Gość M.I.C.A Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 witam, czy ktoś z Was robił to osobiście? Śruba mocująca piastę jest odkręcana kluczem 36.... ale wielgachne dziadostwo, a i moment jest duży...czy ktoś z Was z Warszawy dysponuje takim kluczem? Dobrze jak będzie oczkowy lub nasadowy.... Za wymianę chcą 110 - 120 PLN to dużo jako że kupiłem przegub za 160 PLN - Oryginalnego japończyka z ABS. Jak by co to proszę na gg - mimo czerwonego słoneczka. z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Mam taki klucz ale z Wawy do Wro troche daleko, za wymiane drogo bo nie jest to specjalnie dużo roboty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 5 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2006 Kiedyś, jak tylko kupiłem auto to wymieniałem przegub w warsztacie, cena 40zł ale to dziki wschód. Teraz mam to opanowane i 10 zł bym nie dał, bo to chwilka (godzinka z piwkiem). Drogo tam u was. Przy dokręcaniu radzę zaopatrzyć się w dobry klucz dynamometryczny, bo jedno łożysko już załatwiłem (156zł). Klucz kupisz na allegro już za 7 dyszek, także nie ma co oszczędzać jak chcesz robić to sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Sam klucz pozyczalem. W Warszawie drogo, nic tu nie naprawiam, jezdze do rodzinnego miasta zawsze i robie w soboty ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Brodacz Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Ja wymieniałem za 50 zł... Kurde sam sie przybierałem i po tym co napisaliście żałuję że sam tego nie dłubnąłem. Chociaż z drugiej strony jak wymieniałem pompę wody w swoim 2.0 to też na forum pisali że to chwila a mi to zajęło wieki... :-) Ale teraz poszłoby szybciej! Mam pytanie w zwiazku z tym: - czy ma znaczenie, jeśli chodzi o długość wymiany i komplikacje, która to strona? - czy trzeba rozpinać zawieszenie i jeśli tak czy potrzeba do tego jakichś ściągaczy do sworzni itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.