Gość Bartecki Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam serdecznie ! Panowie przeglądałem forum w poszukiwaniu problemu z ssaniem na zimnym silniku z Primerze P11.144 2,0 TD i generalnie były tylko posty na temat tych zwykłych diesli Po zapaleniu rano nie wskakuje mi na pułap 1100 1200 obrotow tylko odrazu na 700 czyli tak jak by nie był ssania. Objawy sa tez takie ze niekiedy po dojeżdżaniu do skrzyżowania spada mi na 500 obrotow.... czy moze ktoś to regulował w tym silniku? bo czytałem o jakiś śrubkach do regelacji tylko nie wiem czy onas sa z tym silniku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 To cos takiego jak ssanie występuje w tym silniku? U mnie zawsze obroty są na takim samym poziomie czy jest +30 czy -30 i chyba tak powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartecki Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 hello to moze ze duzo sie naczytalem na formu o tym starszym silniku diesla dlatego pytam o to ssanie... powiedz a jak jest z tym spadaniem obrotow na luzie do poziomu 500 ? jest to normalne... dodam ze po zatrzymaniu sie wracaja do normy pozdr BF To cos takiego jak ssanie występuje w tym silniku? U mnie zawsze obroty są na takim samym poziomie czy jest +30 czy -30 i chyba tak powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Spadanie obrotów nie jest normalne, u mnie cały czas są na takim samym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiruwa Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 mam identyczny problem dolanczam sie do pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Nie ma żadnego ssania Pompa w CD20T jest sterowana elektronicznie za pomocą nastawnika HDK dawki paliwa Nad całością czuwa ECU oraz cała rzesza czujników rozmieszczonych na silniku Jak obroty falują to najczęściej nastawnik do czyszczenia lub pompa do regeneracji, a na samym początku do sprawdzenia filtry i przewody przelewowe pomiędzy wtryskiwaczami. Mogą być jeszcze problemy z wtryskiwaczem sterującym lub zaworem kąta wtrysku, ale to pokaże wszystko autodiagnostyka Temat falowania obrotów był już tyle razy wałkowany na forum że powinien być zakazany na forum Najciekawszy temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 mam identyczny problem dolanczam sie do pytania Juz Ci odpisywalem zebys sobie sprawdzil dawke paliwa a poza tym sprawdz czy poprawnie dziala zawor EGR. To ze zaslepiles zawor nie oznacza ze wszystko bedzie w porzadku bo jesli sie wczytasz w temat zaworu to koledzy opisuja ze maja tez po zaslepieniu takie objawy z tymi obrotami.Dobrze by bylo podjechac na warsztat i sprawdzic jakie podcisnienie daje pompa Vac. Przy 1000obr/min silnika podcisnienie ma wyniesc 86,6 KPa.Jesli i tu bedzie w porzadku i dawka tez bedzie w porzadku i zawor bedzie dzialal prawidlowo to w/g mnie bedzie pompa wtrtskowa do sprawdzenia. Z tym zaworem egr to mi chodzi tylko o to zeby Ci silnik pracowal prawidlowo. Nie obchodzi mnie zadna ekologia. Chcesz zaslepiac prosze bardzo. Chyba ze na stacjach beda sprawdzac zawartosc CO w spalinach. NIe zaszkodzi tez sprawdzic przeplywomierz . Jak sprawdzic masz na forum opisane. Nie bede sie tutaj rozpisywal na temat czyszczenia nastawnika pompy bo to tez jest opisane na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 21 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2010 Dodam tylko, że w większości przypadków obroty są na tym samym poziomie (750), ale w zimie przy temperaturze poniżej -20 stopni C przez kilkanaście do kilkudziesięciu sekund komputer trzyma mi obroty na 1000 obr/min później spada do 750. Natomiast wahania w dół to raczej problem nastawnika dawki paliwa jak już wyżej koledzy napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 U mnie podobnie jak u kolegi Baciarka. Teraz gdy temperatury są koło 0 po odpaleniu mam 750, a po rozgrzaniu spadają na 600-650. Gdy są duże mrozy po odpaleniu mam 900 obrotów/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Tak jak kolega Baciarek opisał . JA też mam że przy duzym mrozie mam 1000 obr a przy normalnej temp sa stałe obroty w granicach 800 bez falowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damian Pawelec Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Witam. U mnie tez obroty odrazu po odpaleniu ok 1000 potem +/- 750 i wszystko bylo by dobrze gdyby nie to ze primka czasem potrafi sama zgasnac(po ok 2-3 minutach. Gdy juz silnik złapie optymalna temperature ten problem zanika.Najgorzej wlasnie na zimnym silniku.prosze o pomoc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.