Tomaszek Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Dzięki wielkie za zwrócenie uwagi na tą odme nie zdążyłem zaślepić odrazu i tak została A nie pomyślałem że tamtędy ssąc lewe powietrze odbiera moc :evil: Już poprawiłem W głowicy obrobiłem frezem a potem wypolerowałem kanały ssące To samo wydechowe + powiększenie z 32 na 36 otwór wylotowy Jutro dalej działam kolektor ssący bo dzisiaj mecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 FOTI FOTI FOTKI !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 a jak ze sprawą sterownika? Wlatuje komp od sentry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 a jak ze sprawą sterownika? Wlatuje komp od sentry? Muwisz o tym Nie wiem wolałbym sprawdzić oba czyli najpierw obecny a potem ten zobaczymy FOTI FOTI FOTKI !! Nie miałem w tedy aparatu ze sobą ale już są Jeszcze głowa nie czyszczona z opiłków więc syf w środku że hej A jeszcze myślę po wyjęciu zaworów podjechać frezem w głowicy :wink: Bo teraz za daleko się bałem A i tak będę wyjmował je do wymiany uszczelniaczy Ładna kupka wyleciała z kolektora Tak kolektor do uszczelki dopasowałem A tu filterki już dwa na odmie a do węża od kol. ssącego na szybko śrubę wkręciłem + opaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 a czy sentra była a/t jeśli tak to czy czasem komp nie był wspólny (do silnika i połączony z kompem skrzyni) jak dla np. p11.144? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Coś czuje że mocne GA16DE będzie, czekamy na końcowy rezultat, sporo roboty jeszcze przed Tobą. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 a czy sentra była a/t jeśli tak to czy czasem komp nie był wspólny (do silnika i połączony z kompem skrzyni) jak dla np. p11.144? Była a/t ale tego nie wiem :? Ale jest tam gdzie ten jeszcze jeden komp. to może tamten jest do skrzyni Ogólnie to jestem za szybki i rozebrałem bez poznaczenia od czego która kostka jest I teraz na wyczucie będę podłączał :mrgreen: [ Dodano: Wto 21 Lis, 2006 ] Dokupiłem resztę brakujących rurek i kolanek i zacząłem działać a oto rezultaty- Najtrudniej będzie złączyć te cztery razem choć mam przygotowane widoczne na zdjęciu Rurę fi 75 z kołnierzem łączącym dalszą część fi 60 jako portki a potem plecionka [ Dodano: Pią 24 Lis, 2006 ] Dzisiaj wyskoczyły zawory z głowicy do wymiany uszczelniaczy i dalszej polerki kanałów Uszczelniacze nie ciekły ale były już stwardniałe A tutaj budowa super przelotowego katalizatora fi 60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Profi Robota !! Ps. przy kolektorze zrób zejscie podobne do tego: Troche Grzania i klepania... Tylko wydaje mi się że trzeba by użyć do tego rury Fi 70mm a potem stożkowego przejścia na rządaną średnicę. [ Dodano: Sob 25 Lis, 2006 ] Znalezłem jeszcze pare fotek ciekawie zrobionych zejść: http://www.dtr-fab.com/images/k4-2-1x1.jpg http://www.dtr-fab.com/images/k4-2-1x4.jpg http://www.dtr-fab.com/images/k4-2-1x5.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Takie zejście 4-1mi się nie zmieści pod autem he nawet dwa kolanka fi 60 nie wejdą Dlatego łącze wcześniej zresztą i tak fi 60 powinno być git do serii fi 37 Przeliczając to fi 37 - około 10 cm3 fi 60 - około 27cm3 powierzchni wydechu Dzisiaj zeszlifowałem głowę o 0.73mm Polerka kanałów też skączona Myślę jeszcze zawory podocierać trochę i składanko zaczniemy pomału :064: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 też zastanawiam się nad zrobieniem podobnego kolektora , może mi ktoś powiedzieć czy nadawały by się do tego kolanka wydechu motocyklowego ? są chromowane ładnie podoginane i tanie , tylko podocinać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 :027: pewnie sie nadadze a czemu by mialy byc zle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 to wsyztko zalerzy od ich średnicy... Musi ona wewnątrz mieć przynajmniej 37mm żeby był sens budować kolektor w oparciu o nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Ja tak się zastanawiam nad moim 100NX'em. Niedługo bedzę wymianiał wydeszek i prosże o poradę. Nie