele,wystarczy poszukać 8)

Co do przekładki na motor 2.0 gti,potrzebne Ci będzie sporo gratów oprócz samego silnika + skrzyni tzn. łapy silnika,ECU z wiązką,przednie zawieszenie itp.

Oczywiście koszty niemałe :sad:

Ostatnio takim swapem zajmuje się Zolt: TU jest post

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast zmieniać silnik i wwalać się w koszta lepiej sprzedaj swoje auto i kup po prostu 2.0 gti, będzie taniej, szybciej i prościej. Nie zapominaj, że Twoje auto pod względem zawieszenia, hamulców jest przystosowane pod 90KM a nie pod 150 lub więcej, więc jeśli chcesz koniecznie przerabiać swoje auto to zajmij się najpierw porządnym zawiasem i heblami cobyś siebie i innych nie pozabijał. Taniej niż przekładka silnika wyjdzie uturbić Twój silnik. Może nie będziesz miał 150KM, ale i tak będziesz cieszył się autem z dużym momentem obrotowym, ładnym dźwiękiem i do tego będziesz miał pierwszą setke turbo w klubie. Co do przekładki silnika do o ile pamietam Zell właśnie to przerabia w swim sunny. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Uturbić silnik na gażniku jest ciężko.Trzeba by było kombinować coś z gażnikiem,ale to znowu wielkie koszta.Tak jak piszą wyżej , kup rozbitka i wtedy swap,albo kupić mocniejszą furę :)

 

POZDRO

 

Albo przerobić autko tylko na lpg i do tego turbo 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz gaźnik to znajdz w dziale prezentacje auto Gaogo. On ma sunny i zrezygnował całkiem z gaźnika na rzecz lpg, ale bez mieszalnika tylko z blosem i przepustnicą większej średnicy od opla. Przy takiej przeróbce jak jego to już jest niedaleka droga do założenia turbo. Mój znajomy ostatnio sam uturbił opla corse 1.2 8v która fabrycznie ma 45KM, 19s do 100km/h i 145km/h Vmax. Po modyfikacji na G-techu osiąga do 96km/h po 6.86 a prędkość ciężko określić, bo licznik jest do 200 i go zamyka a auto idzie dalej i wskazówka dochodzi co dzyndzelka od zerowania licznika. Auto jeździ tylko i wyłącznie na lpg. Myśle, że możesz pomyśleć w tym kierunku, bo nie będziesz się bawił w szukanie dawcy w dobrym stanie silnika, nie będziesz musiał się bawić z instalacją elektryczną a do tego będziesz jeździł dość tanio, bo na lpg. Pamiętaj, że w sporcie jak auto jest turbo doładowane to jego pojemność się mnoży przez 1.7, więc w Twoim przypadku 1.6*1.7 wyjdzie 2.72 i to będzie odpowiadało pojemności silnika wolnossącego, więc w miare dużą moc powinieneś osiągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

Ja nie wiem czy gra jest warta świeczki? Wiem, że założyłeś juz temat o tym, że kupujesz 2.0 i to wg mnie jest najtrafniejszą z Twoich decyzji.

 

Rozumiem swap w momencie gdy dany model nie wychodził z takim czy siakim silnikiem. Lecz skoro były 100NX'y GTi 2.0 i można je chociażby na allegro znaleść to raczej podążałbym tą drogą. Jest na pewno łatwiejsza i tańsza niż swap.

 

Wiem, że ktoś może pomysleć, że poszedłbym na łatwiznę ale to wyjście w mojej subiektywnej opinii jest lepsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

100NX GTI czy sunnego GTI można już kupić za 4000zł i najtaniej wyjdzie to zrobić a potem z niego napęd, heble, wiązke silnik i skrzynie przerzucić... Najmniej roboty, komplikacji i poszukiwań.

 

Ew. dłubać to co masz, jak zmienisz w swoim GA16DS kolektor wydechowy i zastosujesz resztę wydechu fi 52mm to myślę że osiągniesz okolicę 110KM - będzie to już bardzo przyjemnie latało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gażnik kompletnie nie będzie wspólgrać z jakim kolwiek nadciśnieniem, tylko przeróbka na wielopunkt z jakimiś większymi wtryskami niż w serii...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są gaźniki pod turbo. Przykładem jest Renault 5 1 i 2 generacji z silnikiem 1.4 Turbo który jest na gaźniku i w serii miał 115-120KM (1 generacja z silnikiem umieszczonym centralnie miała 160KM) a dłubią go bez wiekszego problemu na 200KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi o gaźnik sterowany podciśnieniowo taki jaki masz w swoim 100NX - za cholere nie będzie on współgrał z turbo, najtaniej i najprościej to przerobić na wielopunkt...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...