Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tomaszka P11 Kombiak


Tomaszek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

aaaaaa i głowy nie planuj pod ten dół zmiana pojemności i tak drastycznie zwiększy stopień sprężania :D

 

hehe głowa była już wcześniej zjechana bodaj że o 0.7mm bo założe tą z sentry

a dół gość mi szlifną jak widać na fotce ale zapomniałem się spytać o ile :D

na oko dość sporo pewnie razem będzie co najmniej 1mm :D

dodatkowo zakupiłem nowe uszczelniacze bo te najtańsze to szajs

no i nowe panewki oczywiście też wskoczą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszek jestem pod ogromnym wrażeniem :!:

Czekam niecierpliwie na efekty i wykresik z hamowanka jak już wszystko będzie poskładane :D

 

Dzięki za doping do pracy nad projektem :)

Składać będę chyba dopiero za dwa mies. bo teraz jadę na wczasy :P

A w ogóle to po przeczytaniu tego topiku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...e3450037d95cd3f

naszło mnie na zrobienie głowy i zrobiłem rozeznanie

za pakiet do 16 zaworowej głowy w którego skład wchodzi

wymiana prowadnic jeśli jest luz (a na pewno jest) bo według nich jest frezowanie na trzy kąty, szlif zaworów, szlif płaszczyzny głowy, mycie i montaż 550zł + 10zł za dorobienie 1 prowadnicy zaw.

jak by nie wczasy to bym się już decydował z postępów tylko wpadły nowe panewki korbowodowe jeszcze musze dorwać główne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzymam kciuki za ten silniczek :)

Tomaszek ja Ci proponuję dokupić do tego silnika budę przynajmniej od n14 czy micry wtedy będziesz miał fun z jazdy. kompletnie to wybebeszyć do gołej blachy. primera za ciężka krowa i nigdy nie pojedzie. szkoda ze sentre pociąłeś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dzisiaj zapodałem sobie nowe przewody od gazu fi 8 z dotychczasowych fi 6 na całej długości :)

mam nadzieje że teraz nie będzie brakować gazu na wysokich obrotach bo do 4tys. nie czuje różnicy ale od 5tys. do końca tak :one:

 

Dzisiaj też została wykonana moja nowa uszczelka pod głowę jak do diesla mocna a jednocześnie nie za gruba bo 1.2mm z podwójną blachą aby była mocna i wytrzymała sporo większy stopień sprężania :)

Jak dotrze do mnie z W-wy to wkleję fotki

uszczelkę wykonałem w poleconym przez Coobcia zakładzie zobaczymy ile wytrzyma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No naraszcie jakieś wieści :)

Coś mi się przypomniało i teraz mnie naszło żeby to napisać...

 

Seryjnie twój silnik ma Stopień sprężania 9,5:1 a więc całkowita pojemność komory spalania wynosi ok. 42ml (ciekawe ile ona wynosi na chwilę obecną po planowaniu głowy...)

 

Zwiększając pojemność cylindra zwiększasz stopień sprężania, kiedyś było 400ml do 42ml (bez planowania) a teraz zakładając że głowa nie była ruszana masz 450 do 42 a wiec coś w granicach 10,7:1 i tak o to masz podwójną korzyść:

mocy przybędzie ze względu na zwiększenie pojemności jak i stopnia sprężania o to takie moje 3 grosze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszek, powiedz jeszcze ile cie kosztowal szlif bo jak uslyszalem 100zeta od gara to sie lekko podlamalem... a gdzie reszta? jakie panewki? ile kosztowaly? gdzie kupiles? informuj na biezaco co slychac. u mnie dzieki Kubie lezy i czeka blok i tloki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszek, powiedz jeszcze ile cie kosztowal szlif bo jak uslyszalem 100zeta od gara to sie lekko podlamalem...

 

Nie od 1 gara a od 4 :) ale to miałem stary cennik w nowym 150zł za 4szt

ale jak gość usłyszał 2mm na strone to się niezgodził na tą cene bo to jest 4 x więcej do zebrania

a jeden szlif to 0.5 mm czyli golił cztery razy jeden gar razy cztery gary czyli 16 razy wjazd maszyny

dogadałem się za 300zł z zabielaniem bloku :)

 

[ Dodano: Pią 14 Wrz, 2007 16:15 ]

a gdzie reszta? jakie panewki? ile kosztowaly? gdzie kupiles? informuj na biezaco co slychac.

