Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tomaszka P11 Kombiak


Tomaszek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość lukasz_lublin

:D z silniczka krokowego i zaworu ACCS czy cos takiego( to jest po lewej stronie kolektora ssacego, dwie kostki sie tam podlacza, fioletowa i brazowa chyba) wychodzi rurka i trzeba to podlaczyc do przewodu ssacego powietrze przed przepustnice ale za przepływomierzem.

Ja kupilem taka czerwony łącznik z takim podłaczeniam do przewodu. Nie mam jak zrobic foty bo bym wrzucił.

Jka nie zrozumiałeś opisu to daj znac, to cos na zdieciach po oznaczam bo mi jakis haos wyszedl ;) .

 

[ Dodano: Wto 09 Sty, 2007 16:56 ]

a i właśnie tam jest tak duży wkręr z łbem na śrubokręt, tym mozesz wyregulowac ilosc powietrza dostarczanego na wolnych obrotach. Ssanie? a co z nim? Ssaniem ECU sie na zajac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszku kup taki łącznik JACKY na 67,5mm co ma wyjście pod odmę czy tam pod wolne obroty dla ACC i po sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D z silniczka krokowego i zaworu ACCS czy cos takiego( to jest po lewej stronie kolektora ssacego, dwie kostki sie tam podlacza, fioletowa i brazowa chyba) wychodzi rurka i trzeba to podlaczyc do przewodu ssacego powietrze przed przepustnice ale za przepływomierzem.

Ja kupilem taka czerwony łącznik z takim podłaczeniam do przewodu. Nie mam jak zrobic foty bo bym wrzucił.

Jka nie zrozumiałeś opisu to daj znac, to cos na zdieciach po oznaczam bo mi jakis haos wyszedl ;) .

 

[ Dodano: Wto 09 Sty, 2007 16:56 ]

a i właśnie tam jest tak duży wkręr z łbem na śrubokręt, tym możesz wyregulować ilość powietrza dostarczanego na wolnych obrotach. Ssanie? a co z nim? Ssaniem ECU sie na zająć.

 

To podłączyłem wykorzystując oryginalny przewód

Wpiąłem się za blosem co widać na zdjęciach najlepiej sirodkowym

Ale tego wkręta regulacyjnego nie zauważyłem rano spróbuje podregulować :)

A grzanie przepustnicy podłączyłeś :?:

Dzięki za fotki i opis :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po jeździe próbnej :) do 4tys. jedzie podobnie jak stary motor

A po przekroczeniu zdecydowanie lepiej dzięki większym wałkom :)

Rozwierciłem obudowę przepływomierza aby max leciało powietrze na druciki +

Przysłoniłem sirednice i jest wstępnie oki

ALE zaczęło dzwonić w rozrządzie jak by łańcuch może napinacz szlag trafił :/

Jak ostygnie to zdejmę pokrywę zobaczymy...

A zapłon całkowicie na max musiałem dać bo nawet jak trochę cofałem to było gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zapłon całkowicie na max musiałem dać bo nawet jak trochę cofałem to było gorzej

Trzeba będzie tak jak u mnie rozpiłować obudowę aparatu zapłonowego i jeszcze go o 5-6 stopni dowalić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cholera na wolnych obrotach wali coś w silniku jak by metaliczny stuk :galy:

Na wyższych obrotach raczej nie

Myślałem że nowy napinacz szlag trafił ale nie

Może to jednak stuk :039:

Jak poskładam po kawie to na zapalonym cofnę i zobaczymy

Ewentualnie może te zmienne fazy nie podłączone coś motają :?:

 

[ Dodano: Czw 11 Sty, 2007 17:14 ]

No dobra to nie stuk kręcąc aparatem było cały czas to samo :/

Stuka jak by w rozrządzie nie mogę dokładnie zlokalizować

Najgorsze że nie non stop są momęty że nie i pracuje jak zegarek

D.Nismo chyba będzie musiał go przebadać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hydraulika jest okey - nie porysowane szklanki było, jak je wyciągałeś to na swoje miejsce każdą powsadzałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze chyba faktycznie szklanka hałasuje :/ jedna chyba miała większy luz niż reszta

Olej wlałem półsyntetyk więc jest rzadki a zlewałem jakiś gęsty

Może był minerał bo nagar po nim został

Nie wiem rozbierać i kombinować ze szklankami

A może wlać gęstszy olej i wyciszy się :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15w50 Motul 4100 tani i bardzo dobry... Zwłaszcza jak ktoś grubiej jeździ. Ps. kiedy hamujemy ?

 

Dobry pomysł z tym olejem

A hamowanko po strojeniu bo teraz jest śmiesznie tz. tak np.

