Gość mlody28 Opublikowano 6 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2006 Mam nissana primerę z 97 r, 2,0 z sekwencją Vialle, montowaną w Holandii (pierwszy raz mam do czynienia z taką instalacją). Czy ktoś może wie gdzie znajduje się czujnik temperatury (mam problem: mimio rozgrzanego silnika (np. po 5 minutowym postoju) ponowne przejście na gaz następuje po przejechaniu sporego odcinka ok. 5 km). Czy ktoś z woj. lubelskiego wie gdzie można zrobić przegląd takiej instalacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Przypuszczam, że czujnik znajduje się w reduktorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gogas Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Czaść, jakoś nie zauważyłem wcześniej tego tematu, dlatego tak póżno odpowiadam. Otóż w instalacji Lpi Vialle nie ma czujnika temperatury płynu chłodzącego (reduktor też nie występuje). Objawy o jakich napisałeś, mogą być spwodowane "leniwą" pracą sondy lambda, zanieczyszczeniem filtra gazu, lub niskim ciśnieniem gazu w układzie zasilania. Ten otatni objaw, to zużyta pompa gazu. Przy okazji zapraszam na www.mamlpi.prv.pl Gdybyś potrzebował więcej informacji lub porady tel. 0-663-727-434 Powodzenia, gogas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Możecie mi powiedzieć jakich czujników wymaga ta instalacja? Plan jest taki. Brak zasilania benzyna. Zemulować sonde lambda i czujnik temperatury systemu LPI bo z tego co wiem one odpowiadają za przełączanie się gaz-benzyna (oczywiscie poza przekroczeniam cisnienia ale to nie wazne). Jak to jest podpite pod ECU, przeciez ECU nie ma wyjsci specjalnie na takie patenty, to nie usb w PC ;-) ?? Gdzie można kupić taka instalacje bez montażu w rozsądnej cenie? Podoba mi sie ta instalacja z jednego wzgledu. Gaz rozpręża się w cylindrze, niższa temperatura + więcej oktan LPG=możliwość zaszalenia ze stopniem sprężania;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 poprawka gaz wtryskiwany jest do kolektora i tam sie rozpreza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 poprawka gaz wtryskiwany jest do kolektora i tam sie rozpreza Więc masz żle zamontowane;-( Najtrudniejsza rzeczą jest wiercenie kolektora, wtryski muszą być tak ustawione żeby strzelały prosto w zawór. Nie może pryskać w kolektor!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 bezposredni wtrysk do cylindra jest tylko w dieslach oraz fsi czy tam gdi, gaz wtryskiwany jest w kolektorze na zawór Nie ma tu wtrysku bezposredniego do cylindra, czy komory spalania gaz jest wtryskiwany w kolektorze przed zaworem wtrysk beposredni do cylindra jest za zaworem Najtrudniejsza rzeczą jest wiercenie kolektora, wtryski muszą być tak ustawione żeby strzelały prosto w zawór. Nie może pryskać w kolektor!!!!!!!! sam napisales ze wtryski sa w kolektorze to jak moga wtryskiwac do cylindra? a przy zlym kacie ustawienia wtryskow zamrozi kolektor, nie cylinder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 sam napisales ze wtryski sa w kolektorze to jak moga wtryskiwac do cylindra?a przy zlym kacie ustawienia wtryskow zamrozi kolektor, nie cylinder A gdzie napisałem, że zamrozi cylinder?? Zamrozi pare pare wodną, powodując miejscowe oblodzenie, które może wpadać do cylindra. Pisząc nie można pryskać w kolektor miałem na mysli - pryskanie bezpośrednio na sciankę kolektora. Zgadzamy się, że jest wtryskiwany bezpośrednio na zawór. Wtrysk odbywa się kiedy zawór jest otwarty i zasysa powietrze. Można oczywiście dyskutować jaka część procesu rozpręzania odbywa się w kolektorze a jaka już w cylindrze. Jednak stwierdzenie, że gaz całkowicie rozpręża się w kolektorze jest mylące. Zgodzimy się zapwene, że i tak przynajmniej 90%zimna z rozprężania wpada do cylindra. Ja twierdze, że gaz na odcinku wtryskiwacz-cylinder nie rozpręża się całkowicie, jedynie troszeczke;-) Rzuć zapalniczką w ścianę. Jak się rozwali to zobaczysz dużą mokrą plamę, która po chwili zniknie. Wtrysk gazu przy 5tyś. obr. przebiega znacznie szybciej;-) Zwłaszcza w LPI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 nasza dyskusja staje sie bezsensownym przerzucaniem argumentow, wycofuje sie bo jeszcze troche dojdzie do eskalacji przemocy, tak sie sklada ze procesy termodynamiczne, troszke znam Fizycznie podchodzac do tematu wtrysk do cylindra to wtrysk do cylindra w wtrysk w kolektorze to wtrysk w kolektorze i wszystko Pozdrawiam swojego adwersarza a co do schlodzenia, to musi schlodzic powietrze w kolektorze zeby gesciejsze dostalo sie do cylindra (czyli more air is more power) a co do wtrysku piatej generacji to rowniez denko tloka jest schladzane Az przypomina mi sie intercooler schladza powietrze na dolocie zeby zimne geste szlo do cylindra schlodzenie w cylindrze nie ma sensu (tam ma sie rozgrzac od sprężania) POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 nasza dyskusja staje sie bezsensownym przerzucaniem argumentow ;-) zgadzam się. Fizycznie podchodzac do tematu wtrysk do cylindra to wtrysk do cylindra w wtrysk w kolektorze to wtrysk w kolektorze i wszystko Możesz zacytować kiedy twierdziłęm inaczej? schlodzenie w cylindrze nie ma sensu (tam ma sie rozgrzac od sprężania) Przecież nie ma się rozgrzać do niebotycznej wartości bo po drodze będzie samozapłon a jego nie chcemy. Mając w cylindrze na starcie kompresji niższą temperaturę możemy mocniej sprężyć (mieć wyższy stopień sprężania), korzystniej ustawić zapłon. Pozdrawiam swojego adwersarza Pozdrawiam róznież. Nie jest moim celem bezsensowne odbijanie piłeczki;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.