Tomaszek Opublikowano 14 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 aaaaaa i głowy nie planuj pod ten dół zmiana pojemności i tak drastycznie zwiększy stopień sprężania hehe głowa była już wcześniej zjechana bodaj że o 0.7mm bo założe tą z sentry a dół gość mi szlifną jak widać na fotce ale zapomniałem się spytać o ile na oko dość sporo pewnie razem będzie co najmniej 1mm dodatkowo zakupiłem nowe uszczelniacze bo te najtańsze to szajs no i nowe panewki oczywiście też wskoczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2007 Tomaszek jestem pod ogromnym wrażeniem :!: Czekam niecierpliwie na efekty i wykresik z hamowanka jak już wszystko będzie poskładane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Tomaszek jestem pod ogromnym wrażeniem :!: Czekam niecierpliwie na efekty i wykresik z hamowanka jak już wszystko będzie poskładane Dzięki za doping do pracy nad projektem Składać będę chyba dopiero za dwa mies. bo teraz jadę na wczasy A w ogóle to po przeczytaniu tego topiku http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...e3450037d95cd3f naszło mnie na zrobienie głowy i zrobiłem rozeznanie za pakiet do 16 zaworowej głowy w którego skład wchodzi wymiana prowadnic jeśli jest luz (a na pewno jest) bo według nich jest frezowanie na trzy kąty, szlif zaworów, szlif płaszczyzny głowy, mycie i montaż 550zł + 10zł za dorobienie 1 prowadnicy zaw. jak by nie wczasy to bym się już decydował z postępów tylko wpadły nowe panewki korbowodowe jeszcze musze dorwać główne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 trzymam kciuki za ten silniczek Tomaszek ja Ci proponuję dokupić do tego silnika budę przynajmniej od n14 czy micry wtedy będziesz miał fun z jazdy. kompletnie to wybebeszyć do gołej blachy. primera za ciężka krowa i nigdy nie pojedzie. szkoda ze sentre pociąłeś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 Tomaszek gratuluje i czekam na dalsze etapy pracy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Niesamowity projekt, jestem pod wrazeniem, :one: , ciekawe co wyjdzie na hamowni na koniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 10 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 Dzisiaj zapodałem sobie nowe przewody od gazu fi 8 z dotychczasowych fi 6 na całej długości mam nadzieje że teraz nie będzie brakować gazu na wysokich obrotach bo do 4tys. nie czuje różnicy ale od 5tys. do końca tak :one: Dzisiaj też została wykonana moja nowa uszczelka pod głowę jak do diesla mocna a jednocześnie nie za gruba bo 1.2mm z podwójną blachą aby była mocna i wytrzymała sporo większy stopień sprężania Jak dotrze do mnie z W-wy to wkleję fotki uszczelkę wykonałem w poleconym przez Coobcia zakładzie zobaczymy ile wytrzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2007 No naraszcie jakieś wieści Coś mi się przypomniało i teraz mnie naszło żeby to napisać... Seryjnie twój silnik ma Stopień sprężania 9,5:1 a więc całkowita pojemność komory spalania wynosi ok. 42ml (ciekawe ile ona wynosi na chwilę obecną po planowaniu głowy...) Zwiększając pojemność cylindra zwiększasz stopień sprężania, kiedyś było 400ml do 42ml (bez planowania) a teraz zakładając że głowa nie była ruszana masz 450 do 42 a wiec coś w granicach 10,7:1 i tak o to masz podwójną korzyść: mocy przybędzie ze względu na zwiększenie pojemności jak i stopnia sprężania o to takie moje 3 grosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Tomaszek, powiedz jeszcze ile cie kosztowal szlif bo jak uslyszalem 100zeta od gara to sie lekko podlamalem... a gdzie reszta? jakie panewki? ile kosztowaly? gdzie kupiles? informuj na biezaco co slychac. u mnie dzieki Kubie lezy i czeka blok i tloki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Tomaszek, powiedz jeszcze ile cie kosztowal szlif bo jak uslyszalem 100zeta od gara to sie lekko podlamalem... Nie od 1 gara a od 4 ale to miałem stary cennik w nowym 150zł za 4szt ale jak gość usłyszał 2mm na strone to się niezgodził na tą cene bo to jest 4 x więcej do zebrania a jeden szlif to 0.5 mm czyli golił cztery razy jeden gar razy cztery gary czyli 16 razy wjazd maszyny dogadałem się za 300zł z zabielaniem bloku [ Dodano: Pią 14 Wrz, 2007 16:15 ] a gdzie reszta? jakie panewki? ile kosztowaly? gdzie kupiles? informuj na biezaco co slychac. Pomału pomału panewki mam dopiero korbowodowe za 50zł nowe nominalne Głównych jeszcze nie kupiłem :/ Uszczelka jest w drodze za 200zł sam jestem jej ciekaw wkleje fotki jak dojdzie Ale chciałbym zrobić głowe i dopiero składać a to 500zł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 korbowodowe za 50zł nowe nominalne gdzie takie sprzedaja :?: :one: zalatwisz mi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 No i dotarła do mnie uszczelka z podwójną blachą miedzianą więc są