Gość nijou Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam. Oddaliśmy Micrę do serwisu, facet wymienił linkę sprzęgła. Założył ponoć oryginał Nissana - niestety sprzęgło chodzi tak, jakby to auto spędziło 5 lat w stodole i wszystko w nim zardzewiało. Pedał sprzęgła stawia duży opór i nie wchodzi płynnie (a wydaje mi się że powinien wchodzić jak w masełko). Mechanik twierdzi że ta linka tak ma i że lepsza byłaby z teflonem (oryginalna ponoć nie ma). Czy możecie mi polecić jakiegoś producenta linek który robi do Micry linki pokryte teflonem? nijou Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Niestety nie znam takiego producenta, a co do linki to niech nie gada głupot że założył orginał i cięzko wchodzi z oporami. Do mojej micry też wchodzi ciężko troche, ale linka nie była wymieniana. Nie wiadomo czy jakiejś starej podruby nie założył. A co do linek to polecam poprostu sklep motoryzacyjny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Witam. A jesteś pewny, że to nie sprzęgło stawia taki opór. Jaki ma przebieg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nijou Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 Jestem pewien że nie. CHociaż - mechanior ustawiał skok sprzęgła za pomocą śrubki pod skrzynką bezpieczników (ktoś na forum podał jej lokalizację). Czy to mogło mieć wpływ na to że teraz ciężko chodzi? nijou Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Sprawdź pod maską czy linka wygląda na nową.Jeśli to nówka i do tego oryginał takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.A co było powodem wymiany starej linki? - może to nie w niej tkwi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nijou Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Wyszło na to że zainstalował linkę z JAP-PARTS - producent JC. Czyli podróbę. Nowa linka oryginał w drodze. Przez gdańskie ASO (KMJ) panowie chcieli coś koło 250 PLN. Ugh... Ciekawe ile wyjdzie alternatywnym kanałem. PS: Szukam w Trójmieście dobrego serwisu który będzie się znał na Mikrze. Znacie? nijou Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ja sobie sam wymieniałem linke sprzegła, nie była to trudna operacja. A linke kupiłem w Inter Carsie i napewno nie jest to JC. Sprzęgiełko chodzi gładko na nowej lince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nijou Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Czy to była linka LUCAS czy NIPPARTS? nijou Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ja też sam wymieniałem linkę sprzęgła, nie jest to trudne, trzeba tylko pamiętać, żeby zostawić jej trochę luzu (można też ja lekko posmarować pod maską tam gdzie wchodzi w owijkę. Wtedy wolniej się zużywa (tak przynajmniej twierdzi mój kolega - mechanik). Na woreczku, który został mi z nowej linki jest tylko numer katalogowy wg. JC oraz napisy w stylu "made in italy". W każdym razie w sklepie z częściami do japończyków chciałem tylko linkę do K11 '97 z silnikiem 1.3 (ale pojemność i tak nie ma znaczenia, rocznik też nie bardzo). Nie pamiętam, ile kosztowała, ale na pewno mniej niż 100PLN (najprawdopodobniej około 60 PLN - tak wynika z notatek mojej żony - a to ona kupowała akurat ). Pedał powinien wchodzić dość lekko - ale oczywiście powinieneś "czuć", kiedy sprzęgło łapie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 A jakiej firmy linkę polecacie? Szykuje mi się w tym tygoniu wymiana, bo choć mam nowe sprzęgło, chodzi bardzo cieżko (wszystko przez starą linke, która ciagle wymaga smarowania :? ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Moja linka jest produkcji włoskiej firmy ADRIAUTO, zapłaciłem za nia jakies 40zł z rabatem w Inter Carsie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość geiger Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 czy jestescie pewnie ze linka jest powodem ciezkiego chodzenia pedalu? ja tez mam te anomalie i panowie mechanicy brytyjscy z warsztatu szybkiej obslugo "PAN SPRZEGLO" oswiadczyli mi iz wina tego jest 3-cia czesc sprzegla, ktorej wymiana kosztuje oczywiscie 1/4 wartosci samego auta...... jesli ktos wymienil niech da znac czy dziala ok. czy nie/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 panowie mechanicy brytyjscy z warsztatu szybkiej obslugo "PAN SPRZEGLO" oswiadczyli mi iz wina tego jest 3-cia czesc sprzegla, ktorej wymiana kosztuje oczywiscie 1/4 wartosci samego auta...... Niestety, ale to chyba prawda. W końcu też byśmy chcieli zarabiać tyle co tam. Ale do rzeczy, myślę, że bez wyjęcia sprzęgła się nie obędzie. Wymiana przynajmniej tarczy, docisk i łożysko do weryfikacji, wyczyszczenie całości i powinno być OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Obawiam sie, że cieżko chodzący pedał sprzęgła w K11 to przypadłość nie do wyleczenia. Ja wymieniłem sprzęgło na nowe (kompletne Valeo) - jakiś czas był spokój, potem znowu zaczęło ciężko chodzić (przesmarowanie zacierającej sie linki w pancerzu pomagało doraźnie). W końcu wymieniłem linke na nową i niestety znowu jest to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Bo to nie jest wina samej linki ale też tej dźwigni w skrzyni. Miałem to u mnie w 100NX'ie i przy wymianie sprzęgła rozebrali tą dźwignię (łączącą skrzynię z linką) całą wyczyścili, przesmarowali i złożyli od nowa i teraz jest gicior. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja mam te same problemy, na początku po wymianie przez kilka m-cy sprzęgiełko chodziło idealnie, a ostatnio chodzi jak stare zardzewiałe i do tego zostaje czasem w podłodze. Ale ostatnio po regulacji i naciągnięciu linki wszystko gra. Rozmawiałem z kolegą mechanikiem który stwierdził że może to być ciężko chodzące łożysko oporowe które ciężko się przesuwa na wałku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.