Gość lukasz_lublin Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tomaszek, meila sprawdz wyslalem Ci foty jak to u mnie wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 9 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Zagadał ale ma bardzo małe obroty jutro przerobie jakoś to obudowę Łukasz a jak rozwiązałeś problem ssania :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 z silniczka krokowego i zaworu ACCS czy cos takiego( to jest po lewej stronie kolektora ssacego, dwie kostki sie tam podlacza, fioletowa i brazowa chyba) wychodzi rurka i trzeba to podlaczyc do przewodu ssacego powietrze przed przepustnice ale za przepływomierzem. Ja kupilem taka czerwony łącznik z takim podłaczeniam do przewodu. Nie mam jak zrobic foty bo bym wrzucił. Jka nie zrozumiałeś opisu to daj znac, to cos na zdieciach po oznaczam bo mi jakis haos wyszedl . [ Dodano: Wto 09 Sty, 2007 16:56 ] a i właśnie tam jest tak duży wkręr z łbem na śrubokręt, tym mozesz wyregulowac ilosc powietrza dostarczanego na wolnych obrotach. Ssanie? a co z nim? Ssaniem ECU sie na zajac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Tomaszku kup taki łącznik JACKY na 67,5mm co ma wyjście pod odmę czy tam pod wolne obroty dla ACC i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 z silniczka krokowego i zaworu ACCS czy cos takiego( to jest po lewej stronie kolektora ssacego, dwie kostki sie tam podlacza, fioletowa i brazowa chyba) wychodzi rurka i trzeba to podlaczyc do przewodu ssacego powietrze przed przepustnice ale za przepływomierzem.Ja kupilem taka czerwony łącznik z takim podłaczeniam do przewodu. Nie mam jak zrobic foty bo bym wrzucił. Jka nie zrozumiałeś opisu to daj znac, to cos na zdieciach po oznaczam bo mi jakis haos wyszedl . [ Dodano: Wto 09 Sty, 2007 16:56 ] a i właśnie tam jest tak duży wkręr z łbem na śrubokręt, tym możesz wyregulować ilość powietrza dostarczanego na wolnych obrotach. Ssanie? a co z nim? Ssaniem ECU sie na zająć. To podłączyłem wykorzystując oryginalny przewód Wpiąłem się za blosem co widać na zdjęciach najlepiej sirodkowym Ale tego wkręta regulacyjnego nie zauważyłem rano spróbuje podregulować A grzanie przepustnicy podłączyłeś :?: Dzięki za fotki i opis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 mało profi opis Grzanie nie podłączałem. Wypolerowalem przepustnice od srodka i odchudziłem troche pręt mocujący klapke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Jestem po jeździe próbnej do 4tys. jedzie podobnie jak stary motor A po przekroczeniu zdecydowanie lepiej dzięki większym wałkom Rozwierciłem obudowę przepływomierza aby max leciało powietrze na druciki + Przysłoniłem sirednice i jest wstępnie oki ALE zaczęło dzwonić w rozrządzie jak by łańcuch może napinacz szlag trafił :/ Jak ostygnie to zdejmę pokrywę zobaczymy... A zapłon całkowicie na max musiałem dać bo nawet jak trochę cofałem to było gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 A zapłon całkowicie na max musiałem dać bo nawet jak trochę cofałem to było gorzej Trzeba będzie tak jak u mnie rozpiłować obudowę aparatu zapłonowego i jeszcze go o 5-6 stopni dowalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 A zapłon całkowicie na max musiałem dać a TY czasem stuku nie masz???? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Cholera na wolnych obrotach wali coś w silniku jak by metaliczny stuk :galy: Na wyższych obrotach raczej nie Myślałem że nowy napinacz szlag trafił ale nie Może to jednak stuk :039: Jak poskładam po kawie to na zapalonym cofnę i zobaczymy Ewentualnie może te zmienne fazy nie podłączone coś motają :?: [ Dodano: Czw 11 Sty, 2007 17:14 ] No dobra to nie stuk kręcąc aparatem było cały czas to samo :/ Stuka jak by w rozrządzie nie mogę dokładnie zlokalizować Najgorsze że nie non stop są momęty że nie i pracuje jak zegarek D.Nismo chyba będzie musiał go przebadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 hydraulika jest okey - nie porysowane szklanki było, jak je wyciągałeś to na swoje miejsce każdą powsadzałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 Kurcze chyba faktycznie szklanka hałasuje :/ jedna chyba miała większy luz niż reszta Olej wlałem półsyntetyk więc jest rzadki a zlewałem jakiś gęsty Może był minerał bo nagar po nim został Nie wiem rozbierać i kombinować ze szklankami A może wlać gęstszy olej i wyciszy się :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 15w50 Motul 4100 tani i bardzo dobry... Zwłaszcza jak ktoś grubiej jeździ. Ps. kiedy hamujemy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 15w50 Motul 4100 tani i bardzo dobry... Zwłaszcza jak ktoś grubiej jeździ. Ps. kiedy hamujemy ? Dobry pomysł z tym