Tomaszek Opublikowano 10 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 W pewnym sensie jest stożek bo to zejście jest fi 75 a później fi 60 Tylko może za daleko ale zobaczymy jak skącze i będzie wszystko szczelne Na hamownie dopiero w styczniu się wybieram Przygotuje wkładkę do rury fi 60 taką fi 50 na hamownie żeby skrócić trochę to fi60 I będzie można na kanale szybko włożyć do sirodka ją Ale w tedy może trzeba by odnowa stroić SMT6 :?: [ Dodano: Nie 10 Gru, 2006 20:13 ] Jeśli wyjście z ostatniego fi60 jest za dużo to mogę zrobić zwężkę na fi 55-50 Noł problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Sąda jest popatrz dobrze po złączeniu w jeden Teraz widzę A robie już drugi identyczny Jakbyś robił więcej i chciał sprzedać to daj znać. Pewnie bym się skusił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 No no! Widze ze sie juz zaczyna wszystko klaic w całość. Teraz juz tylko wiosny wygladac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Jakbyś robił więcej i chciał sprzedać to daj znać. Pewnie bym się skusił. Najwcześniej po nowym roku na razie musze skączyć swój wydech + Kolektor dla klubowicza (mam nadzieje że się pochwali nowym nabytkiem) + Poskładanie silnika i jego przekładka A stanęło na tym że nie mam przyrządu do wkładania zabezpieczeń zaworów i Muszę gdzieś pożyczyć :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 narazie dokańczaj to co masz tzn GA16DE w Primie i wio na rolki Ciekawe co przyniesie nowy wydech !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 Najwcześniej po nowym roku na razie musze skączyć swój wydech + Kolektor dla klubowicza (mam nadzieje że się pochwali nowym nabytkiem) Spoko maroko, nie pali mi się. Jakby co to daj znać co do ceny i będziemy kombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 gratki fajnie sie zapowiada powodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Elo elo! A co powiecie na takie klony :one: Zrobił się złoty a ja go tak polerowałem W nowym brakuje jeszcze sądy i jest gotowy Do ustawienia kolanka w drugim zestawie musiałem zdemontować swój kolektor więc zrobiłem wczoraj w nocy małą sesje zdjęciową mojego i następnego mojego wykonania kolektora + zestaw do kat. Ponieważ odniosłem subiektywne wrażenie że jest za luźno - Zielony wymiar fi 60 140cm + kolanko Wykonałem wkładkę fi 50 długości 63cm i włożyłem ją do sirodka rury fi 60 Skróciłem dzięki temu zestaw fi 60 o 63cm do około 80cm + kolanko i mam wrażenie że lepiej teraz jeździ więc fi 60 jest jednak za luźne do 1.6 :/ Jak zapodam np. 1.8 to ją wyjmę jest zaznaczona na niebiesko Skoro człowiek się uczy na błędach następny zestaw zrobiłem tak że jako dwu rurka jest rura fi60 30cm + kolanko zaznaczone na czerwono dalej zwężka w postaci plecionki fi 52 dalej rura fi 50 do kat. Zobaczymy jak taki zestawik będzie się sprawował w GA14DS :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 wielkie uklony dla tomaszka. moim zdaniem piekna robota. jak w firmie tuningowej :one: nie mam pytan;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zdjęcia robione nocą na dworze i jakieś takie ciemne rurki na zdjęciu powychodziły :/ W rzeczywistości ładnie się świecą [ Dodano: Sro 20 Gru, 2006 02:09 ] Nareszcie wydech skończony uff nareszcie Jest w miarę cicho i pierwsze wrażenie ładnie się wkręca na obroty Czym wyższe tym lepiej Na dole 2 tys. obr. jest mała różnica ale przy wadze 1350 to normalne Klon też skończony i wysłany To teraz składam silnik sentry a po świętach przekładka [ Dodano: Czw 21 Gru, 2006 00:06 ] Pierwsza jazda dzisiaj 200km i no no coraz lepiej to jedzie 150 leciutko dotykając gazu A wałki mam jeszcze seryjne czyli badziewne z DE Myślę że po zmianie głowy dopiero to będzie poprawa Jedynie dołek widoczny na wykresie do 2 tys. został a liczyłem że go wydech wyeliminuje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ciekaw jestem ile dadza te zmienne fazr w. ssacego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ciekaw jestem ile dadza te zmienne fazr w. ssacego ? I większa krzywka 40.6 :!: Na pewno może więcej palić ale to normalne koniki muszą papu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ciekaw jestem kto będzie pierwszy :?: u mnie juz głowica prawie skończona. splanowałem tyle co Ty 0,7mm zostało mi tylko włożyć zawory na miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ciekaw