Gość zivy Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 (edytowane) witam podłączam się pod temat i tak płytka przepalona ścieżkę zmostkowałem poprzez nitowanie kawałkiem blaszki oporowej i działa 2 lata.Ale mam pytanie czy rezystor regulacji szybkości nawiewu z anglika podejdzie pod nasze micry czy powietrze czasami nie poleci odwrotnie tak jak u nich wszystko w spak Edytowane 18 Lutego 2011 przez zivy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KarolinaAoD Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Hej wszystkim. Mam nadzieję, że pomożecie mnie biednej kobietce Problem mama z moim mikrusem...dostałam go jakiś czas temu od dziadka no i co rusz w nim naprawiam, bo mam do niego jakiś sentyment. Super się nim jeździ, jest zrobiony jakby specjalnie dla mnie Ale do sprawy. Jak w temacie mam problem z dmuchawą. Działa mi tylko na 4 biegu. Moglibyście mi poradzić, ewentualnie opisać jak mam to naprawić? Co będzie lepsze zakup nowej czy naprawa tej? Jak mi to fajnie opiszecie to pewnie dam radę zrobić to sama. Mikrusa mam z 96 roku jeśli to ważne Z góry dzięki za pomoc K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WaSSIL Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Hej - prośba do znających się na rzeczy - w mojej K11 miałem podobnie jak u większości z was - nie działał nawiew na biegu 1-3 , 4 bieg działał, po renowacji płytki wszystko działało jak trzeba ale zaś przestało - to nie problem bo można naprawę płytki ponowić = problem w tym że po kilku miesiącach jeżdzenia na 4 biegu coś pykło i nagle przestało w ogóle wiać z nawiewów co może być przyczyną - gdzie szukać usterki żeby bez potrzeby pół auta nie rozkręcać ?? dzięki za jakąkowliek pomoc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efendi Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) Jestem świeżo po naprawie płytki "opornicy" dmuchawy. Trzeba zacząć od tego że wszelkiego typu naprawy płytki nie mają sensu bez przejrzenia, przeczyszczenia silnika dmuchawy. Demontaż nie jest skomplikowana 3 śruby i silnik na stole, trzeba wcisnąć w 3 otworach gumową uszczelkę, zdemontować kostkę i wygląda to tak : Prawidłowo działający silnik pobiera około 1 A. Płytka na której są ścieżki ma rdzeń metalowy powleczony " porcelaną" , na tym ścieżki zabezpieczone twardym lakierem. Naprawiłem to w taki sposób: z drutu oporowego 0,25 mm skręconego z 4 kawałków uciąłem odpowiednie odcinki aby rezystancje były mniej więcej takie jak podane w 1 poście. Końcówki drutu oporowego połączyłem (zniatany koralik) z kawałkiem ok. 1cm drutu srebrnego który przylutowałem do początku ścieżek w odpowiednich miejscach. Działa ). Edytowane 28 Maja 2013 przez Efendi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiekpppp Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Ja bym spróbował zamiast rezystorów założyć drut oporowy ( na allegro kosztuje grosze ) płytka podczas ciągłej pracy zwłaszcza na I biegu sądze że może sie nagrzewaćdo temperatury ok 100 stopni wiec nie polecam lutowania bo szybko sie przepali lepiej tak jak koledzy proponuja nity i nawinąć odpowiedni odcinek drutu oporowego .W zależnosci od przekroju takiego drutu występują różne rezystancje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madziawajdi Opublikowano 19 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2013 Witam, od niedawna jestem włascicielką Micry K 11 i mam dość głupi problem. Coś się popsuło w dmuchawie więc udałam się do mechanika gdyż samochód trzymam na parkingu i nie mam jak w nim pogrzebać, choćbym chciała... Po wizycie u mechanika dmuchawa działa (wymieniony został wentylator, po który zresztą sama pojechałam na szrot :-)). Działają mi kratki dmuchawy przy drzwiach i kierowcy i pasażera, oraz kratka z prawej strony kierownicy (między kierownicą a radiem). Nie działa mi nawiew w kratce między radiem a pasażerem. Jeśli zamknę działającą kratkę tym suwakiem do zamykania nawiewu, to wtedy nawiew w kratce niedziałającej zaczyna działać. Paranoja... jak to naprawić...? Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 20 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2013 Witam, od niedawna jestem włascicielką Micry K 11 i mam dość głupi problem. Coś się popsuło w dmuchawie więc udałam się do mechanika gdyż samochód trzymam na parkingu i nie mam jak w nim pogrzebać, choćbym chciała... Po wizycie u mechanika dmuchawa działa (wymieniony został wentylator, po który zresztą sama pojechałam na szrot :-)). Działają mi kratki dmuchawy przy drzwiach i kierowcy i pasażera, oraz kratka z prawej strony kierownicy (między kierownicą a radiem). Nie działa mi nawiew w kratce między radiem a pasażerem. Jeśli zamknę działającą kratkę tym suwakiem do zamykania nawiewu, to wtedy nawiew w kratce niedziałającej zaczyna działać. Paranoja... jak to naprawić...? Pomocy Nie pisz dwóch takich samych postów w dwóch różnych tematach, bo bałagan robisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tompolak Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 (edytowane) do skasowania Edytowane 20 Stycznia 2014 przez tompolak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.