Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy wymienic cały rozrząd??


Gość jamaicadreamer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jamaicadreamer

Witam.

Mam pytanie odnośnie rozrządu w Primerze 97 1,6 16V....

Prawdopodobnie będzie trzeba wymienic rozrząd i nie chcę żeby naciągali mnie

na niepotzrebne wydatki...co powinienem wymienic napinacze, rolki pasek czy

łańcuszek itp czy wystarczy może jedno z nich...??? Jestem laikiem jeśli chodzi

o mechanikę więc proszę o każda opinię...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam do wymiany napinacz górnego łańcucha - czy wystraczy że start odkręce - widać go na zewnątrz i włoże nowy? - czy musze cosik więcej rozkręcac

 

czy ktoś wymieniał sam napinacz i jakie były efekty tej wymiany?

mi rano jak odpalam przez 2/3s zarzęzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmink, A masz Ty tam jeszcze jakiś dolny łańcuch ??Napinacz górnego Ci pokazywałem pare dni temu. Musisz tylko zdemontować filtr oleju i zaopatrzyć się w uszczelkę pod napinacz lub taką w paście, bo potrafi to to ciec. Jeżeli rzęzi ci po odpaleniu to sprawdż poziom oleju, poza tym winny może być też jego filtr. Blokuje ciśnienie w obwodzie smarowania i napinacz "siły" nie ma. Było gdzieś tu o tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kmink, A masz Ty tam jeszcze jakiś dolny łańcuch ??Napinacz górnego Ci pokazywałem pare dni temu. Musisz tylko zdemontować filtr oleju i zaopatrzyć się w uszczelkę pod napinacz lub taką w paście, bo potrafi to to ciec. Jeżeli rzęzi ci po odpaleniu to sprawdż poziom oleju, poza tym winny może być też jego filtr. Blokuje ciśnienie w obwodzie smarowania i napinacz "siły" nie ma. Było gdzieś tu o tym.

 

słyszałem że są dwa łancuchy

olej jest - czysciuteniki a te 2/3s to napinacz ciśnienie łapie mam teraz filtry knechta nowiutki i dalej to samo, gdzieś przeczytałem że przy pompie oleju jest jakis zaworek i czasami jest z nim cos nie tak i t przez to te problemy napinacz juz mam więc myle sobie żeby go wymienic - tylko warsztatu nie mam hihi ale taka wymiana 20/30zł kosztuje i jak coś niech mechanik sie martwi jak spieprzy - o ile można tam coś spieprzyć

 

jest przy napinaczu taka zawleczka i ponoc jakos ją trzeba ustawic itp.?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta zawleczka to pikuś rzecz jest tylko w tym żeby się odpięła zanim ruszysz silnikiem. Swoją drogą jak wymiana tyle kosztuje to nie będziesz mi olejem narzędzi brudzić :P

 

jargo, wiesz ... tu nie ma rolek, jak już to zębatki się wymienia i prowadnice pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta zawleczka to pikuś rzecz jest tylko w tym żeby się odpięła zanim ruszysz silnikiem. Swoją drogą jak wymiana tyle kosztuje to nie będziesz mi olejem narzędzi brudzić :P

 

jargo, wiesz ... tu nie ma rolek, jak już to zębatki się wymienia i prowadnice pozdro

 

a może jednak sam to zrobie hihi - tylko byś mi musiał pokazać jak ta zawleczka ma być ułozona

 

słyszałem że napinacz powinien być dokręcony z jakąś tam siłą? kluczem dynamometr. a ja takiego nie posiadam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...