Gość marmor Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Można coś na to poradzić ? Na prostej drodze jest spoko ale takich u nas praktycznie nie ma. Wystarczą małe nierówności i klapa w okolicy zamka zaczyna skrzypieć. Szału można dostać !!! ](*,) Primera p10 hatchback. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Witam. Wystarczą małe nierówności i klapa w okolicy zamka zaczyna skrzypieć. Sprubój wyregulowa zamek tzn zak ,żeby po zamkinięciu klapy nie był wyczuwalny luz (w N14 wystarczy poluzować dwie śryby i opuścić "ucho" delikatnie w dół---pewnie w P10 też jest podobnie ) POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg40 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 A gumowe odbojniki klapy nie są za bardzo już wyrobione ? Sprawdź jeszcze czy przypadkiem nie poluzowały się śruby mocujące pokrywę do zawiasów, oraz czy nie jest za bardzo wytarte metalowe ucho które wchodzi w zamek pokrywy. Ale na 90 % będzie to kwestia właściwej regulacji położenia tego ucha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Popróbuję z tym uchem (odbojniki są nowe, choć "kombinowane"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 poszukaj jakieś 1-2 ms wczesniej rozpisywaliśmy się na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 2 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2006 Pewnie porady przedmówców trochę pomogą ale wątpię aby wyeliminowało to całkowicie skrzypienie. W hatchbackach tak bywa gdy auto ma kilka lat - głównie dlatego kupiłem P11 w sedanie. Przynajmniej tak wskazują moje doświadczenia z tymi typami nadwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam. Wystarczą małe nierówności i klapa w okolicy zamka zaczyna skrzypieć. Sprubój wyregulowa zamek tzn zak ,żeby po zamkinięciu klapy nie był wyczuwalny luz (w N14 wystarczy poluzować dwie śryby i opuścić "ucho" delikatnie w dół---pewnie w P10 też jest podobnie ) POZDRO Mam podobny problem, tez tak zrobiłem jednak nie usunełem skrzypienia do końca. U mnie nie ma juz mozliwości bardziej opuszczenia "ucha" pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.