Guest Pawel_PS Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 Witam! Wymieniał mi mechanik pompę wodną (niestety padła) i składa samochód do kupy. Niestety aby dostać się do pompy trzeba zdemontować m.in. rozrząd, ale fachowiec nie ma danych jak potem ustawić rozrząd. Czy wie ktoś gdzie mogę znaleźć potrzebne informacje lub podać mi je na forum lub e-mailem? Samochód to Nissan Maxima QX 2,0 A32 z 1995 roku. Licząc na pomoc pozdrawiam, Paweł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 ja mam do 3.0 i nie mam zielonego pojecia czy w 2.0 jest identycznie btw. jesli te silniki sa identyczne to twoj mechanik zj***l sprawe bo wcale rozrzadu nie trzeba rozbierac. wystarczy delikatnie poluzowac lancuch odkrecic pompe i tyle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 twoj mechanik zj***l sprawe bo wcale rozrzadu nie trzeba rozbierac Witam. Oczywiście, że nie trzeba. Do wymiany pompy służą dwa dodatkowe dekielki w pokrywie rozrządu. Prawy do wyjęcia napinacza, lewy do wyjęcia pompy. No, ale teraz nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem. Jeśli chodzi o rozrząd to VQ20 i VQ30 to to samo. W Manual Service procedura wymiany to ładnych parę stron. A nie wiem który etap MECHANIKOWI sprawia problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pawel_PS Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 To mnie pocieszyliście :cry: Zobaczymy, co też ten "magik" jutro wymyśli.... Pozdrawiam, Paweł Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 18, 2006 Share Posted October 18, 2006 jeszcze nic straconego. na maxima.org dalem posta czy mozna sie sugerowac serwisowka 3.0 skladajac silnik 2.0 miejmy nadzieje ze nam pozytywnie odpowiedza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest WOJTUSMAXIMUS02 Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 no slysze ze nastepny mechanik sie wziol za japonska fure . uwazaj zeby ci tam :? wiecej co nienabruzdzil w twoim nismo ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted October 19, 2006 Share Posted October 19, 2006 jest dobrze. wszystkie elementy rozrzadu sa takie same jak w maximei 3.0 jesli podtrzeba serwisowke daj znac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 sorki ze odśiwierzam posta ale mam mega problem :/ koleś przyciągnoł mi Maxime QX 2,4litra autko niechce odpalić a robiona przy nim była pompa wodna i zdejmowany rozrząd zrbiłem już całą diagnostyke wszystkie czujniki i komp są OK a autko jak nie pali tak nie pali :/ iskra pojawia sie w niewłaściwymym momęcie i jest podejrzenie źle zmontowanego rozrządu :/ niestety jest tam łańcuch rozrządu a nie pasek :/ i niegdzie nie moge znaleć danych jak to wszystko ma być ustawione nawet AUTODATA wymienka :/ może ktoś ma jakąś ma takie dane był bym bardzo wdzięczny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRZECHu Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 sorki ze odśiwierzam posta ale mam mega problem :/koleś przyciągnoł mi Maxime QX 2,4litra autko niechce odpalić Byly takie silniki? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 Ściągnij sobie Manuala. Jest tutaj tego od cholery. http://phatg20.net/index.php A swoją drogą to nie pierwszy przypadek, żeby do pompy wody rozbierać rozrząd. Do tego służą dwa luki na pokrywie. Jeden, żeby wydobyć pompę, drugi - napinacz. Powodzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 27, 2007 Share Posted March 27, 2007 ja go nierozbierałem robił to jakiś mechanior ja mam go teraz tylko odpalić no włąśnie też sie troche zdiwiłem chyba że ktoś spobe dla checy przykleił cyferki 2,4 :/ szkoda że nie poszukałem numeró silnika :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 no ja tu widze ze ktos definitywnie cos tam spierniczyl. trzeba ponownie rozebrac rozrzad i zlozyc go w/g serwisowki. To ze iskra sie pojawia w zlym momencie spowodowane jest partactwem mechanika. tam jest czujniczek ktory "liczy" zabki na zebatce i wedlug nich odpala iskre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 mi sie wydaje że jest przestawione górne koło to z czujnikiem położenia wałka rozrządu ale najpierw