kmink Opublikowano 10 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2006 Tak sobie ostatni czytam na ten temat i dowiedziałem sie że są inne ,,prosiaki'' oprócz smt6 ale niemoge nigdzie nic bardziej konkretnego sie dowiedziec.. Założyłem ten temat po to żebu tu wpisywać swoje doświadczenia z tymi urządzeniami, opisywać efekty jakie przyniosłoich zastosowanie czy przestrzec przed nieporządanymi skutkami stosowania tych urzadzeń różnice między nimi jak je stroić z czym jeść itd. :grin: Opisujcie swoje doswiadczenia uwagi itp. Każdy zainteresowany tym tematem bedzie mógł w jednym miejscu znależć wszystkie informacje dotyczące smt6 i innych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Tak świniaki są bardzo ciekawymi urządzeniami,jak mam strojrnie po każdej zmianie w nysce i puki co nawet nie zauważyłem dużej róznicy w spalaniu między serią a zmodyfikowanym autkiem,co więcej SMT6 obsługuje nowsze sekwencyjne instalki LPG,więc mam 2 programy osobno pb98 osobno LPG!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pavoolon Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 lukas, czym sie konkretnie rozni u ciebie mapa do lpg od benzyny? tylko zaplonem czy paliwem tez? jak masz na kompie to podeslij, chetnie je sobie porownam u mnie smt smiga jak trzeba, po wszystkich modach strojenie dalo zauwazalne efekty, elastycznosc tez sie wyraznie poprawila, jednak w serii nie liczylbym na zadne cuda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 U Lukasa zmieniałem mape paliwa, bowiem sekwencja bierze sygnały z wtrysków paliwa - jak je modyfikujesz to także modyfikujesz mape LPG... Teraz musze opracować coś takiego że jak przełanca się na gaz to automatycznie SMT6 będzie zmieniać mapę. Co do tego ile przyniesie montarz SMT6 to głównie zalerzy od modów w silniku - im ich mniej tym mniejsze przyrosty, Generalnie Nissany w seri trzymają bardzo dobry skład paliwo/powietrze a np. VW i FORDY są sporo przelane przy w pełni wciśnietym pedale gazu a więc nie osiagają pełnej mocy... Ps. tutaj masz pare przykładów strojenia świniakiem w mojej srebrnej Primerce 2.0: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a czy jest coś lepszego od smt6? jeżeli zrobie CAI + strojenie SMT6 to czego mniej więcej moge się spodziewać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 smt6 jest mega popularne w pl, jak chcesz swinke to idz w smt ---->da rade i w zupełności wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 smt6 jest mega popularne w pl, jak chcesz swinke to idz w smt ---->da radei w zupełności wystarczy powiedzmy że zrobie CAI to czy strojenie prosiakiem coś da? czy to ma jakiś sens? myśle sobie na wiosne cai zrobić + większe wtryski +smt-to wszystko wystroić na razie wydechu bym nie zmieniał i czy smt tutaj cos da? i co daje strojenie w totalnej serii? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 da, ale po co większe wtryski jak zmieniasz tylko dolot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 chcę jak najtaniej pare koników dodać -głównie momentu i myślałem o dolocie + mała modyfikacja wydechu(tłumik ostatni seryjny - lekko zmodyfikowany + wywalenie kata(nie wiem czy wywalenie jednego-tego głównego ma sens-przecież ten pierwszy-wstępny też ostro hamuje-też go wywalić?+przedłużenie i łagodniejsze przejscie dwururki) ) i sie zastanawiam ile te mody dadzą? I czy poprzez SMT6 dadzą coś więdcej - jak będzie ze spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Generalnie w SR20DEH w seri są problemu z utrzymaniem dobrego AFR w przedziale od 4500 do 5500, przykłądy to GREG, Akarczma i pavoolon... Tak na dobrą sprawe sama świnka nie podciągnie sygnału na tyle żeby tam było odpoweidni skład trzeba przynajmniej dać regulator ciśnienia paliwa. Ps. teraz ogarniam coś konkurencyjnego do SMT6 nieco tańszego i o wiele prościej robi się konwersję na MAP sensora - wkrótce będę coś takiego przeprowadzać w mocyn SR20, zobaczymy co z tego wyjdzie Co do wydechu to najtaniej CI wyjdzie zastąpienie kataliozatora tłumikiem przelotowym i to samo zrobić z końcowym, nie stosuuj zamienników tuningowanych a jedynie zamienniki z innych aut, troche rzeźby ale wydech będzie uwolniony. Podobny set u Shoguna tzn. w jego P11 jak rozluznieliśmy wydech, do tego CAI i zastąpienie zpieprzonej sondy lambda SMT6tką uzyskaliśmy przyrost ze 120KM do 138 i ze 167Nm do 186 Da się jeszcze z momentem pójść w górę bo paliwa brakowało... Teraz już jest regulator ciśnienia paliwa, być może shamujemy i dostroimy auto na dniach. Shogun przed modami z uszkodzoną sondą lambda: Shogun po modach: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 co do kata to juz