Tomaszek Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Wyjąłeś silnik bo cholernie jestem ciekaw tej grubości tulei jeśli 1.5mm to powinno działać spokojnie wytargałem silnik. w najcieńszym miejscu wbiłem się śrubokrętem tam było 0.4-0,5mm :kosci: Troche mnie podłamałeś wynikim czy jest sens kończyć ten projekt :/ chyba musze dokładniej przejżeć mój blok choć jak pobieżnie go oglądałem (bez śrubokręta) to nic nie było widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 I jak tam wyniki?? Wyjdzie jeszcze coś z tego czy już nic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2008 I jak tam wyniki?? Wyjdzie jeszcze coś z tego czy już nic?? jeśli chodzi o 1.8 to na razie go odstawiłem na bok ze względu na nieudany wynik takiej modyfikacji goago trochę się działo zajechałem silnik poszła chmura niebieskiego dymu za mną i silnik stracił moc żeby mnie dobić skrzynia się posypała :/ ale już jestem po wymianie oby dwóch na używkę z anglika przy okazji wskoczyła przepustnica fi 60 z primy GT od Coobcia + kolektor z sentry + wałek sentry efekt jest taki że na gazie jest super a na bęzynie prawie nie chce chodzić ze względu na bardzo zubożoną mieszankę mam kupione SMT6 i czeka na montaż i strojenie... a na razie zapodał bym regulator ciśnienia jakiś najlepiej używany (może ktoś wie kto ma na sprzedasz :?: ) co by podnieść na max ciśnienie na listwie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 zamiast regulatora wsadzaj pompe paliwa wallbro ona sama z siebie w całym zakresie podniesie ci ciśnienie paliwa do ok 3,5 bara przy WOT i dzięki temu bedziesz mieć zapas do ok 130KM regulator czy tam większe wtrsyki na potem... Ps. mody fajne zrobiłeś - cholernie jestem ciekawe co z tego wyjdzie na rolkach, z miłą chęcią bym się zajął dopieszczaniem od strony paliwa i zapłonu na rolkach Może jakieś nowe rekordy będą ?? Ps. łep planowałeś w nowym silniku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 zamiast regulatora wsadzaj pompe paliwa wallbro ona sama z siebie w całym zakresie podniesie ci ciśnienie paliwa do ok 3,5 bara przy WOT i dzięki temu bedziesz mieć zapas do ok 130KM regulator czy tam większe wtrsyki na potem...Ps. mody fajne zrobiłeś - cholernie jestem ciekawe co z tego wyjdzie na rolkach, z miłą chęcią bym się zajął dopieszczaniem od strony paliwa i zapłonu na rolkach Może jakieś nowe rekordy będą ?? Ps. łep planowałeś w nowym silniku ?? to myślisz że sama pompa by starczyła na razie to może tak zrobimy dopieszczeniem na pewno zajmiesz się ty bo ja z elektroniki jestem lewy oczywiście najpierw musze wymienić w takim razie pompe co byś miał czym podlewać łba nie miałem już czasu robić ze względu na to że auto potrzebuje na co dzień do pracy więc reszta to serja… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2008 właź na allegro masz tam walbro modele gs341, 342 i nieco tańsze 317 tylko to wchodzi w rachubę. Kupuj montuj i wpadaj, zobaczmy ile Kuca wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 obecnie po wymianie silnika na jakiś z angola bez dotykania głowy wygląda tak mody jakie sa obecnie to- -kolektor wydechowy 4-1 mojej roboty+ cały wydech 2cale -kolektor ssący z sentry -wałek ssący z sentry -przepustnica fi60 z primery 2.0 z P11GT -przepływka w obudowie fi80 z P11 -blos do góry nogami + reduktor 140Kw -dolot zimnego powietrza fi80 na stożku w obudowie mojego pomysłu te zmiany spowodowały że na gazie jest zarombista różnica na kożyść tak ze 120KM i 160Nm ale na Bp nie jedzie wogule ze względu na zbyt ubogą mieszanke :/ więc.. -zostało jeszcze wymienić pompe paliwa na wyczynową co by podnieść ciśnienie na listwie co by można podlać mocniej ale bez wymiany wtryskiwaczy jest w drodze od W.Waca -SMT6 już jest i czeka na montaż zostaje to założyć i wystroić a tym zajmie się Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Tomaszek, podziwiam wytrwałość w projekcie :one: Co dokladnie dalo odwrocenie blosa odwrotnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 Tomaszek, podziwiam wytrwałość w projekcie :one: samochód musi mi służyć jeszcze 2-3 lata więc trzeba coś po modzić Co dokladnie dalo odwrocenie blosa odwrotnie? raz wężyk zasilający między blosem a parownikiem ma teraz 15cm dwa może kurtyna w dół ma lżej i fajnie się na obroty wkręca a u ciebie jak z modami bo myśle że obecnie mam tak co najmniej 10KM więcej chyba że maxi ma być tym modem na moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 chyba że maxi ma być tym modem na moc :one: Dokładnie, jak sie przesiadam do Sentry to nawet nie chce mi sie jej wkrecac bo to nie ma sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 chyba że maxi ma być tym modem na moc :one: Dokładnie, jak sie przesiadam do Sentry to nawet nie chce mi sie jej wkrecac bo to nie ma sensu no wiesz 1.6 a 3.0 to praktycznie sto procent więcej mocy i momentu a tak na marginesie jak ze spalaniem w maxi :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wald Opublikowano 26 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2008 a tak na marginesie jak ze spalaniem w maxi :?: to jest temat tabu Serio to dokladnie jeszcze nie wiem, bo narazie to kusi i dosc czesto jest but i komputer dla swietego spokoju przestawiam na termometr Ale nie robmy OT w Twoim temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Tomaszku przed wyjazdem do mnie sprawdz Napięcie z przepływki - będzie wiadomo czy kabelki dobrze połączyłeś... jeden to masa jeden to +12V a jeszcze jeden to okolice 1-1,1V na wolnych... Sprawdz czy aby przypadkiem nie ma 2x 12V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2008 Coobcio jeśli masz kopie mojego wykresu z hamowni to wrzuć bo mój skaner na razie coś nie tego :/ ogólnie wyszło mniej KM niż myślałem ale dopiero gaz zaskoczył mnie totalnie wielką klapą ale to wina usterki która się pojawiła w trakcie strojenia czyli doś mocne wypadanie zapłonów a w drodze powrotnej jeszcze się nasiliła : a gaz jest jak wiadomo czuły na sprawny układ zapłonowy prawdopodobnie walną aparat zapłonowy :!: nic będziem walczyć dalej teraz przestawienie rozrządu a później może odprężenie bo silnik i głowa jeszcze dziewicza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2008 sprawdź przewody, oczyść palec i kopółę ale ja obstawiam że to albo cewka slaba albo power transistor, tak więc naj pweniej by było zmienić cały aparat zapłonowy... CO do mocy to wyszło ci ok 115KM i nieco ponad 150Nm - ładnie i tak mimo że łep nie planowany i z zwęrzką w dolocie (BLOS). No i wałek z sentry bez odpowiednich ustawień Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Dla zainteresowanych obecnie wygląda tak po wymianie silnika na jakiś z angola bez dotykania głowy wygląda tak mody jakie sa obecnie to- -kolektor wydechowy 4-1 mojej roboty+ cały wydech 2cale -kolektor ssący z sentry -wałek ssący z sentry -przepustnica fi60 z primery 2.0 z P11GT -przepływka w obudowie fi80 z P11 -blos do góry nogami + reduktor 140Kw -dolot zimnego powietrza fi80 na stożku w obudowie mojego pomysłu -pompa wyczynowa Webllo 266l/h -SMT6 wynik 115KM jest na bęzynie a w trakcie strojenia i ciągłego hamowania nawalił zapłon zaczoł wypadać co odbiło się puźniej na kiepskim wyniku na gazie :/ [ Dodano: Czw 22 Sty, 2009 12:41 ] decyzja podjęta dzisiaj wskakóje sekwęcja więc dolot odetkamy maksymalnie fotki po mątażu [ Dodano: Pią 13 Lut, 2009 13:50 ] a więc wypadanie zapłonu to była wina kopółki naprawione sekwencja już jest fajnie to odetkalo dolot właśnie założyłem zmodernizowane kółko na wałku ssącym wałek jest przyspieszony według zaleceń Coobcia pierwsze wrażenie że momentu napewno przybyło co do mocy to poczekamy na lepszą pogode bo na śniegu koła mielą w miejscu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 I jak tam postępy?? Ja się właśnie przesiadłem na GA16 i chyba czas zacząć w tym dłubać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.