Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

z mineralu na syntetyk ?


Gość wszok
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG

 

zdecydownie nie zmieniac - moga byc klopoty...

zmieniac w dol (syn --> pol-syn --> min)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100...

 

Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L

 

no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez rozwazam z castrola 15w40 high mileage przejsc na polsyntetyk 10w40 valvoline, jednak troszke sie waham i zostane przy tym co mam, chyba szkoda ryzykowac, moze na polsyntetyk zawsze mozna zmienic :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100...

 

Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L

 

no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach :)

 

Mam pytanko do Coobcia:

 

Mam najechane 166 tys. km w N14 GA16DE, do tej pory jeździlem na Full Syntetyku MOBIL1 5W50 Rally Formula. Od jakiś 2-3 miesięcy zaobserwowalem niewielki wyciek z lewej strony silnika, czy w takim razie przy następnej zmianie wlać półsyntetyka MOTULa 15w50 model 4100 ???

 

Dzieki za odpowiedz, Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie zmieniał z minerala na syntetyk.Robi sie odwrotnie. Na półsyntetyk to bym sie jeszcze wahał i to bardzo,lepeij nie ryzykować.Niektórzy piszą ze tak zrobili i nie narzekają. No zobaczymy jak to sie będzie miało z czasem.Ja jeżdżę już tyle lat na Lotosie minerlanym za 48zł. i wszystko chodzi jak trzeba zawsze. Po co przepłacać. Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich

 

szwagier jest diagnosta jak go spytalem to dokladnie to samo uslyszalem.. wiec kto wie;]

 

chyba najwazniejsze to bedzie poprostru nie przekraczac 10.000km/h miedzy wymianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...