poleciał - w jego miejscu wstawiona rura, nie wiem tylko czy jeszcze nie usunąc tego małego co jest na poczatku - jakis przyrostów mocy nie odczówam a auto jakby bardzej na niskich sie zmuliło ile kosztuje reg. ciś. paliwa? czy jest sens to ładować bez zmiany wtrysków czy pompy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 tego środkowego nie wywalaj broń Cie Panie boże... Jak już to końcowy on i katalizator najbardziej blokują wydech nie wspominając już o jego za małej średnicy. Regulator ciśnienia paliwa montuje się jak sytuacja będzie tego wymagała, warto wcześniej sprawdzić AFR, z regóły P11 i N15 GTi paliwa jest za mało w pewnym przedziale obrotowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 tego środkowego nie wywalaj broń Cie Panie boże... mówisz o tym malutkim katalizatorze? tym pierwszym za kolektorem? dlaczego nie można go wywalac-tak z ciekawosci(podejżewam ze z sądą będzie coś nie tak) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 U Ciebie jest jedna sonda, żaden katalizator nie ma wpływu na jej pracę... Ps. myślałem że chodzi Cio ten maleńki tłumik przelotowy - cygaro, co inni mylą go ze strumienicą, ten malutki pierwszy katalizatorek też możesz wywalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 14 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 a co by sie stało gdybym ten malutki srodkowy wywalił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 było by głośniej... Ps. załurz osobny tmat do pytań z wydechem, ten jest zupełnie o czym innym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 ja po mioch modyfikacjach i po wystrojeniu smt6 nie poznalem auta. moment budowal tak szybko ze po miescie nie bylo sensu jezdzic wyzej niz 3000 obr/min. zdecydowanie polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 15 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 ja po mioch modyfikacjach i po wystrojeniu smt6 nie poznalem auta. moment budowal tak szybko ze po miescie nie bylo sensu jezdzic wyzej niz 3000 obr/min. zdecydowanie polecam. a jak ze spalaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 ja po mioch modyfikacjach i po wystrojeniu smt6 nie poznalem auta. moment budowal tak szybko ze po miescie nie bylo sensu jezdzic wyzej niz 3000 obr/min. zdecydowanie polecam. a jak ze spalaniem? niezmiennie 10l miasto 7 trasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Co do wydechu dzisiaj w robocie oglądałem układ z Lancera Evo VIII i tam np. od kolektora idzie rura, kat, potem długo nic i mniej więcej pod tylną kanapą jest 1 bardzo mała puszka rozprężna, po tem za kawałek znów następna i na samym końcu bardzo duży tłumik końcowy, czyli tak na dobrą sprawe Lancer ma tylko 1 tłumik w seryjnym układzie i do tego jaki ładny dźwięk daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 a jekie inne alternatywy dla smt6? ile kosztują i czy są lepsze czy gorsze, w czym są lepsze a w czym gorsze? Czy da rade tak zrobić żebym miało mozliwosć przełączania map jak mam na to ochote :grin: -przełącznikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 SMT6 można kupić za 550-600zł i ma możłiwość dwóch map, rozwiązanie tańsze acz dokładniejsze w strojeniu można kupić mieć za 400zł ale bez guziczka by było - pedałem gazu byś sobie regulował przyspieszenie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 16 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 pedałem gazu byś sobie regulował przyspieszenie... tzn? możesz dokładniej opisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2006 Powyżej masz siatkę z programu obsługującego SMT6, komórki w osi poziomej to uchylenie przepsutnicy gazu... Ja stroje tak że im głebiej wciskasz pedał gazu tym motor buduje większą moc, np. do 80% uchylenia przepusnicy gazu masz mapę oszczędną, jak głębiej wciśniesz to już robi się bogaciej i produkuje się więcej mocy a jak dasz do deski to silnik pracuje na maksa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 właśnie smt6ka mi z przed nosa poleciała - za 250zeta tak sobie przeanalizowałem wszystko i jak mi kaska wpadnie to będę chciał zrobić to: - CAI - Wywale jeszcze ten malutki tłumiczek między kolektorem a siatką - delikatne przyśpieszenie zapłonu - max17 st. - SMT6 Myśle że przy takiej kombinacji spalanie będzie na takim poziomie co teraz tylko pytanie: czy przybedzie mi pare kucy od tego czy po prostu nic nie da, nie mam kasy na razie na inne mody - ewentualnie jeszcze reg. ciśnienia paliwa I kolejne pytanie - słyszałem że czasmi jak sie zle zestroi to silnik moze szybko wykorkować - nie chciałbym raczej jakiegoś niekontrolowanego wybuchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.