Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy wymienic cały rozrząd??


Gość jamaicadreamer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jamaicadreamer

Witam.

Mam pytanie odnośnie rozrządu w Primerze 97 1,6 16V....

Prawdopodobnie będzie trzeba wymienic rozrząd i nie chcę żeby naciągali mnie

na niepotzrebne wydatki...co powinienem wymienic napinacze, rolki pasek czy

łańcuszek itp czy wystarczy może jedno z nich...??? Jestem laikiem jeśli chodzi

o mechanikę więc proszę o każda opinię...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam do wymiany napinacz górnego łańcucha - czy wystraczy że start odkręce - widać go na zewnątrz i włoże nowy? - czy musze cosik więcej rozkręcac

 

czy ktoś wymieniał sam napinacz i jakie były efekty tej wymiany?

mi rano jak odpalam przez 2/3s zarzęzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmink, A masz Ty tam jeszcze jakiś dolny łańcuch ??Napinacz górnego Ci pokazywałem pare dni temu. Musisz tylko zdemontować filtr oleju i zaopatrzyć się w uszczelkę pod napinacz lub taką w paście, bo potrafi to to ciec. Jeżeli rzęzi ci po odpaleniu to sprawdż poziom oleju, poza tym winny może być też jego filtr. Blokuje ciśnienie w obwodzie smarowania i napinacz "siły" nie ma. Było gdzieś tu o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmink, A masz Ty tam jeszcze jakiś dolny łańcuch ??Napinacz górnego Ci pokazywałem pare dni temu. Musisz tylko zdemontować filtr oleju i zaopatrzyć się w uszczelkę pod napinacz lub taką w paście, bo potrafi to to ciec. Jeżeli rzęzi ci po odpaleniu to sprawdż poziom oleju, poza tym winny może być też jego filtr. Blokuje ciśnienie w obwodzie smarowania i napinacz "siły" nie ma. Było gdzieś tu o tym.

 

słyszałem że są dwa łancuchy