jestem kto będzie pierwszy :?: u mnie juz głowica prawie skończona. splanowałem tyle co Ty 0,7mm zostało mi tylko włożyć zawory na miejsce. Hehe no ja planuje składać po świętach czyli w przyszłym tygodniu Też tylko mam zawory powkładać ale ja chce cały silnik przełożyć więc zabawy trochę będzie a mnie to nie idzie tak szybko jak Cobciowi czyli między śniadaniem a obiadem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 22 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2006 jak juz skonczysz modzic to sie mozemy scignac albo smignac na tor do wyrazowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Tomaszek, czy sprawdzałeś luzy na prowadnicach zaworów? u mnie jest wyczuwalny luz na zaworach i cholera nie wiem co zrobić... koszt wymiany prowadnic pewnie cos kolo 10 zl czyli 160zeta :zly: same gniazda zaworów jak i zawory wyglądają ok. możesz sprawdzić jak to wygląda w twojej głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 23 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 U mnie luz jest mały 0.03-4 no na jednym wydechu troszkę większy z 0.05 czyli oki Dopuszczalny max luz na prowadnicach zaworów to 0.10mm Za to zawory musiałem dotrzeć zwłaszcza wydech Fotki przed i po Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 dzięki u mnie na oko luzy są większe ale zdecydowałem jednak składać tak jak jest. za to zawory jak i gniazda wyglądają lepiej i nie wymagają dotarcia. tak z ciekawości ile kosztuje taka przyjemność :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 dzięki zawory jak i gniazda wyglądają lepiej i nie wymagają dotarcia. tak z ciekawości ile kosztuje taka przyjemność :?: To znaczy docieranie :?: hehe 5 godzin mojej pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 O w mordkę,widzę że mamy w Tomaszku,kolejnego speca od tunowania nysek[niedługo 1.6 objedzie bez problemu sr20...],a może jakieś dane z dupohamowni??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Wychodzi na to że musze jednak zmienić ECU a niemiałem tego w planie Ale to pikuś bo rozbroiłem silnik w primie A nie chce się rozsunąć na tyle by rozprzęglić jest tylko rozsunięte max 3-4cm I silnik oparł się o nadwozie i co dalej :?: Tak rozkręcać sprzęgło już by szło ale poskręcać będzie jeszcze gorzej Chyba że skrzynie przesune ale to półośki itd. następna kupa roboty A tak na marginesie teraz miałem wałki oba około 39.35 jak w 1.4 A moc była 98.5 Hp to jak bym przełożył same wałki to Np. ssący 40.6 ma 1.2 różnicy wydech 0.6 różnicy to ładny przyrost musiał by być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Chyba że skrzynie przesune ale to półośki itd. następna kupa roboty ja przy zmianie silnika wywalalem skrzynie przez nadkole. rozepnij poloske nie jest to trudne w nissanie. powodzeniato jak bym przełożył same wałki to teraz w sumie zaluje ze nie wsadzilem samych walkow do starej glowicy z tym ze walek ssacy trzeba delikatnie przetoczyc chcac zamontowac go do europejskiego GA16DE u mnie walki mialy: ssacy 39,35mm wydechowy 39,8mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 GA16DEu mnie walki mialy: ssacy 39,35mm wydechowy 39,8mm Czyli miałeś 100konnego w seri GA16DE, 90konne miały wałki wydechowe także takie same jak w 1,4... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 31 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Chyba że skrzynie przesune ale to półośki itd. następna kupa roboty ja przy zmianie silnika wywalalem skrzynie przez nadkole. rozepnij poloske nie jest to trudne w nissanie. powodzenia O to fajnie że można rozpiąć wprawdzie niewiem którym miejscu ale pokombinóje to jak bym przełożył same wałki to teraz w sumie zaluje ze nie wsadzilem samych walkow do starej glowicy z tym ze walek ssacy trzeba delikatnie przetoczyc chcac zamontowac go do europejskiego GA16DE u mnie walki mialy: ssacy 39,35mm wydechowy 39,8mm GA16DEu mnie walki mialy: ssacy 39,35mm wydechowy 39,8mm Czyli miałeś 100konnego w seri GA16DE, 90konne miały wałki wydechowe także takie same jak w 1,4... No to ja miałem 90 konnego skoro oba były z 1.4 :?: Kupowany był w Polskim salonie a więć powinien być 100 konny a nie 90 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Ja u Goago dzisiaj mierzyłem i stwierdzam ze ma 100konnego tzn walek ssacy ok 36,6mm a wydechowy 40,2mm (na Sówmiarce GOAGO ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.