musze dorwać schematy by koleś mi mógł powiedzieć jak to poskładał :/ kolo robił to na czuja bo też maeriałów nie miał mam nadzieje że obędzie sie bez zdejmowania pokrywy bo to masa roboty :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 mi sie wydaje że jest przestawione górne koło to z czujnikiem położenia wałka rozrządu ale najpierw musze dorwać schematy by koleś mi mógł powiedzieć jak to poskładał :/kolo robił to na czuja bo też maeriałów nie miał mam nadzieje że obędzie sie bez zdejmowania pokrywy bo to masa roboty :/ nie ustawisz rozrzadu jak nie zdejmiesz pokrywy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 pokazałem schematy kolesiowi i on sam zwątpił czy dobrze to poskłądał jutro zabiera autko i będzie sie jeszcze raz męczył z pokrywami i rozrządem dzięki wszystki ma info Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted March 28, 2007 Share Posted March 28, 2007 pokazałem schematy kolesiowi i on sam zwątpił czy dobrze to poskłądał LOL no to kurna mega. miejmy tylko nadzieje ze to pomylka tylko o pare stopni a nie porazka taka ze zawor caluje tlok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 widać temat powraca jak bumerang :/ to autko chyba nie da mi spokoju przez jakiś czas :/ kolo znów rozebrał rozrząd i okazało sie że jednak wszystko było dobrze poskładane a jak silnik nie pali tak nie pali :/ Maxima była podłączana pod diagnoskop i wyskoczył tylko błąd czujnika spalania stukowego cała reszta czujników ok :/ nawet podmieniał czujnik położenia wału i nic nie dało :/ iskra i wtrysk jest a mimo tego nie odpala już dosłownie nie mam siły :/ chyba zostało mi jedynie wymienić sterownik tylko gdzie takiego dorwać :/ macie jeszcze jakieś pomysły co to może być ?? :/ podkreśliłam rozrząd odpada :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted April 5, 2007 Share Posted April 5, 2007 paliwo jest, iskra jest. cos tu bardzo dziwnego sie dzieje. sprubuj przy odpalaniu dodac troszke gazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 a powiedz... czy przy odpalaniu silnik zaskakuje( probuje zapalic) , czy poprostu rozrusznik kreci, a silnik milczy ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 próbowałem go odpalać na ruzne sposoby :/ i nic nie skótkowało :/ autko niby już chce łapać i w jednym momęcie odbija czsami tak mocno że zblokuje rozrusznik :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 Powiem Ci ze ja mialem podobny problem. Z ta tylko roznica ze moj odpall, ale jak chcial. Raz za pierwszy raz za drugi a raz za trzecim. I tez czasami potrafil odbic na rozruszniku ze myslalem ze cos sie urwie. Ponizej masz link z moim przypadmiem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...lem++odpalaniem Powiedz jeszcze: czy rozrzad byl robiony z tego wlasnie powodu ze samochod nie odpalal ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 koleś wymieniał pompe wodna i wpadły mu śruby pod pokrywe przez to zdejmował rozrząd. mówił że poskładał auto i odpalił ale z trudem, autko podobo chodziło dobrze na następny dzień już nie mógł odpalić i przyciągnoł autko do mnie na diagnostyke, tamten kolo nawet nie miał instrukcji jak poskłądać ten rozrząd i wszystko robił na czuja dopiero ja załatwiłęm mu opis łańcucha rozrządu :/ i sprawdzał jeszcze raz ale mówi ze wszystko sie zgadza ze schematami Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szalony Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 hmmyy ...... z tego wynika ze auto przed wymiana pompy bylo sprawne. Na priva Ci zaraz wysle namiar na ta firme gdzie ja znalazlem pomoc. Mozesz zadzwonic i zapytac , ale skoro auto chodzilo wczesniej to musi cos byc chyba namieszane z tym rozrzadem! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted April 6, 2007 Share Posted April 6, 2007 ale skoro auto chodzilo wczesniej to musi cos byc chyba namieszane z tym rozrzadem! Też coś tak czuję. W końcu to nie GA. Jest tu co przestawić - wał, cztery wałki, trzy łancuchy. Jeśli te mniej inwazyjne przyczyny zostały wyeliminowane, to będzie replay z tym rozrządem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.