chcę żeby hałas urwał mi łeb na trasie. Nie zmieniam kolektora, mam zamiar wyciąć kata i wrzucić tłumik środkowy przelotowy i końcowy BLACKFLAME EXO 140PS. Pytanie moje co do rur, otóż jakiej średnicy wstawić 2" czy 2,25"? Widziałem, że Coobcio cosik wspominał, że przy fabrycznym kolektorze lepiej jest dać 2,25". Proszę o wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 3 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Wydaje mi się że do 1.6 starczą rury 2 cale Ja kupiłem fi 50 i z nich poprowadzę od pseudo kat. do ostatniego jeszcze nie wiem jakiego Wcześniej będzie fi 60 od kol. do wnętrza kat. jako taka długa dwu rurka Kolektor gotowy ale mi komp. nawalił i na razie zdjęć nie mogę wstawić :/ Zobaczymy jak zamontuje jak się będzie sprawować mam nadzieje że ogniście :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 BLACKFLAME EXO NA tym tłumiku z pewnością będzie głośno, chesz cicho to decyduj się na tłumiki seryjne przelotowe dydykowane do jakiś silników, co do średnicy dla tego silnika to optimum jest 52mm (czyli 2" - tak twierdzą hemerykanie) czas nam pokarze co da wydech fi 60mm jaki zastosował TOmaszek, wydaje mi się że przyrost i tak będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Tak się zastanawiam jeżeli fi 60 będzie za luźne -To nie będzie wzrostu mocy tylko spadek :?: -A może zwiększenie zużycia paliwa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 jak spadek mocy to i zwiększenie złużycia paliwa pewno... Jak masz możliwości to zrób taki i taki, hamownia zaadecyduje który lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Zakupiłem właśnie tłumiki nowe w super promocji dla mnie :one: Sirodek przelotowy z audi 100 2.2l fi 55 Tył volvo fi 60 wlot i wylot zobaczymy pasuje idealnie :one: Cena za oba 170zł. Kolektor już założony + wydech fi 60 za obudowę z przelotowego kat. fotki puzniej Nie jest dalej jeszcze pospawane tylko dorywczo uszczelniłem łączenie nowego ze starym sznurkiem Następne prace po łikędzie bo już jadę na wystawę gołębi pocztowych gdzie ja wystawiam 15 szt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No chłopie moje gratki,tak dobrze idzie ci samodzielne dłubanie,że niedługo tunerzy nic nie zarobią,to się nazywa mieć samozaparcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 No chłopie moje gratki,tak dobrze idzie ci samodzielne dłubanie,że niedługo tunerzy nic nie zarobią,to się nazywa mieć samozaparcie Hehe bo to mody super, super itd. nisko budżetowe :one: Na przykład - Kolektor + cały układ z kwasówki + nowe dwa tłumiki = 1000zł A teraz fotki nowego kolektora A teraz moja dotychczasowa zagnieciona rura wydechowa i nowa fi60 I super przelotowy kat. również fi60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 najlepiej zaprojektowany kat na swiecie pod wzgledem przepustowosci:P :diabel: jak dla mnie bomba!!!! jak ze sklepu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Wydech kończy się na razie za kat. dalej jest nie pospawane więc jest głośno Próbowałem uszczelnić sznurkiem ale go wywiało :/ Może przez to mam wrażenie że jest słabszy to zn. moment obrot. mniejszy Albo za daleko jest puszczone to fi 60 :?: Wcześniej może trzeba było przejść na fi 50 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Tomaszek a sondy nie wrzucasz do kolektora? Może zaczniej te kolektory hurtowo robić :?: Paru chętnych by się znalazło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Tomaszek a sondy nie wrzucasz do kolektora? Może zaczniej te kolektory hurtowo robić :?: Paru chętnych by się znalazło Sąda jest popatrz dobrze po złączeniu w jeden A robie już drugi identyczny :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 60mm to może być za dużo, mogłeś użyć stożka żeby było odrazu ladogne przejście 4-1 np. 70mm na 50mm. Tak to kolektor bardzo mi się podoba, pisał bym się na coś takiego PS. kiedy wpadasz maszyną na hamownię, a i ten końćowy tłumik 60mm to nie bardzo, lepiej dać go po środku a na koncu ten od Audi pod 55mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.