Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 Witam.. jaka jest roznica pomiedzy nx 1.6 a 2.0..? hmm procz silnikiem hamulcami i takikimi innymi rzeczami czym sie jeszcze roznia? bo posiadam 1.6 a teraz przymierzam by kupic 2 nissana tylko ze 2.0 posiadam ospojlerowanie cale i czy bedzie pasowac.. do 2.0? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2006 posiadam ospojlerowanie cale i czy bedzie pasowac.. do 2.0? 2.0 najczęściej jest już troszke ospojlerowane. Nie wiem o jakie dokładnie ospojlerowanie Ci chodzi ale wg to co jest w GTi czy SR-kach wystarczy. A jak Ci mało w tym co oferuje fabryka to polecam wzorować się na bryce Pablo'sa, naprawdę jest na czym. Wiem co mówię bo jechałem z Pablo'sem do Wawy jego maszynką i często mam przyjemność ją oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Witam.. jaka jest roznica pomiedzy nx 1.6 a 2.0..? hmm procz silnikiem hamulcami i takikimi innymi rzeczami czym sie jeszcze roznia? bo posiadam 1.6 a teraz przymierzam by kupic 2 nissana tylko ze 2.0 posiadam ospojlerowanie cale i czy bedzie pasowac.. do 2.0? Ospojlerowanie będzie pasować, tak myślę, bo z zewnątrz jest to samo. Faktycznie hamulce trochę inne, z tyłu tarcze. ABS w standardzie, poza tym długa skrzynia biegów (w sensie przełożeń), elektryczne szyby w standardzie, obrotka do 9tys, prędkościomierz do 240, zamienione miejscami w porównaniu z 1,6. Tyle różnic na razie mi przychodzi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 nie przesadzaj tylne hamulce sie te same - z przodu wieksze tarcze i zaciski... 1,6 rowniez posiada ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 , obrotka do 9tys, prędkościomierz do 240, zamienione miejscami w porównaniu z 1,6. jeżeli 2.0 jest z 96' nie przesadzaj tylne hamulce sie te same - z przodu wieksze tarcze i zaciski... 1,6 rowniez posiada ABS 94' ma bębny chyba od sonki w kombi, ABS występuje, ale nie w serii no i zawias inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 a no kaazdy model zawsze czyms sie roznil naszczescie znalazlem nx 2,0 za 2500 tys zl przyzwiota cena jak na zarejstrowane auto troche trzeba przy nim pogrzebac:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 100NX 2.0 Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 i chyba jest troszkę inne przeniesienie napędu, oraz tapicerka jast jaśniejsza niz w 1.6 (przynajmniej w tych do 94r... ), i chyba z przodu siedzi inny zawias(trochę twardszy)... i w standardzie masz alu 14 cali ogólnie wrażenia z jazdy są całkiem niezłe. P O L E C A M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Za 2500 to nie wróże nic dobrego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY_NISSAN_NX Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 ogolem koles chce 4500 tys no ale zejdzie do 2500 tys sa do regeneracji amortyzatory i podobno sonda do wymiany jest jeszcze zekomo wedlug sprzedajacego nowa kosztuje ok 250 zl firmy (NGK) wlasnie i nie wiem.. choc 2500 to nie tak duzo.. moze byc tez dawca;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Dziwne,że ktoś ceni auto 4500 i zchodzi do 2500, bo to prawie 50% ceny wyjściowej. Amorki i sonda są tanie, więc nie z tego powodu daje Ci ten upust cenowy. Weź załatw od kogoś miernik do sprawdzania ciśnienia sprężania w silniku i sprawdź sprężanie na zimnym silniku a później na rozrzanym, bo to dużo Ci powie o kondycji silnika. Sprawdź czy nie są porozwalane przeguby czyli czy nie stukają, bo przy takim silniku raczej nikt nie jeździł spokojnie. Zerknij również na tarcze hamulcowe czy już nie są do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doc Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 , obrotka do 9tys, prędkościomierz do 240, zamienione miejscami w porównaniu z 1,6. jeżeli 2.0 jest z 96' Ano, chciałbym, ale mój to jeden z pierwszych gti na europę, rocznik 91, a zegary ma tak jak mówię. Inne GTi też tak mają z czego wiem. nie przesadzaj tylne hamulce sie te same - z przodu wieksze tarcze i zaciski... 