Gość wszok Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Na syntetyk nie ryzykowałbym , ale na półsyntetyk warto spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dr0m Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 pytanie. przejscie z mineralu na syntetyk? nie bierze oleju ale o jezdze na platinum 15/40 chcial bym wlac cos lepszego ale za rozsadna cene. co radzicie? samochod ma LPG zdecydownie nie zmieniac - moga byc klopoty... zmieniac w dol (syn --> pol-syn --> min) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100... Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HUBERT Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Ja tak zmienilem z minerala na syntetyk i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubba Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 ja zmienilem z orlenowego mineralnego na polsyntetyk elf competition i nie narzekam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Ja nie ryzykowałbym zamianą. Może być dobrze a może być kongo w silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 4 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 tez rozwazam z castrola 15w40 high mileage przejsc na polsyntetyk 10w40 valvoline, jednak troszke sie waham i zostane przy tym co mam, chyba szkoda ryzykowac, moze na polsyntetyk zawsze mozna zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość symek Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 rozwiazanie uniwersalne i polecane przezmnie to polsyntetyczny MOTUL 15w50 model 4100... Do ostrej jazdy właściwościami przewyższa większość syntetyków na rynku, no i nie rozszczelni ci silnika... ponadto jest stosunkbaniakowo niedroigi 130zł za 5L no i ma bardzo przyjemnie słodki zapach Mam pytanko do Coobcia: Mam najechane 166 tys. km w N14 GA16DE, do tej pory jeździlem na Full Syntetyku MOBIL1 5W50 Rally Formula. Od jakiś 2-3 miesięcy zaobserwowalem niewielki wyciek z lewej strony silnika, czy w takim razie przy następnej zmianie wlać półsyntetyka MOTULa 15w50 model 4100 ??? Dzieki za odpowiedz, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Lepiej wymien uszczelke spod ktorej cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ja bym nie zmieniał z minerala na syntetyk.Robi sie odwrotnie. Na półsyntetyk to bym sie jeszcze wahał i to bardzo,lepeij nie ryzykować.Niektórzy piszą ze tak zrobili i nie narzekają. No zobaczymy jak to sie będzie miało z czasem.Ja jeżdżę już tyle lat na Lotosie minerlanym za 48zł. i wszystko chodzi jak trzeba zawsze. Po co przepłacać. Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Każdy olej w danym przedziale klasyfikacji ma taką samą lepkość i właściwości. Markowe są drogie bo płacicie za nazwe poprostu,takie jest moje zdanie na ten temat.Pozdr wszystkich szwagier jest diagnosta jak go spytalem to dokladnie to samo uslyszalem.. wiec kto wie;] chyba najwazniejsze to bedzie poprostru nie przekraczac 10.000km/h miedzy wymianami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.