obiecane fotki ręcznie robiona co widać na fotkach zwłaszcza po zewnątrz między garami niewiele mięsa ale myśle że wytrzyma A tu fajnie widać warstwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 O faktycznie ale cieńko między garami przy tym stopniu sprężania mogą być problemy ! będziesz musiał uważać przy strojeniu :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Kurcze dzisiaj moja primka mnie pierwszy raz zawiodła jadąc z pracy nagle zdechła :: diagnoza zero iskry powód nieznany ktokolwiek wie gdzie szukać iskry na świeczkach proszony o podpowiedź bo z pozoru wszystko jest oki a iskry nie ma :!: :566: elektrykiem nie jestem więc ciężko mi szukać no nic ide szukać dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Kurcze dzisiaj moja primka mnie pierwszy raz zawiodła jadąc z pracy nagle zdechła :: diagnoza zero iskry powód nieznany ktokolwiek wie gdzie szukać iskry na świeczkach proszony o podpowiedź bo z pozoru wszystko jest oki a iskry nie ma :!: :566: elektrykiem nie jestem więc ciężko mi szukać no nic ide szukać dalej... jedną z możliwości jest, że padł moduł zapłonowy :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 więc cały aparat zapłonowy trzeba od kogoś wypożyczyć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Moja jak nie miala iskry to okazalo sie ze, kostka stacyjki sie przepalila. Zobacz czy na pych odpali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 31 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 jedną z możliwości jest, że padł moduł zapłonowy :027: Wychodzi na to że w aparacie zapłonowym rozsypała się jakaś część może to właśnie moduł zrobiłem fotkę ale padły mi baterie w aparacie więc fotkę wkleję później więc cały aparat zapłonowy trzeba od kogoś wypożyczyć... albo kupić bo wątpię czy dokupię tą część osobno i raczej będę musiał skołować cały aparat zapłonowy [ Dodano: Pią 01 Lut, 2008 22:44 ] Jest fotka popsutej części aparatu no cóż zacząłem poszukiwania jakiegoś używanego aparatu Właśnie doszły fajne klocki A i tak ładnie usprawniłem światła świecą rewelacja mimo że to k6000 świecą doś mocno na niebiesko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gyraf Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 A i tak ładnie usprawniłem światła świecą rewelacja mimo że to k6000 świecą doś mocno na niebiesko A spryskiwacze i stabilizacja beda? Jaki to jest typ H4 tzn chodzi mi o to czy: - Zmiana świateł mijania-drogowe odbywa się przez mechaniczną zmianę ogniskowej. - Zestaw oświetlenia Xenonowego z żarnikami typu H4 na światłach mijania, i żarówką halogenową na światłach drogowych. No i jak sie jeździ ? Jakie wrażenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 W primie jest osobno mijania na H1 i tu mam xenon i osobno na H1 długie i tu mam 100W żarówki ale i tak po włączeniu długich jest znikoma różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Tomaszek, co tam słychać w kwestii przeróbki na 1.8? na jakim etapie jesteś? nie obawiasz sie podobnej sytuacji jak u mnie? po wyjęciu silnika wjadę w blok diaksem i będziemy wiedzieć dokładnie jaka jest grubość tulei po roztoczeniu do kanałów wodnych. tak na oko to około 1,5mm :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2008 Tomaszek, co tam słychać w kwestii przeróbki na 1.8? na jakim etapie jesteś? nie obawiasz sie podobnej sytuacji jak u mnie? No obawiam się dla tego ostudziłeś mi trochę zapał po wyjęciu silnika wjadę w blok diaksem i będziemy wiedzieć dokładnie jaka jest grubość tulei po roztoczeniu do kanałów wodnych. tak na oko to około 1,5mm :> Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie A jeszcze z nowości mam w końcu SMT6 tylko bez schematu podłączenia :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie nie, nie mam na to czasu. 1,5mm myślę ze to optymistyczna wersja. gdzie nie gdzie może to być 1mm i poniżej. ze względu na niedoróbki odlewu fabrycznego. przecież przewidziane to było pod 1,6 i na tyle wystarcza materiału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 1,5mm myślę ze to optymistyczna wersja. gdzie nie gdzie może to być 1mm i poniżej. ze względu na niedoróbki odlewu fabrycznego. przecież przewidziane to było pod 1,6 i na tyle wystarcza materiału... jeśli poniżej to nie wesolo :/ ta 1.6 czyli 76mm a nie 80mm no cóż Coobcio swoim zapałem do pomysłu dał impuls do pracy tobie nie wyszło ale ja jeszcze spróbuje skoro mam wszystko ryzyk fizyk ścigać się nie będę obawiam się tylko tego że jak będę pare stówek km od domu i wtedy nawali to laweta mnie zje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goago Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie wytargałem silnik. w najcieńszym miejscu wbiłem się śrubokrętem tam było 0.4-0,5mm :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.