2.5-3tys obr. subiektywnie gorzej niż było a 4-6tys obr sporo lepiej

Myślę że to wina braku załączania zmiennych faz więc musi wskoczyć SMT6

Aktualnie zbieram kase :D

 

[ Dodano: Nie 21 Sty, 2007 01:09 ]

Cholera chyba poszły pierścionki bo jak wracałem z pracy dojąc po garach jak zwykle :D

Poszedł niebieski dym jak z syrenki :( i silnik osłab

Oj znowu przekładka i podmianka głowy przy okazji sprawdzę co tam hałasowało w rozrządzie

Gorzej bo zimę zapowiadają a ja nie mam ogrzewania w garage :/

Za to jak dojdę do wprawy to jak Kuba między śniadaniem a obiadem podmiankę zrobię :D;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to pierścionki jeszcze nie wiem jutro spróbuje coś zdiagnozować może gaz je załatwił? zawsze mogę przerzucić duł silnika z oryginału a dać tą głowę choć sam nie wiem bo też coś rzępoli a na pewno nie rozrząd, może zrobię tak jak ty tylko wałki i kolektor z sentry a reszta z primy ale mi brał olej więc musiałbym zdjąć najpierw głowę splanować ją i nowe uszczelniacze założyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dasz tą głowkę na stary dół to nie bedzie smarowania na pierwsyzl lozysku walka ssacego i nie bedzie zmiennej fazy... było wrzucić wałki z GA16DS i gittara... no ale szlaki trzeba przecierać, szkoda że tak wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale szlaki trzeba przecierać

 

No właśnie :D

Mam zamówione tłoki z 1.8 z podcięciami pod zawory dokupię do nich nowe pierścienie i albo szlifne tuleje jak ty planowałeś zrobić ale raczej wymienię całe tuleje na te z 1.8 :)

 

[ Dodano: Wto 23 Sty, 2007 11:59 ]

Wlałem gęstego oleju i się wszystko uspokoiło więc teraz zrzucam głowę w starym silniku planuje ją zakładam nowe uszczelniacze i podmieniam silnik a potem ten rozbieram na części pierwsze i przerabiam na 1.8 :)

 

[ Dodano: Nie 04 Lut, 2007 03:19 ]

Dzisiaj złamałem wałek rozrządu :galy: na szczęście ten najgorszy 39.4 z 1.4 :D

Głowica z primy szlifnięta o 0.9 więc zacząłem składać stary silnik

Śruba do przykręcenia wałka ssącego z sentry jest za krótka a oryginalna za długa

Choroba ciągle kłody pod nogi :/

 

[ Dodano: Nie 04 Lut, 2007 18:15 ]

Nie ma jak pomoc kolegów z forum :one: goago zaoferował mi taką śrubę

Więc będę mógł szybko dokączyć składanie silnika bo prima stoi bez i marznie :D

 

IMG_4302.jpg

 

A silnik czeka na poskładanie

 

 

IMG_4303.jpg

 

 

A tu wałeczek ssący z primy

 

IMG_4293.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ciężko ale do przodu !!

Ps. nastęnym razem przy wykręcaniu wałka stopniowo luzuj wszystkie śruby !!

 

Ciekawe co z tego wynikinie ten wałek z Sentry jest sporo sporo bardziej agresywny niż ten z GA16Ds :)

 

Czekamy na wieści z odpalaniem, powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po splanowaniu głowy przez zemnie o 0.9 i na starym łańcuszku napinacz nic nie napinał

Więc go wzmocniłem i teraz napina tak że hej :one:

 

IMG_4316.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe grubo :)

U mnie na 0,87mm normalnie napinał nie było z niczym problemów... Jak silnik pracuje to on oliwą nachodzi i dopycha go, choć twoje rozwiązanie jest lepsze jak fabryczne bo sprężyna dodatkowo naciąga więc jest szansa że przy odpalaniu fury po długim postoju nic brzęczeć nie będzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekamy na wieści z odpalaniem, powodzenia
Trzymam kciuki i czekam na Wrrrrr... !!!

 

No tym razem zagadał za pierwszym razem pomału dochodzę do wprawy :)

Wszystkim wielkie dzięki za wsparcie i pomoc szczególnie dla goago który podesłał mi brakującą śrubkę :564:

Teraz musze to wystroić bo tam zostało mało co seryjnego :D

Więc nie ma spodziewanego efektu jest tak jak u lukasz_lublin za mało paliwa

Więc wskoczy regulator ciśnienia paliwa i SMT6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lukasz_lublin

Jak jest tak jak u mnie to brakujeeeeeeeeeeee ci mnustwo paliwa !!! Na szczęście nie katowalem go za mocno i swiece nie zostaly zniszczone. Uważaj bo mozesz je przypalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ak jest tak jak u mnie to brakujeeeeeeeeeeee ci mnustwo paliwa !!!

Spoko spoko u ciebie dramatu nie ma, dopiero robi się nieciekawie na pełnym budzie w zakresie 4000-5500obr.min, jest na to rada albo regulator ciśnienia paliwa nastawny albo większe wtrsyki - lepiej to pierwsze, taniej wyjdzie i paliwo pewno będzie drobniej rozpylone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...