olejem A hamowanko po strojeniu bo teraz jest śmiesznie tz. tak np. 2.5-3tys obr. subiektywnie gorzej niż było a 4-6tys obr sporo lepiej Myślę że to wina braku załączania zmiennych faz więc musi wskoczyć SMT6 Aktualnie zbieram kase [ Dodano: Nie 21 Sty, 2007 01:09 ] Cholera chyba poszły pierścionki bo jak wracałem z pracy dojąc po garach jak zwykle Poszedł niebieski dym jak z syrenki i silnik osłab Oj znowu przekładka i podmianka głowy przy okazji sprawdzę co tam hałasowało w rozrządzie Gorzej bo zimę zapowiadają a ja nie mam ogrzewania w garage :/ Za to jak dojdę do wprawy to jak Kuba między śniadaniem a obiadem podmiankę zrobię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 ooofuck wspolczuje Ci : co chcesz teraz podmieniac? wstawiasz stary motor czy jak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 Może to pierścionki jeszcze nie wiem jutro spróbuje coś zdiagnozować może gaz je załatwił? zawsze mogę przerzucić duł silnika z oryginału a dać tą głowę choć sam nie wiem bo też coś rzępoli a na pewno nie rozrząd, może zrobię tak jak ty tylko wałki i kolektor z sentry a reszta z primy ale mi brał olej więc musiałbym zdjąć najpierw głowę splanować ją i nowe uszczelniacze założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 jak dasz tą głowkę na stary dół to nie bedzie smarowania na pierwsyzl lozysku walka ssacego i nie bedzie zmiennej fazy... było wrzucić wałki z GA16DS i gittara... no ale szlaki trzeba przecierać, szkoda że tak wyszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 21 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2007 no ale szlaki trzeba przecierać No właśnie Mam zamówione tłoki z 1.8 z podcięciami pod zawory dokupię do nich nowe pierścienie i albo szlifne tuleje jak ty planowałeś zrobić ale raczej wymienię całe tuleje na te z 1.8 [ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 11:59 ] Wlałem gęstego oleju i się wszystko uspokoiło więc teraz zrzucam głowę w starym silniku planuje ją zakładam nowe uszczelniacze i podmieniam silnik a potem ten rozbieram na części pierwsze i przerabiam na 1.8 [ Dodano: Nie 04 Lut, 2007 03:19 ] Dzisiaj złamałem wałek rozrządu :galy: na szczęście ten najgorszy 39.4 z 1.4 Głowica z primy szlifnięta o 0.9 więc zacząłem składać stary silnik Śruba do przykręcenia wałka ssącego z sentry jest za krótka a oryginalna za długa Choroba ciągle kłody pod nogi :/ [ Dodano: Nie 04 Lut, 2007 18:15 ] Nie ma jak pomoc kolegów z forum :one: goago zaoferował mi taką śrubę Więc będę mógł szybko dokączyć składanie silnika bo prima stoi bez i marznie A silnik czeka na poskładanie A tu wałeczek ssący z primy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Ciężko ale do przodu !! Ps. nastęnym razem przy wykręcaniu wałka stopniowo luzuj wszystkie śruby !! Ciekawe co z tego wynikinie ten wałek z Sentry jest sporo sporo bardziej agresywny niż ten z GA16Ds Czekamy na wieści z odpalaniem, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Trzymam kciuki i czekam na Wrrrrr... !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Po splanowaniu głowy przez zemnie o 0.9 i na starym łańcuszku napinacz nic nie napinał Więc go wzmocniłem i teraz napina tak że hej :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 hehe grubo U mnie na 0,87mm normalnie napinał nie było z niczym problemów... Jak silnik pracuje to on oliwą nachodzi i dopycha go, choć twoje rozwiązanie jest lepsze jak fabryczne bo sprężyna dodatkowo naciąga więc jest szansa że przy odpalaniu fury po długim postoju nic brzęczeć nie będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Czekamy na wieści z odpalaniem, powodzenia Trzymam kciuki i czekam na Wrrrrr... !!! No tym razem zagadał za pierwszym razem pomału dochodzę do wprawy Wszystkim wielkie dzięki za wsparcie i pomoc szczególnie dla goago który podesłał mi brakującą śrubkę :564: Teraz musze to wystroić bo tam zostało mało co seryjnego Więc nie ma spodziewanego efektu jest tak jak u lukasz_lublin za mało paliwa Więc wskoczy regulator ciśnienia paliwa i SMT6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Jak jest tak jak u mnie to brakujeeeeeeeeeeee ci mnustwo paliwa !!! Na szczęście nie katowalem go za mocno i swiece nie zostaly zniszczone. Uważaj bo mozesz je przypalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 ak jest tak jak u mnie to brakujeeeeeeeeeeee ci mnustwo paliwa !!! Spoko spoko u ciebie dramatu nie ma, dopiero robi się nieciekawie na pełnym budzie w zakresie 4000-5500obr.min, jest na to rada albo regulator ciśnienia paliwa nastawny albo większe wtrsyki - lepiej to pierwsze, taniej wyjdzie i paliwo pewno będzie drobniej rozpylone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.