Gość lupiec Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 witam jestem na forum nissana pierwszy raz i mam nadzieje ze koledzy mi pomoga zakupilem ostatnio nissana 200 sx 1.8 b+g z 90 roku niestety nie dziala w nim turbina i stad moje pytanie: czy da sie bez niej jezdzic czy moze postarac sie o nowa? jesli kupic druga to jaki moze byc koszt takiej turbiny? z gory dziekuje i pozdrawiam Łukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 da sie jezdzic, ale to bedzie sie ledwo toczyc... ze wzgl na to ze silnik pod turbo jest odprezony. i nie ma takiej kompresji jak taki sam silnik bez turbiny. nie wiem czy z tego chociaz 75KM wykrzesasz.... raczej poszukaj nowego turbo, a jaki koszt to juz sie niech inni wypowiedza wszystko zalezy od tego jaka dmuchawke zalozysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2006 Z tego co pamiętam to CA18DET bez turbiny i w jej miejsce zastosowana przejsciówka uzyskiwał coś pod 110KM - chłopak z Turbokillers tyle miał... Za seryjną Turbinę (Garrett T25) w dobrym stanie trzeba wydać od 400zł w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lupiec Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 a gdayby tak wyciagnac turbine i jezdzic bez niej czy to niebylby zwykly 1,8? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 da sie jezdzic, ale to bedzie sie ledwo toczyc... ze wzgl na to ze silnik pod turbo jest odprezony. i nie ma takiej kompresji jak taki sam silnik bez turbiny. nie wiem czy z tego chociaz 75KM wykrzesasz.... Z tego co pamiętam to CA18DET bez turbiny i w jej miejsce zastosowana przejsciówka uzyskiwał coś pod 110KM gdayby tak wyciagnac turbine i jezdzic bez niej czy to niebylby zwykly 1,8? lupiec, czy Ty to wogóle czytałeś :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lupiec Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 oki to teraz moze mi ktos pomoze w dostaniu takiej turbiny? pytalem na allegro niestety bez efektow a i jeszcze jedno pytanie: czy taka turbina jest awaryjna? czy jak ja kupie to na jakis czas bede mial klopot z glowy? wczesniej nie jezdzilem autem z turbina tak wiec jestem kompletnie zielony w tych sprawach dzieki za odp i wyrozumialosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 jesli bedziesz o nia dbal to bedzie dobrze sluzyc (najlepiej turbo timer zamontuj, i nie paluj zanim sie rozgrzeje) ALE ! jesli kupisz turbo regenerowane to nigdy nie wiadomo jak szybko sie wysra... a nowka to raczej spooory wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 www.turbikillers.com - jest szansa ze ktoś ma do sprzedania, bowiem chlopaki seryjnę małe gówienko zastępują czymś o rozsądniejszych wymiarach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Coobcio, literowke machnal ;] www.turbokillers.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 i jeszcze jedno pytanie: czy taka turbina jest awaryjna? czy jak ja kupie to na jakis czas bede mial klopot z glowy? najpierw znajdz usterke dlaczego tamta wyiadla potem zakladaj nową inaczej d*pa i bedziez zmienial co chwila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 najpierw znajdz usterke dlaczego tamta wyiadla Witam. No właśnie. Przewód olejowy, ten zasilający, miał tendencję do zapychania się (nagar olejowy). Następywało to nawet po kilkudziesięciu tysiącach km. Niejedną turbinę przez to szlag trafił. Znam przypadek, że właśnie tego przewodu nie sprawdzono i nowa turbina poszła po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Zalecam płukanie silnika najelszym olejem do tego celu - LOTOS 10w 40 Zalej go i zmień filtr oleju, pojeździj ok 200 maks 300km po czym ponownie zmień oliwe na Lotosa, jak przesmigasz kolejne 300 do maks 500km to silnik powinien być już czysciutki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.