WEBCIO17 Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Witam prosze o szybka odpowiedz ponieważ nie bede miał czym jechac na święto zmarłych. Dzis jechałem autem około 20km gdy w pewnym momencie zauważyłem podniesina temperature w moim micrusie, gdy zatrzymałem autko spod koła niewiem jak ono sie nazywa ale jest tam zamocowany pasek klinowy kapał płyn chłodniczy. Moje pytanie brzmi czy poszedł jakis uszczelniacz pompy wody jesli tak to czy ma ktos jakis schemat badz oznaczenia aby taki kupic oraz ile moze kosztowac wymiana u mechanika bo niewiem czy sie samemu za to brac czy lepiej komus oddac auto do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Tej pompie już nie pomożesz , skapitulowała. Niestety czeka Cię wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16623 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał79 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Też miałem podobny problem. Niestety musisz wymienić całą pompę małe urządzenie ale kosztowne ja zapłaciłem ok 180 zł + 50 zł za wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WEBCIO17 Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Dzis uzupełniłem płyn w chłodnicy i jak narazie nie cieknie niewiem już co to może byc. W te wakacje też mi ise taki numer przytrafił i wyzuciło mi wode z chłodnicy potem było oki aż do wczoraj. Postaram sie go zaraz solidnie pomęczyc aż silnik bedzie czerwony:p to zobacze czy bedzie ciekło ponownie dziekuje wszystkim za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 Witam. Niestety, ale będzie ciekło. Początek wycieku z pompy właśnie się objawia takimi anomaliami, że np. cieknie jak silnik stygnie. Od otworka pod wwirnikiem w dół powinien być widoczny zaciek, jeśli faktycznie z pompy ciekło. Także jeśli z pompy ciekło to samo się na pewno nie naprawiło. To nie rura pod zlewem - tu nie ZAJDZIE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WEBCIO17 Opublikowano 31 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 A woda z chłodnicy moze ciekna z czegos inego?? bo chłodnice wymieniałem tydzien temu weze sa syche i z chłodnicy nie cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 szkoda ze nie masz micry sprzed 88 roku... bo lezy u mnie taka pompa orginalna nissanowska i bym ja puscil w cenie zamiennika... pamietaj jak bedziesz kupowal ze pompa ma miec 23 zeby... nie 19... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2006 A woda z chłodnicy moze ciekna z czegos inego?? Od tyłu, w pompę wchodzi metalowa rura, uszczelniona oringiem gumowym. Jest taka możliwość, że oring ze starości puścił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gray5 Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 a mama takie pytanie, mi cieknie lekko z tegoz oringu po drugiej stronie pompy;/ czy dolac jakis plyn ,czy wymieniac ten oring (gdzie go mozna dostac- Jakis standardowy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Oring jest stary i skruszały. Gdzie go możesz kupić, ile kosztuje i jaki ma rozmiar - tego nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 2 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2006 Myśle że powinieneś popytać o oring w ASO, a jak stwierdzisz ze za drogo, nie wiem ile mogą chcieć, zapewne troche będą chcieli, to sprawdź na interetowych sklepach Powinieneś coś znaleść A oting nie będzie drogi, i nie wiem czy dostaniesz 1 sztuke, raczej komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WEBCIO17 Opublikowano 4 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2006 Witam dzis mechanik wymienił mi pompe wody za która zapłaciłem 160zł+80zł robocizna. Byłem bardzo zadowolony do momentu kiedy zajechałem do domu i zajżałem pod maske, gdzie okazało sie ze nadal kapie. Pojechałam wtedy spowrotem do tego pseudo mechanika a on po ogledzinch stwierdził ze to cieknie oring a nie pompa wody(stara była dobra). Normalnie zaraz mnie cos strzeli tyle kasy na marne poszło :evil: Mam pytanko czy ktos zmieniał juz taki oring ile on kosztuje, jesli mozna to prosił bym wymiary jego oraz jakies stronki w necie gdzie takie cos sprzedaja bo niemoge znaleźć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rammy Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Mam pytanko czy ktos zmieniał juz taki oring ile on kosztuje, jesli mozna to prosił bym wymiary jego oraz jakies stronki w necie gdzie takie cos sprzedaja bo niemoge znaleźć. Ja zmieniałem, tj. szwagier mi zmieniał. A oring kupił w pierwszym z brzegu sklepie. Napisu Nissan nie ma, ale nie cieknie. Ceny nie pamiętam, ale dużo niższa niż cena pompy. Rammy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam Odgrzewam temat. W Micrze zony ok tygodnia temy zaczela przeciekac pompa wodna. Chce kupic nowa, lecz po przeczytaniu kilkunastu postow, napotkalem