Gość egon Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 NX 2.0 już sprzedany, fajnie się zbierał tylko troszke leciwe(czytaj stare) to autko było, gość kupił dla mototru bo mu padł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Czytając ten temat i narzekanie na ceny amorów do nx tak sobie pomyślałem Że przecież nx jest zbudowany na sunny (baza) to maże amory podejdą i będzie taniej Nawet moja sentra z sunny na zawiasie się zgrywa to zn.- sprężyny, amory, wahacze To z nx powinno być to samo :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam chcial bym odnowic temat. zastanawiam sie nad kilkoma samochodzikami i nx tez wchodzi w gre wiec mam pare pytanek: Kiedy byl przeprowadzony facelitf i do kiedy produkowali 100nx mam almerke z poczatku produkcji wiec chetnie zamienie na cos w podobnym wieku?? Do ktorego roku wsadzali silniki z gaznikami bo najbrdziej mnie interesuje sr z silnikiem de czyli nie gaznik:)?? Jak to jest z tymi hamucami kiedy w sr byly montowane 4 tarcze i abs?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 ABS byl montowany nie tylkow SR. Wiem ze od 93r pojawily sie chyba wersje z ABS, jednak nie bylo to standardowe wyposazenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Face lift o ile się nie myle był przeprowadzony w 1994 roku. Auto z zewnątrz różni się lakierowanymi listwami pod kolor nadwozia. Do tego buda jest ocynkowana i nie ma problemów z korozją. Od 1994 roku silniki 1.6 są na wtrysku. 2.0 zawsze miało wtrysk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Tzn ze te silniki z sr sa takie same jak w almerkach sr?? Chcial bym dobra baze do tuningu ale boje sie troche ze wpakuje sie w nx troche bo nie wiem jak z czesciami jakie ma wady itp ale zobaczymy na wiosne mam nadzieje ze uda sie znalesc zdrowego sr za nie duza kase zeby jeszcze zostalo na modyfikacje a nie wszystko w naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 A po co sr :?: Nie lepiej normalnego NX'a :?: Będziesz miał targe która w lato jest rewelacyjna. Jak chcesz dobrą baze do tuningu to kup po pierwsze 2.0 GTi 143KM, bo to już dobrze jeździ w serii a pozatym masz więcej części tuningowych do tego silnika. Pamiętaj,że z 1.6 nigdy nie uzyskasz takiej mocy jak z 2.0, zobacz pare klubowych 2.0 które niewielkim nakładem kasy mają po 170KM. Co do silnika 1.6 na wtrysku to jest taki sam jak w innych nismo czyli prima, alma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Teraz to juz nie kumam to jak to jest z tym dachem "targa"- w jakich wersjach jest a w jakich nie i jak to sie ma do rocznikow??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 TARGA - to sa taakie dwie "szyby" z dachu i masz prawie kabrio i wiatr we włosach Targi nie ma tylko w wersij SR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 wiem co to targa ale nie wiedzialem ze w sr'ach nie bylo dzieki za info aha jeszcze jedno jaka jest roznica mocy miedzy 1.6 w sr a 1.6 w slx i czym sie roznia te silniki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 1.6 ma 90KM a SR 100 i ot cała różnica. Dlatego warty uwagi jest 2.0:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 1.6 ma 90KM a SR 100 i ot cała różnica Tylko chyba na Niemcy byly wersje DE z ograniczona moca! Nie jestem pewien, ale w UK juz mialy DE swoje 102 HP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 OK dzieki za info i chyba naprawde bedzie trzeba przemyslec to 2.0 ale moze byc ciezko ze znalezieniem w dobrym stanie, pomysli sie jeszcze.Narazie z wszystkich opcji najabrdziej odpowiada mi nx ale zobaczymy na wiosne. Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebek_WWL Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 co do 2,0 to jakie ma spalanie bo ja niedługo bende sprzedawał swego da16ds i zakupie z silnikiem 2,0 oraz co brac pod wuage przy kupnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Syrop Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 Wiem że temat już wałkowany, ale nie padła nigdzie informacja 1. do którego roku były produkowane 100NX 2. Czy w 1994 był ocynk czy dopiero w 1995? (jesli w 1994 do od samego początku roku ? ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.