Gość siwy26 Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 pers, nawet skrzynke jesli bedzie treba tylko jak sie zgadamy jak cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 dobra, trzymam Cie za słowo może wpadniesz na spota do Katowic?? a jak nie no to coś sie wymyśli :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Apropo tą sonde masz jednokońcówkową :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 chodzi Ci o kabelek? jeśli tak to tak a o inną koncówke nie wiem o co kaman,czekaj mam gdzieś fote chyba [ Dodano: Pią 14 Wrz, 2007 20:51 ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy26 Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 pers, kiedy macie spota w katowicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 siwy26, pierwszy piątek miesiąca, czyli teraz wypada 5 października, zapraszam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość siwy26 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 pers, jak tylko bede mial wolne w pracy to przyjade zmila checia ale nie obiecuje dziekuweczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 A tak z innej beczki bo nigdzie tego nie znalazłem czy sonda w silnikach GADS (gaźnik) wpływa tak naprawdę na pracę silnika, ja po odłączeniu swojej nie zauważyłem różnicy w pracy silnika zarówno na niskich jak i wysokich obrotach. Czy to oznacza że moja sonda jest uszkodzona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość motaba Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Moj sposób na sprawdzenie sondy w silniku GADS -odpięcie sondy. Jak mi spalanie wzrośnie to znak że sonda jest ok. Moje spalanie do tej pory to 12-13 L /100 gazu.(raczej trasa) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Karlos-B12 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Mój tyle pali 12-13l na setke a mam 1,8 palił jeszcze więcej ale przestawiłem mu ręcznie aparatem zapłonowym zapłon na wcześniejszy Ps; nie ma wpływu na stuki w rozrządzie Poprzedni właściciel założył instalacje LPG z emulatorem sądy lambda "oszustką" proponowałbym sprawdzić auto na Pb98. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czarq Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Witam! Ja wymieniałem sondę w moin sunny (1.4 16V gaźnik), była jednoprzewodowa. Przed wymianą na zimnym silniku obroty falowały i było słychać ciągłą pracę elektrozaworu (charakterystyczne "cyknięcie" w górnym zakresie obrotów) dodatkowego powietrza. Po rozgrzaniu silnika obroty spadały aż do zgaśnięcia silnika (elektrozawór coś tam próbował regulować ale nie dawał rady). Po wymianie sondy obroty się ustabilizowały, zadziałanie elektrozaworu jest jednorazowe (w trakcie rozgrzewania się silnika obroty rosną i po zadziałaniu elektrozaworu spadają do nominalnych), praca silnika raczej równa (sądzę że odbrywa tu rolę jakość paliwa). Pozostawiłem pracujący silnik na postoju przez panad 1/2 godziny i silnik nie zgasł ani razu, nie przejawiał też takiej skłonności. Spalanie benzyny nie jest mi znane (nie odczuwałem potrzeby testów) natomiast gazu spalał mi przed i po wymianie 10-14L w trybie mieszanym z przewagą trasy. Dodam że spalanie napewno było wyższe z powodu ślizgającego się sprzęgła. Teraz po wymianie sprzęgła będę musiał zwrócić uwagę na zużycie gazu. Nie mam żadnego emulatora sondy lambda, przy mojej instalacji (I generacja) jest raczej zbędny, ale to moje zdanie, ktoś się może nie zgadzać z nim. Byłbym zapomniał. Przed wymianą silnik gasł na benzynie, a na gazie nie. Po wymianie jest odwrotnie, i choć zdarza się to niezwykle żadko to jest kłopotliwe. Myślę że przyczyną może być zużyta membrana w parowniku, gdyż nie mogę wyregulować w zadowaląjącym stopniu niskich obrotów. Pozdrawiam Czarq. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 20 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2007 Nie chcę rozpoczynać nowego tematu, (bombel pozdro :fuckyou: ) Mój problem dotyczy spalania, moim zdaniem 11 litrów przy silniku 1.4 na wtrysku to trochę dużo, po wielu rozmowach z moim mechanikiem i kolegami z pracy podejrzenie padło na sonde lambda. Jak mogę sprawdzić czy to wina sondy? Czy są jakieś metody? Czy pojechać na diagnostykę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 Co do sondy jednoprzewodowej w silnikach GA..DS to wg serwisówki to: Po pierwsze sonda wpływa na pracę silnika powyżej 2000 obrotów (czyli nie na biegu jałowym), Po drugie jest to sonda 1 przewodowa (bez grzania) czyli tylko dział po nagrzaniu się od spalin powyżej 300 C (czyli nie działa na lekko ciepłym i zimnym silniku). Podsumowując Nie zauważysz wpływu odpięcia sondy na biegu jałowym i w czasie rozgrzewania silnika. Odczuć można jedynie podczas przyśpieszania. Mi jak padła sonda to spalanie w 16DS wzrosło z 10 do 13 l Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 21 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2007 P.S. Jak masz problemy ze wzrokiem to tematów o spalaniu jest milion Wiem, wiem, ale jakoś żaden z nich nie odpowada na moje pytania. Co do spalania, to koleżanka jeździ do pracy toyota corolla i pali jej na podobnej trasie 8L, przy silniku 1.5. Więc zastanawia mnie dlaczego mój 11? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rockybor Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 Byłem na przeglądzie i diagnosta wsadzał analizator w wydech, popatrzał w monitorek i powiedział że mam bardzo dobry silnik. Znaczy to ze spaliny a co za tym idzie SONDA jest dobra?? bo walcze z dużym spalaniem nie tylko w mieście a i na trasie >7l/100km przy pred.100km/h z malym obciazeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 no jesli spaliny są ok to można założyc ze sonda tez. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 halski jesli auto ci nie szarpie to raczej nie lammbda ale jesli chcesz sprawdzic to wepnij sie miernikiem i sprawdz przebieg sygnalu napiecia powinna bys sinusoida ...wpinasz sie w bodajrze czarny kabel bo dwa sa biale a jeden czarny i drugim koncem do masy i patrzysz co sie dzieje jesli wolomierz ci skarze od 0 do 1 bodajrze to wszytsko z lambda jest ok tylko musisz pozwolic jej sie zagrzac ...jesli bedze trzymala stala wartosc i zmieniala sie np przy zmianie obrotow silnika tzn ze juz cos szwankuje ale to nie jest regula ...ja wymienialem sade 3 razy poczym znalazlem prawdziwa usterke dziurawy kolektor wydechowy przez co sada nie dogrzana byla i palil jak smok 10 litrow ...a spalanie sunny przy normalniej jezdzie powinno ok 8.5 litra wyniesc o ile zmienia sie biegi ponizej 3000 rpm a nie jak kolega bombel przy 5000 heheh pozdrowienia z pomorza ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_1987 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 Dziś pojechałem swoim sunny w trase, na początku rozłączyłem sonde żeby sprawdzić ile wtedy spali - wyszło mi 12 litrów gazu w trasie (strasznie duzo) predkość w granicach 90... Pozniej podłączyłem spowrotem sonde i spalanie sie nic nie zmieniło (też 12 w drugo strone jak jechałem) Czy to może oznaczać że sonda jest zepsuta??? Mam ogólnie problem ze spalaniem bo w miesie bierze mi 17 litrów gazu (a jeżdze max do 3000 obrotów) Wyminiłem świece, kable filtry i nic, wyregulowałem gaz i też nic... Szukam przyczyny dalej może to sonda? I mam pytanie - czy na spalanie dyży wpływ ma katalizator??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 sonda przypadkiem nie jest emulowana na gazie? jedz do gazownika na regulacje a nie kombinujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek_1987 Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 W poniedziałek właśnie byłme u gazownika, wyregulował instalcje i powiedział że powinno być ok - ale nie jest. Prawda jeździ sie dobrze nic nie dławi, uruchami sie dobrze silnik ale spala tyle co przed regulacją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 mi tez tyle ostatnio palil gazu w miescie co prawda w korkach no i zimniej ostatnim iczasy bylo to mzoe tez przez to.. to mnei sklonilo do wywalenia gazu i dania mozliwosci oddychanai japonce pelna benzynowa piersia jak sie dowiesz czemu tyle pali to daj znac od razu moge co niektorych uprzedzic ze to nie przez fiterek gazu bo mialem ledwo co zmieniony ale to chyba juz nie rozmowa na ten dzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sergiej Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 no jest temat o lpg na forum ...a odpowiadajac na pytanie to sonda lambda jest emulowana na gazie ...znaczy jest rozlaczana przez elektronike instalacji gazowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zwibel Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 (edytowane) Podepne sie pod temat. Kupiłem jednak nissanka z mojego poprzedniego postu, już chyba wiem że silnik to 1.6 na gaźniku. Problem mam tylko z dość dużym szarpnięciem podczas przyśpieszania tak przy 2500 obr. Dośc mocno falują też obroty na biegu jałowym. Spalanie też jest dośc duże:/ Poczytałem trochę ale dalej nic nie wiem Moja sonda ma cały czas stałe napięcie ok 0,26V, Wziełem od gościa już dwie sondy boscha używane i jest podobnie (chociaż zapewniał mnie że są sprawne) I teraz nie wiem czy ja źle mierze czy jednak musze jeszcze spróbować z nową sondą. Szkoda mi troche wywalać pieniędzy jeśli okaże się że jednak coś jest źle podłączone. Co mi poradzicie?? Edytowane 4 Sierpnia 2009 przez Zwibel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.