informacje ze pompa wody moze miec 19 lub 23 zeby. Moja Micra to wersja 1.3 z 1995. Czy orientuje sie ktos moze jaka powinna byc liczba zebow w pompie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hochoł Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Najlepiej jak podasz numer VIN nadwozia i wtedy w fachowych sklepach powinni tobie dopasować ewentualnie dowiedz się w ASO. Jak podadzą tobie ile zębów ma pompa wodna w twoim autku to będziesz mógł szukać zamiennika bo za oryginał pewnie nieźle będą wołać. Jak chcesz w miarę szybko się dowiedzieć nie wychodząc z domku to skontaktuj się z tym klubowiczem http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=37576 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Chce kupic nowa, lecz po przeczytaniu kilkunastu postow, napotkalem informacje ze pompa wody moze miec 19 lub 23 zeby. Sprawa dotyczy K10. W K11 pompa jest napędzana paskiem klinowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Chce kupic nowa, lecz po przeczytaniu kilkunastu postow, napotkalem informacje ze pompa wody moze miec 19 lub 23 zeby. Sprawa dotyczy K10. W K11 pompa jest napędzana paskiem klinowym. Czyli pompa powinna wygladac dokladnie tak: KLIK Pozdrawiam i dziekuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Czyli pompa powinna wygladac dokladnie tak: Zgadza się. Pompa do silników CG. A w K10 były silniki MA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Czyli pompa powinna wygladac dokladnie tak: Zgadza się. Pompa do silników CG. A w K10 były silniki MA. W ubiegla sobote dokonalem wymiany. Generalnie stara pompa byla w dobrym stanie, nie miala luzow oraz nie ciekla w okolicy walka. Plyn wyciekal przez peknieta uszczelke - byl to nalozony silikon, bez uszczelki papierowej. Postanowilem jednak nie zakladac starej pompy z nowa uszczelka, lecz wlozylem nowa, na uszczelke papierowa dolozylem rowniez silikon odporny na dzilanie wysokich temperatur. Do dzisiaj nie ma zadnych ubytow czy tez wyciekow. Dziekuje za pomoc B12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kocurek Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 właścicielom cieknących pomp proponuję najpierw zrobić rozeznanie usterki, u mnie ciekło od tygodnia w zasadzie co najdziwniejsze - po wymianie płynu chłodniczego, kapało gdy silnik ostygł, po dokładnych oględzinach stwierdziłem że przecieka uszczelka silikonowa, rozebrałem, wyczyściłem, nałożyłem nowy silikon i jest git, sama pompa wygląda na solidną i nie miała żadnych luzów. Zastanawia mnie tylko zasada działania napinacza paska pompy, śruba która wydaje się regulować naciąg, wykręca się a napinacz zostaje w miejscu, musiałem odkręcić wspornik żeby poluzować pasek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matt28 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 właścicielom cieknących pomp proponuję najpierw zrobić rozeznanie usterki, u mnie ciekło od tygodnia w zasadzie co najdziwniejsze - po wymianie płynu chłodniczego, kapało gdy silnik ostygł, po dokładnych oględzinach stwierdziłem że przecieka uszczelka silikonowa, rozebrałem, wyczyściłem, nałożyłem nowy silikon i jest git, sama pompa wygląda na solidną i nie miała żadnych luzów. Zastanawia mnie tylko zasada działania napinacza paska pompy, śruba która wydaje się regulować naciąg, wykręca się a napinacz zostaje w miejscu, musiałem odkręcić wspornik żeby poluzować pasek. To prawda, u mnie pompa zaczela cieknac po wymianie plynu na nowy. I tak jak opisal kolega, uszkodzeniu ulegla uszcelka wlasnie, a nie sama pompa. No coz, na nauke nigdy nie jest za pozno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Zastanawia mnie tylko zasada działania napinacza paska pompy, śruba która wydaje się regulować naciąg, wykręca się a napinacz zostaje w miejscu, musiałem odkręcić wspornik żeby poluzować pasek.Jak w aucie jest wspomaganie (tak jak u mnie), to trzeba wykręcić najpierw śrubę blokującą, a dopiero potem kręcenie śrubą regulacji coś daje (w sumie logiczne - samo się nie rozreguluje dzięki temu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borciuch1964 Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 :?: MAM PYTANIE DO ZNAWCÓW. CIEKNIE MI POMPA WODNA MICRA K10 92 ROK SILNIK 1.0 lpg. pLANUJE PRZED WYMIANĄ ZROBIĆ TEST Z KLEJEM DO CIEKNĄCYCH CHŁODNIC (TAKI PROSZEK) CZY TO DA COS? MOŻE USZCZELNI POMPE I PRZESTANIE LAC? NIE LEJE MI TAK BARDZO A CZASAMI WOGOLE PRZEZ PARE DNI. JAK ROZBIERAŁEM BOK SILNIKA TO LEJE SIĘ PŁYN Z TAKIEJ DZIURKI NA POMPIE. KTOŚ MI MÓWIŁ ŻEBY WYMIENIĆ REPERATURKE ALE PODOBNO COS TAM SIE WYRABIA W POMPIE I NA NOWEJ REPERATURCE TEŻ BĘDZIE LAĆ. KTOŚ COŚ POMOŻE DORADZI? :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2008 borciuch1964 wymień pompę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.