 

Pomału pomału :) panewki mam dopiero korbowodowe za 50zł nowe nominalne

Głównych jeszcze nie kupiłem :/

Uszczelka jest w drodze za 200zł sam jestem jej ciekaw wkleje fotki jak dojdzie

Ale chciałbym zrobić głowe i dopiero składać a to 500zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i dotarła do mnie uszczelka z podwójną blachą miedzianą więc są obiecane fotki

 

ręcznie robiona co widać na fotkach zwłaszcza po zewnątrz

 

między garami niewiele mięsa ale myśle że wytrzyma :D

 

 

 

IMG_9882.jpg

 

IMG_9886.jpg

 

A tu fajnie widać warstwy :)

 

 

IMG_9885.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Kurcze dzisiaj moja primka mnie pierwszy raz zawiodła jadąc z pracy nagle zdechła :(::

diagnoza zero iskry powód nieznany ktokolwiek wie gdzie szukać iskry na świeczkach proszony o podpowiedź bo z pozoru wszystko jest oki a iskry nie ma :!: :566:

elektrykiem nie jestem więc ciężko mi szukać

no nic ide szukać dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze dzisiaj moja primka mnie pierwszy raz zawiodła jadąc z pracy nagle zdechła :(::

diagnoza zero iskry powód nieznany ktokolwiek wie gdzie szukać iskry na świeczkach proszony o podpowiedź bo z pozoru wszystko jest oki a iskry nie ma :!: :566:

elektrykiem nie jestem więc ciężko mi szukać

no nic ide szukać dalej...

jedną z możliwości jest, że padł moduł zapłonowy :027:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedną z możliwości jest, że padł moduł zapłonowy :027:

 

Wychodzi na to że w aparacie zapłonowym rozsypała się jakaś część

może to właśnie moduł zrobiłem fotkę ale padły mi baterie w aparacie więc fotkę wkleję później

 

więc cały aparat zapłonowy trzeba od kogoś wypożyczyć...

 

albo kupić bo wątpię czy dokupię tą część osobno i raczej będę musiał skołować cały aparat zapłonowy

 

[ Dodano: Pią 01 Lut, 2008 22:44 ]

Jest fotka popsutej części aparatu

no cóż zacząłem poszukiwania jakiegoś używanego aparatu

IMG_0183.jpg

 

Właśnie doszły fajne klocki :)

IMG_0185.jpg

 

A i tak ładnie usprawniłem światła :)

świecą rewelacja mimo że to k6000 świecą doś mocno na niebiesko

 

IMG_0188.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i tak ładnie usprawniłem światła :)

świecą rewelacja mimo że to k6000 świecą doś mocno na niebiesko

A spryskiwacze i stabilizacja beda? :D

 

Jaki to jest typ H4 tzn chodzi mi o to czy:

- Zmiana świateł mijania-drogowe odbywa się przez mechaniczną zmianę ogniskowej.

- Zestaw oświetlenia Xenonowego z żarnikami typu H4 na światłach mijania, i żarówką halogenową na światłach drogowych.

 

No i jak sie jeździ ? Jakie wrażenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W primie jest osobno mijania na H1 i tu mam xenon i osobno na H1 długie i tu mam 100W żarówki ale i tak po włączeniu długich jest znikoma różnica :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Tomaszek, co tam słychać w kwestii przeróbki na 1.8? na jakim etapie jesteś? nie obawiasz sie podobnej sytuacji jak u mnie?

po wyjęciu silnika wjadę w blok diaksem i będziemy wiedzieć dokładnie jaka jest grubość tulei po roztoczeniu do kanałów wodnych. tak na oko to około 1,5mm :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomaszek, co tam słychać w kwestii przeróbki na 1.8? na jakim etapie jesteś? nie obawiasz sie podobnej sytuacji jak u mnie?

 

No obawiam się dla tego ostudziłeś mi trochę zapał :P

 

po wyjęciu silnika wjadę w blok diaksem i będziemy wiedzieć dokładnie jaka jest grubość tulei po roztoczeniu do kanałów wodnych. tak na oko to około 1,5mm :>

 

Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie

 

A jeszcze z nowości mam w końcu SMT6 tylko bez schematu podłączenia :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie

nie, nie mam na to czasu. 1,5mm myślę ze to optymistyczna wersja. gdzie nie gdzie może to być 1mm i poniżej. ze względu na niedoróbki odlewu fabrycznego. przecież przewidziane to było pod 1,6 i na tyle wystarcza materiału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5mm myślę ze to optymistyczna wersja. gdzie nie gdzie może to być 1mm i poniżej. ze względu na niedoróbki odlewu fabrycznego. przecież przewidziane to było pod 1,6 i na tyle wystarcza materiału...

 

jeśli poniżej to nie wesolo :/ ta 1.6 czyli 76mm a nie 80mm

 

no cóż Coobcio swoim zapałem do pomysłu dał impuls do pracy tobie nie wyszło ale ja jeszcze spróbuje skoro mam wszystko ryzyk fizyk ścigać się nie będę obawiam się tylko tego że jak będę pare stówek km od domu i wtedy nawali to laweta mnie zje :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie

 

wytargałem silnik.

w najcieńszym miejscu wbiłem się śrubokrętem :D tam było 0.4-0,5mm :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...