Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Bardzo możliwe jest żę maksymalnej wartości mocy się nie poprawi za to z pewnością poprawi się przebieg momentu obrotowego... Poniżej masz przykład wystrojnoego SR20De w którym nie udało się samym SMT6 dodać ani jednego konia mechanicznego a mimo to auto zyskało sporo na dynamice i poprawiły się czasy przyspieszeń: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 17 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 i w sumie najbardzie zależało by mi na tym żeby właśnie przebieg mometnu był lepszy - ale myśle że jak wydech oczyszcze z katów i zrobie dobrze dolot to seyjne 150KM bedzie Nm przybędzie, na tym ostatnim najbardziej mi zalezy czy to autko od wykresu zaczeło odczuwalnie lepiej jezdzić? czy ten wynik tylko na papierku jest lepszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 A jak jest z SMT6 na blosie coś będzie sterować bo blos to jak ins. 1-ej gen. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 czy to autko od wykresu zaczeło odczuwalnie lepiej jezdzić? czy ten wynik tylko na papierku jest lepszy? Nie tylko na papierku jest lepiej ale i w rzeczywistości - hamownia ma za zadanie zobrazować nam to co wniosło strojenie... A jak jest z SMT6 na blosie coś będzie sterować bo blos to jak ins. 1-ej gen. W Takim wypadku Będzie mógł tylko wprowadzać zmiany dla zapłonu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 A jak jest z SMT6 na blosie coś będzie sterować bo blos to jak ins. 1-ej gen. W Takim wypadku Będzie mógł tylko wprowadzać zmiany dla zapłonu... Ale np. skoro EKU steruje poprzez ten zaworek zmienną fazą zaworu ssącego to SMT6 też :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Tak bez problemu... Do elektrozaworka dostarczasz stały +12V po stacyjce a SMT6 będzie wysyłał mase po przekroczeniu jakiś tam obrotów (można je ustawiać w dowolnym zakresie co 1 obr.min) i w efekcie przestawia CI się wałęk ssący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 a jak z skutkami ubocznymi smt6? co sie może stac jak jakis niefachowiec zle wystroi ustrojstwo? bo słyszałem że mały wybuch moze nastąpic? Jak z trwałością silnika? Jakie elementy najbardziej ,,ucierpia''? ps. co mi to da jak założem sam regulator cisnienia paliwa?ile on kosztuje i czy sam tam to rady zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Jak dasz sam regulator cisnienia paliwa to nic to nie zmieni... Chyba że podkręcisz nim ciśnienie na listwie wtrsykowej, dzięki temu dodasz paliwo w całym zakresie obrotów silnika w efekcie auto będzie przelane i straci wiele na mocy poza tym będzie palić jak smok i w moment zasyfisz benzyną olej co spowoduje że w moment stracił on swoje właściwości... Dlatego najpierw stroi się (np. SMT6) i jak okarze się że są miejsca na mapie gdzie brakuje paliwa (mimo maksymalnego do uzyskania w danym momencie czasu otwarcia wtrsyku) to uzupełnia się to po przez monarz większych wtrsyków paliwa lub regulatora ciśnienia. W takim wypadku zwiększenia wydajności ukłądu paliwowego trzeba od początku stroić żeby miejsca w którch poprzednio udało się uzyskać odpoweidni AFR teraz nie były przelane... Jak z trwałością silnika? Jakie elementy najbardziej ,,ucierpia'' Bez zmian, chyba że ktoś niepoprawnie auto wystroi np. za bogata lub za uboga mieszanka a jak z skutkami ubocznymi smt6? Skutki uboczne - trzeba kase w auto wpakować na SMT6 i wystrojenie jego... ile on kosztuje i czy sam tam to rady zrobić? Regulator ciśnienia spokojnie samemu sobie podłączysz... w JC Auto Tuning Division kosztuje on 250zł... Myślę że mogę załtwić coś takiego w cenie 150zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Acha to mam na razie reg. w d*pie bo i po co, zbieram kase na smt6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Jak chesz to mam konkurencyjnego Piggibecka do SMT6 w cenie 400zł, jego przewaga nad SMT6 to to ze ma interpolacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 18 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Jak chesz to mam konkurencyjnego