azorek Opublikowano 8 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 A te przełaćzniki czerwone i zielone to rozumiem ze od zawiechy hydropneumatycznej?? wiem wiem, wiocha :/ ale większość oryginalnych przełączników nie działa, więc je zastąpiłem "rozdzielnią" własnej konstrukcji i tak: zielony - odpalanie zamiast stacyjki, czerwony - dogrzewanie świec żarowych (żeby nie męczyć zimnego silnika), 1 knebel - wentylator chłodnicy ( nie działa z automatu), 2 knebel - podgrzewanie tylnej szyby, 3 knebel - przeciw mgielne tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 No i przyszedł czas na zmianę ogumienia Najpierw zmieniłem tył i wyszedł prawie dragster siedemdziesięcio konny :zdziw: po zmianie wszystkich kół wygląda tak: Auto znacznie straciło na "przyspieszeniu", w tej chwili od 0-100km/h w 2 lata świetlne, czyli prawie nigdy ciekawe ile teraz spali. No i po zmianie ustawień przedniego zawieszenia stał się sztywny jak wóz drabiniasty, ale może się przyzwyczaję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 konkretnie wyglada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 no maszyna naprawde ładnie wygląda;] troche pracy w nia bylo wlozone , gratulacje;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coyot Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 ja juz szykuje aparat na piatek 13 :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 gray5, to miło że Ci sie podoba. A z ta pracą... nie było tak źle Poczytałem ostatnio trochę o typach zawieszeń i tym moim przodzie na drążkach skrętnych, okazało się że ta moja "regulacja prześwitu" to nic innego jak zmniejszenie skoku wahacza, przez dociągniecie drążka. Mam tylko mały problem, nie wiem czy tak można i czy nic się nie stanie :/ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 azorek, migiem do Gliwic :diabel: -> http://streetracing.pl/forum/viewtopic.php...51dc120feacf172 [ Dodano: Sob 22 Gru, 2007 20:23 ] Kolesie Ci zrobią ładnego swapa :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Kolesie Ci zrobią ładnego swapa :one:Sam sobie zrobię Ale jeszcze nie czas PS. Fer gdzieś Ty chłopie wykopał ten temat myślałem że już przepadł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer17 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Nie daj się na niskopojemnościowe silniki. Wpakuj 4.2 benzynę z Patrola Zobaczysz jakie będzie odejście :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Wpakuj 4.2 benzynę z Patrolana pakę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 ano, znalazłem azorkowego pikapa, fajny sprzecik tiri tiri dam :one: wozisz nim pieczarki :?: super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 fajny sprzecikdzieki wozisz nim pieczarki :?:nie. Wożę nim różne inne graty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 nie. Wożę nim różne inne graty ale i tak fajna furka... szkoda że opuściłem spocik na którym akurat byłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 szkoda że opuściłem spocik na którym akurat byłeś szkoda że byłem tylko na jednym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dodo Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 szkoda że byłem tylko na jednym a to co innego, ale zawsze zapraszałeś nas "klubowiczów" na spocik do Ciebie... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Wpakuj 4.2 benzynęA pro po, tak się zastanawiam, czysto hipotetycznie, co by się działo gdyby zamontować silnik benzynowy do skrzyni od diesla :?: Wiem że to nie było by łatwe. Ale zastanawiam się jaki byłby efekt. Pewnie skrzynia rozpadła by się od wysokich obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Wpakuj 4.2 benzynęA pro po, tak się zastanawiam, czysto hipotetycznie, co by się działo gdyby zamontować silnik benzynowy do skrzyni od diesla :?: Wiem że to nie było by łatwe. Ale zastanawiam się jaki byłby efekt. Pewnie skrzynia rozpadła by się od wysokich obrotów Sądzę że ze względu na długie przełożenia skrzyni od ropniaka i mały moment obr. bęzyny przy małych obrotach miałby cięższe zadanie niż taki TDI w skodzie superb gdzie na taśmie pomyłkowo zamontowano skrzynie od 1.8T bęzyna i gość co kupił to auto przelatał kilka tys. km zanim stwierdził że coś nie tak z obr. są za wysokie i zgłosił usterkę a następnie wymieniono mu skrzynie na właściwą stwierdzając że nic silnikowi się nie stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 jeśli skrzynia jakimś cudem by podpasowała to miałbyś tak długie przełożenia że gdyby prawa fizyki nie istniały mógłbyś na benzynowym silniku osiągnąć prędkości rzędu 250 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Drugi raz padła mi pompa wtryskowa. Podobno paliwo ma za małe właściwości smarujące, tankowałem możliwie najlepszy ON. Nie wiem czy jest sens wywalać znowu 2 tyś na regeneracje pompy :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fer Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Drugi raz padła mi pompa wtryskowa. Podobno paliwo ma za małe właściwości smarujące, tankowałem możliwie najlepszy ON. Nie wiem czy jest sens wywalać znowu 2 tyś na regeneracje pompy 2000zł za regeneracje ? Za tyle kupisz całego Laurela nawet na chodzie, choć mam kontakt do gościa co ma na sprzedaż LD28 i cały samochód na części, więc cały układ napędowy by poszedł za 1000zł może, silnik nie do zajechania, a wiem, że w polu do Laurela można 4 brony zaczepić i spokojnie orać pole :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Tyle że LD28 to rzędowa szóstka, więc nie wejdzie na długość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 15 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 no niezle niezle. zycze powodzenia, a i mam nadzieje ze wyslane tuleje sprawdza sie w praniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 15 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2008 zycze powodzenia, a i mam nadzieje ze wyslane tuleje sprawdza sie w praniuJeszcze raz dzięki za pomoc i wysyłkę części. Póki co sie nie sprawdzą bo założyłem już samoróbki, ale na pewno sie przydadzą w przyszłości. Na dzień dzisiejszy mam wysraną uszczelkę pod głowicą i na zlocie mojego klekota nie będzie :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffik77 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 pierwszy raz widzę takiego nissana ^^ nigdy o takim nie słyszałem autko bardzo ładne gratuluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 No i czas na zmianę silnika. Pęknięte pierścienie, porysowane cylindry, pęknięta uszczelka pod głowicą. silnika nie warto naprawiać. :/ Jeszcze nie postanowiłem co mam pod maske wpakować. Jeśli ktoś ma pomysł to proszę pisać, najchętniej zamienił bym na benzynę, pojemność powyżej 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.