Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Rozrząd P11.144 2.0 TD ???


Gość Bartecki
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie!

 

Jak sprawdzic czy rozrzad jest dobrze ustawiony..... cos mi sie wydaje za auto za bardzo klekocze chyba ze te silniki takie są :))) bo porownania zabardzo nie mam z taka samą Primerką .... Generalnie silnik chodzi równo ale przy wkrecaniu na obroty w pewnym momencie wydaje mi sie ze klekocze tak jak by nie były wyregulowane zawory...

 

prosze o jakies opinie

 

pozdr

 

BF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem świeżo po wymianie rozrządu a czy prawidłowo jest ustawiony można sprawdzić po znakach jakie sa na kołach zębatych. Trzeba pozdejmować osłony i kluczem pokręcić kołem aby znaki z kół zębatych naszły na znaki na obudowie. Jak się zgodzi to masz dobrze ustawiony jak nie to rozrząd do poprawy.

 

Być może masz zawory do regulacji bo granie zaworów to właśnie taki objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello

z tego co wiem to zawor sa samoregulacyjne

a jak z chodzeniem tych silnikow... jest to taki klekot chrakterystyczny starszego diesla ??

 

pozdr

 

BF

 

Jestem świeżo po wymianie rozrządu a czy prawidłowo jest ustawiony można sprawdzić po znakach jakie sa na kołach zębatych. Trzeba pozdejmować osłony i kluczem pokręcić kołem aby znaki z kół zębatych naszły na znaki na obudowie. Jak się zgodzi to masz dobrze ustawiony jak nie to rozrząd do poprawy.

 

Być może masz zawory do regulacji bo granie zaworów to właśnie taki objaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hello

z tego co wiem to zawor sa samoregulacyjne

a jak z chodzeniem tych silnikow... jest to taki klekot chrakterystyczny starszego diesla ??

 

pozdr

 

BF

 

No nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów, a co do klekotu to chyba TTTM bo to stary diesel tylko w nowszej budzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

j_jasiu napisał:

No nie wiem czy w tym silniku jest hydrauliczna regulacja zaworów...

 

Oczywiście, że są hydrauliczne popychacze zaworów. A co do klekotu to owszem jest to stary diesel - ale turbo, więc nie powinien bardzo klekotać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK moze za bardzo sie czepiam.... generalnie podczas jady w środku tego nie slychac ale na zewnątrz auta tak .... a co do buczenia to masz racje w środku słychać szczególnie przy zejściu w pewnych obrotach :)

 

Jak rano odpale jest duzo glosniejszy niz pozniej jak zlapaniu temperatury ale to juz chyba normalne

 

pozdr

 

BF

 

 

BF

ten diesel nie klekoce praktycznie wcale, raczej buczy, jeśli masz klasyczny klekot to jest coś nie tak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hello

 

powaznie a jak to sprawdzic auto jakos nie normalnie to mi nie kopci....

 

Przy wymianie wtryskiwacza trzeba cos regulować ???

 

pozdr

 

BF

 

Witam.

Jeśli to jest, taki nawet metaliczny dźwięk - któryś wtryskiwacz leje. Teoretycznie są obliczone na około 100kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wymianie wtryskiwacza trzeba cos regulować ???

 

Do sprawdzania wtryskiwaczy jest przyrząd - pompa z manometrem. A wymienia się tylko tzw. końcówki wtryskiwaczy. Także radziłbym wizytę u dizlowca, na pierwszy słuch się zorientuje czy to, jest to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...