1,6 rowniez posiada ABS 94' ma bębny chyba od sonki w kombi, ABS występuje, ale nie w serii no i zawias inny No czy hamulce są te same to tez nie jestem przekonany, bo nie widziałem 1.6 innego niż na bębnach z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 moj 100NX jest na tarczach i z ABS a mozna powiedziec ze to podstawowa wersja wyposazeniowa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Ja widziałem 1.6 na tarczach z tyłu i z ABSem. Chyba wszystkie SRki tak wychodziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 2.0 GTi wizyalnie cechuje: - dokladnie do progów - zmodyfikowany zderzak przedni - aluski 14" - 4 tarcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 moj 100NX jest na tarczach i z ABS a mozna powiedziec ze to podstawowa wersja wyposazeniowa... no właśnie, wjększość forumowiczów pisze, że 93' to po lifcie i na szprycy. ja mam 94' gaźnik, tył bębny i nie ma ściemy. posiadałem również 2.0 , 91' dlatego wiem czym się różnią, np.różnica w osiągach jest poprostu olbrzymia Dziwne,że ktoś ceni auto 4500 i zchodzi do 2500, bo to prawie 50% ceny wyjściowej. Amorki i sonda są tanie, witaj Mrozu, jeśli tanie to z jakjego źródła, ode mnie zawołałi ok.360 pln za tył i nie całe 300pln przód podrobki japan za sztukę , ale to tylko w moim regionie. jedno jest pewne, przy naszych drogach i sztywnym zawiasie 2.0 amorki treba zmieniać częściej niż w komfortowym 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Quattro Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Te fotki dostalem przed zakupem auta. Ma tarcze na 4 kola i ABS, nie ma elektryki ale ma niebieska tapicerke wnetrza... 1,6 16v na gazniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Egon tanie amorki znalazłem kiedyś na allegro nowe z gwarancją, a sonde można kupic za 150pln więc nie myśle, że to duży wydatek i dlatego napisałem, że dziwne jak ktoś zchodzi z 4000 do 2500 za auto. Rozumiem jak by zachęcił i zszedł do 3500, ale nie do 2500 za Gti. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Egon tanie amorki znalazłem kiedyś na allegro nowe z gwarancją, a sonde można kupic za 150pln więc nie myśle, że to duży wydatek i dlatego napisałem, że dziwne jak ktoś zchodzi z 4000 do 2500 za auto. Rozumiem jak by zachęcił i zszedł do 3500, ale nie do 2500 za Gti.Jak samochod w kiepskim stanie to cena trzeba zachecic do kupienia :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Endriu ja wszystko rozumiem, ale nie GTi na polskich tablicach za 2500. Pomyśl w takim razie w jakim on musi być stanie :?: Dlatego odradzam takie auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Endriu ja wszystko rozumiem, ale nie GTi na polskich tablicach za 2500. Pomyśl w takim razie w jakim on musi być stanie :?: Dlatego odradzam takie auto.Mrozu wlasnie o tym mowie :wink: pewnie popekany, z ledwo odpalajacym silnikiem etc :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Egon tanie amorki znalazłem kiedyś na allegro nowe z gwarancją, a sonde można kupic za 150pln więc nie myśle, że to duży wydatek i dlatego napisałem, że dziwne jak ktoś zchodzi z 4000 do 2500 za auto. Rozumiem jak by zachęcił i zszedł do 3500, ale nie do 2500 za Gti. oki. co do sondy nie mam zdania , o amorkach napisałem to co usłyszałem w miejscowym sklepie,co do ceny auta to koleś przesadził zrozumiał bym 6000,8000 za dobre auto przecież 1.6 w dobrym stanie ciężko kupić, 2.0 prawie nie możliwe poza tym nigdy nie kupie auta w naszym kraju(nawet świeżo sprowadzonego,przygotowanego na szybko do handlu) kolega Mrozu na pewno wie co mam na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2006 Egon jak miałem jeszcze moją setke to też sprawdzałem cene amorków w sklepie i niestety nie była niska tak jak Ty mówisz. Ja już też nie mam zamiaru kupować więcej auta z Polski no chyba,że od jakiegoś dziadka z udokumentowanym przebiegiem itp. Teraz jeżdze cytro na chydraulice i powiem Ci szczerze, że takie zawieszenie wbrew opinią ludzi którzy nie mają takich aut wychodzi taniej w eksploatacji od zwykłego zawiasu pod warunkiem, że się o nie dba, a komfort ciężko porównać do jakiego kolwiek innego auta. Te samochody poprostu płyną po jezdni o dziwo za***iście dobrze trzymając się drogi. Jedyne czego mi brakuje w stosunku do setki to targii, oraz osiągów. Endriu odnośnie ceny to wystarczy zobaczyć Ciebie ile musiałeś zapłacić żeby mieć ładne autko. Niestety jak coś jest ladne i dobre to kosztuje odpowiednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Teraz jeżdze cytro na chydraulice i powiem Ci szczerze, że takie zawieszenie wbrew opinią ludzi którzy nie mają takich aut wychodzi taniej w eksploatacji od zwykłego zawiasu pod warunkiem, że się o nie dba, a komfort ciężko porównać do jakiego kolwiek innego auta. Te samochody poprostu płyną po jezdni o dziwo za***iście dobrze trzymając się drogi. Jedyne czego mi brakuje w stosunku do setki to targii, oraz osiągów. zgadza się mam BX 1.6 z 84' kupiony piecio letni, jeździ do tej pory pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 egon kurcze ile masz tych furek? Dwa Nxy, BX cos jeszcze w garazu? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2006 Może lubi tak autka jak ja :wink: tylko szkoda, że nie można nimi wszystkimi na raz jeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.