Piggibecka do SMT6 w cenie 400zł, jego przewaga nad SMT6 to to ze ma interpolacje... W poniedziałek będę dzwonił do swojego dostawcy i sie zapytam za ile mi SMT6 załatwi :grin: Musze najpier do ubezpieczyciela szkode zgłosić a zrobie to dopiero w następny piątek albo sobote a kasa 3tyg. pózniej Jestem już na bank zdecydowany bo seryjne osiągi mnie irytują dobija mnie słaby moment qr** ten dołek przy 3-4tys masakra a po wywaleniu kata jakby gorzej było (wczoraj pomiary ze stoperem-ok 8,5sdo 100km/h) A jak sie nazywa alternatywa dla smt6 którą posiadasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Tak bez problemu... Do elektrozaworka dostarczasz stały +12V po stacyjce a SMT6 będzie wysyłał mase po przekroczeniu jakiś tam obrotów (można je ustawiać w dowolnym zakresie co 1 obr.min) i w efekcie przestawia CI się wałęk ssący. To jeszcze takie pytanie czy EKU musze też mieć podpięte do tego zaworka żeby SMT6 działało :?: Ja też w styczniu kupuje i mam nadzieje że mi Kuba zamontujesz i wystroisz a potem hamownia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Tomaszku przewód z SMT6 będzie iść do sterowania tego elektrozaworka od zmiennych faz... Nie będziesz musiał więc zmieniać wiązki oraz ECU w swojej P11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Bardzo mnie to cieszy bo chciałem oba EKU wypróbować Zobaczyć na którym osiągnę lepszy wynik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 W Seryjnym ECU masz zaprogramowane na stałe kiedy nastąpi zmiana fazy w przypadku świniaków można to swobodnie przestawiać. Choć żeby odnaleść odpoweidni moment warto by znaleść go na hamowni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 W Seryjnym ECU masz zaprogramowane na stałe kiedy nastąpi zmiana fazy w przypadku świniaków można to swobodnie przestawiać. Choć żeby odnaleść odpoweidni moment warto by znaleść go na hamowni... Z tego co przeczytałem w innym topiku to ECU z sentry bez NATSa nie pójdzie u mnie :? Więc zostaje mi SMT6 aby w ogóle działała zmienna faza A kiedy to myślę że czym szybciej tym lepiej może tak od 3-3.5 tys obr. :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Co ma Apexi VAFC II czego nie ma SMT6 i na odwrót (mozliwości) ? Może być pobierznie, bo ja wiem tyle. że przy pomocy Apexi można VTEC'a ustawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Apexi nie ma opcji przestawianai zapłonu... To chyba jego główna wada a tak to ma większość tych funkcji co ma SMT6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Greddy e-manage ultiate. Nazwa chyba mowi sama za siebie. SMT 6 niech sie przy tym schowa jednakze cena nokaltuje kazdego chetnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Odpada jest kompatybilne tylko z 350Z i kosztuje 500$ do tego 300$ za kabelki podłączeniowe ale faktycznie ma te opcje co SMT6 plus przesówanie odcinki i interpolacje, w summie mi się podoba, jakbym miał Nissana 350Z to bym się nawet nie wachał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 A ile kosztuje Apexi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 wiecej niz smt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Więcej info o produkcie Greddy znalazłem tutaj: http://www.mohdparts.com/emanage/ W skrócie mozna by rzec że to jest jakby Stand Alone do paliwa... :roll: Ktoś mógłby wejść na powyższy link i powiedzieć mi coś więcej co tam jest napisane ?? Znalazłem z wiązką podłączeniową do SR20DE KLIK KLIK Apexi co zarządza tylko paliwem i ew zmienną fazą rozrządu: KLIK KLIK Do samego paliwka ten model: KLIK KLIK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 21 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 wiecej niz smt o ja podziękuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 A ile kosztuje Apexi? apexi vafc II 200$, safc II jest tanszy ale nie posiada opcji "vtec" [ Dodano: Sro 22 Lis, 2006 ] Odpada jest kompatybilne tylko z 350Z pierdu pierdu sraja muchy idzie wiosna..... greddy pasuje do kazdego auta na wtrysku paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.