Gość Maciek78 Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Mam pytanie o aluski - czy one są tak praktyczne? Może lepiej zamienić na stalowe felgi i dobrać porządne kołpaki? Z tego co widzę, to nowe samochody zjeżdżają teraz na dosyć efektownych kołach, któe są felgami stalowymi i mi się zaczyna to podobać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek100nx Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Stosowanie alusków służy główniwe obniżeniu masy nieresorowanej samochodu, co znacznie wpływa na bezpieczeństwo i komfort jazdy. Wygląd jest tylko dodatkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Pierwsze słyszę o tym pomyśle ze stalowymi felgami .. no ale coz, widac jestem trendy : ) Osobiscie bardziej podobaja mi sie alu, choc sa drozsze jednak napewno bardziej trawale niz kolpaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 ja też długo jeździłęm na zwykłych felgach ale od kąd mam aluski to nie zamienił bym ich na nic innego autko szybciej sie wkręca na obroty i zawieś tak nie cierpi na dziurach no i jeszcze do tego minimalnie mniejsze spalanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 autko szybciej sie wkręca na obroty dzięki alusom ?? coś mnieto nie przemawia ale skor tak uważasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Snafu napisał/a:autko szybciej sie wkręca na obroty dzięki alusom ?? coś mnieto nie przemawia ale skor tak uważasz lżejsza masa do obrócenia przy tej samej wartości momentu obrotowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Oczywiście przy zastosowaniu zamiennika stalowych - bo jeśli się da większe/szersze to już nie jest tak kolorowo Ja od paru lat robię tak - lato fela alu + szerszy laczek, zima normalna blacha+ normalna opona + ładny kołpaczek kiedyś jak miałem Alme to miałem na lato inne alu i na zimę inne alu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Z tego co pamiętam to to, że alu felgi są z metali lekkich nie znaczy, że są lekkie, w porównaniu do stalówki są cięższe, bo felga stalowa jest z cienkiej tłoczonej blachy, a alus jest grubym odlewem. Nie mniej jednak za nic bym nie zmienił alu na stalowe z kołpakami, bo to totalna porażka. Jak bym miał kase to najbardziej bym chciał fele z kutego magnezu, ale to już wyższa pułka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Oczywiście przy zastosowaniu zamiennika stalowych - bo jeśli się da większe/szersze to już nie jest tak kolorowo Ja od paru lat robię tak - lato fela alu + szerszy laczek, zima normalna blacha+ normalna opona + ładny kołpaczek kiedyś jak miałem Alme to miałem na lato inne alu i na zimę inne alu Robie tak samo, poza tym kołpaczkiem ;( Szkoda aluska na nieprzewidziane niepodzianki naszych drogowców w postaci dziury po sniegiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Chyba od dwóch lat firma robiąca felgi ( nie pamiętam nazwy ) wprowadziła alu felgi zimowe, które to są pokryte innym lakierem - odpornym na sól drogową i uszkodzenia mechaniczne powłoki lakierniczej. Obawiam sie jedynie, ze nie na nasze dawki soli 8) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Obawiam sie jedynie, ze nie na nasze dawki soli . na nasze dawki to tylko z kwsówy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Z tego co pamiętam to to, że alu felgi są z metali lekkich nie znaczy, że są lekkie, w porównaniu do stalówki są cięższe, bo felga stalowa jest z cienkiej tłoczonej blachy, a alus jest grubym odlewem. Nie mniej jednak za nic bym nie zmienił alu na stalowe z kołpakami, bo to totalna porażka. Jak bym miał kase to najbardziej bym chciał fele z kutego magnezu, ale to już wyższa pułka. Ostatnio zmieniałem koło, a w zapasowym mam felgę stalową. I zapewniam Cię że czułem różnice w wadze koła na korzysć alufelgi (wyraźnie lżejsza). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Maras to jeszcze zależy jaki kształt ma alus, bo niektóre są dość mocno zabudowane. Będe musiał zważyć, bo mam zarówno stalówki jak i alusy w piwnicy które sobie leżą i czekaja no dobre czasy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Ja jezdze 4 lata na alusach nigdy nei mialem problemu, sa praktyczne. O wygladzie nawet nie wspomnie bo to nie do porownania. Na zime jezdze na stalowkach bo raz nie place za przelozenie opon a dwa szkoda alumek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 To prawda w zime szkoda alusów, bo polska sól wszystko wpiepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Ja tam śmigam w zimie na alusach. I tak nie są piękne A raz na pół roku warto zdjąć oponki choćby po to, żeby je wyważyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 Już jestem po renowacji felg (stalowych) i kołpaków. Felgi miały miejscowe ślady korozji, w sumie niewiele tego było, ale: - wyczyszczone, odtłuszczone, pomalowane hammerite i następnie sprayem. do tego : - kołpaki dobrze odtłuszczone i pomalowane cynkiem w sprayu (b.szybko schnie i wysoce odporny na czynniki atmosferyczne), mam nadzieje, że bedzie trwały, nie tak jak te spraye do wszystkiego. A i wygląd całkiem świeży. Tak więc IMO na zime dobrze przygotowane elgi stalowe wraz z kołpakami a na lato alu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 13 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2006 jak kupowałem auto to dostałem zimówki na alusach-takie 10letnie ronale - ale są fajne bo są lżejsze niż stalówki!!! a nie śa ,,puste'' tylko pełne prawie jak stalówka dopiero tej zimy pierwszy raz będę miał okazję je przetestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 witam a kajarzycie felgi z opla vectry C fajne alu takie gwiazdy to poczytajcie to! http://forum.omegaklub.eu/viewtopic.php?t=1113 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Rewelacyjnie wyglądają te felgi. Na pierwszy rzut oka nie widać różnicy między alu a stalówką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sieszput Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 ja to na lato mam alu 15" i szersze oponko a na lato mam 14" stalówki i kołpaczki hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 ja to na lato mam alu 15" i szersze oponko a na lato mam 14" stalówki i kołpaczki hehe a kiedy zmieniasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 ja to na lato mam alu 15" i szersze oponko a na lato mam 14" stalówki i kołpaczki hehe a kiedy zmieniasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 14 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 ja to na lato mam alu 15" i szersze oponko a na lato mam 14" stalówki i kołpaczki n hehe Aby napewno zamieszkujesz nasz kraj ? Co do felg z vectry ... przynam ze wygladaja naprawde fajnie, robia dobry efekt, ale nie ma to jak prawdziwe alu.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 MatMM ciekawe czemu zacytowałeś moim nickiem nie moją wypowiedź tylko Sieszputa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.