Guest massma Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 WITAM KUPIŁEM PRIMERA P11 TD ,PROSZE O POMOC WYŚWIETLA MI BŁĘDY 12 18 CO TO JEST ,PO GWAŁTOWNYM PUSZCZENIU GAZU SILNIK GAŚNIE ,JAK SIE DELIKATNI PUSZCZA GAZ Z OBROTÓW TO WSZYSTKO OK., NA WOLNYCH CHODZI DOBRZE , CO TO JEST ZA PRZYCZYNA? MASSMA P11 TD 98ROK Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaano Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 mialem to samo, najprawdopodobniej (mimo ze 12 wg listy kodow - miernik masy powietrza - czyli przeplywomierz (ja wymienilem ale pomoglo tylko w dynamice przyspieszania)) moze to byc zwiazane z czujnikiem/modulem dawkowania paliwa w pompie - tzw.stelwerk - to chyba najpopularniejszy problem w TD nissana - tyrknij do Nadarzyna (22) 729 89 50 albo do jakiegos lokalnego dobrego speca od pomp wtryskowych, ktory zamieni ci z jakiegos VW.. jak nie bedzie wiedzial o czym mowie to lepiej dzwon do innego bo ci magicy moga wiele zepsuc i jeszcze skasowac slono.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massma Posted October 4, 2006 Share Posted October 4, 2006 ok. dzięki czy całą pompe trzeba wymienić ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted October 7, 2006 Share Posted October 7, 2006 ok. dzięki czy całą pompe trzeba wymienić ? Oby nie. Koszt nowej pompy to kosmos. Ten koleś z Nadarzyna regeneruje je, wtedy cena jest bardziej przystępna do 500 pln powinienieś się wyrobić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Soolk Posted October 9, 2006 Share Posted October 9, 2006 ok. dzięki czy całą pompe trzeba wymienić ? Oby nie. Koszt nowej pompy to kosmos. Ten koleś z Nadarzyna regeneruje je, wtedy cena jest bardziej przystępna do 500 pln powinienieś się wyrobić. Cześć, Ja w tym temacie mam dokładnie taki sam problem i zwracam się z pytaniem czy zna ktoś dobry zakład w Białymstoku lub bliskiej okolicy aby sprawdzić/naprawić te wadę. Wdzięczny za pomoc z góry Pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kriskrystian Posted October 10, 2006 Share Posted October 10, 2006 należy wymienić nastawnik dawki paliwa czyli górna część pompy paliwowej i kłopot z gaśnięciem ustąpi . nastawnik dawki paliwa pasuje od większości pomp trzeba tylko przelutować wtyczkę. polecam ten zakład w nadarzynie bo większość twierdzi że nic się nie da zrobić i trzeba wymienić całą pompę . a jeśli chodzi o kod 12 to najprawdopodobniej będziesz musial wymienić przepływkę ja kupiłem nową około 250 . najpierw zmierz napęcie między niebiesko białym przewodum przy przepływomierzu a minusem akumulatora powinno być 1,9 - 2,3 jeżeli jest poniżej to walnięty przepływomierz . pomiaru należy dokonać na zapalonym i rozgrzanym silniku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest massma Posted October 11, 2006 Share Posted October 11, 2006 kupiłem używaną całą pompe za 700 zł. i wszystko ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bobi33 Posted January 16, 2007 Share Posted January 16, 2007 Mam P11 2.0 td 97r. i ten sam problem, zjeżdżam z górki na biegu brak reakcji na gaz dopiero od 2000 rpm w dół zaskakuje, czasem gaśnie przy przygazówce pow. 2000 obrotów i dojeździe do skrzyżowania kody 12 i 18, 1. Czy ktoś wie jak przelutować wtyczkę na kablu od tzw.stelwerk z VW Golf na Nissana, coś tam w nim jakby brzęczy? 2.Czy przepływomierz do silników benzynowych działa tak samo jak w dieslach ? i czy można je zamienić tzn z benzynowego do diesla? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest pawel_s Posted January 17, 2007 Share Posted January 17, 2007 Odnośnie przepływomierza polecam http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...+przep+ywomierz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.