Gość rychu25 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 podpowiedzcie jak zdemontowac deskie rozdzielcza w p 10 z 1995r , nie moge sobi eporadzic z tym plastikiem ktory przykrywa deskie rozdzielcza. cos nei moge jej przecisnac przez kierownice. i mam pytanie czy da sie to zrobic bez zdejmowanie kierownicy czy nie? dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość alexwa Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Hey, trzeba odkręcić przełącznik kierunkowskazów. Jest wtedy pewność, że plastik wyjdzie i koniecznie kierownicę maksymalnie w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Mozna wyciagnac bez sciagania kierownicy,zrob tak jak kolega wyzej napisal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 jak zdemontowac deskie rozdzielcza w p 10 Wybaczcie mały OT, ale nie mam pojęcia jak zdemontować "deskie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 a po cóż ten przełącznik? wystarczy od spodu odkręcić ten plaski który jest na koloumnie kierownicy trzyma się na 4 wkrętach i wtedy wyjdzie na pewno. Ciekawsza opcja dalej bo samego licznika nie udało mi się wyjąć bo trzymał się chyba na lince :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 13 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2006 Ciekawsza opcja dalej bo samego licznika nie udało mi się wyjąć bo trzymał się chyba na lince Dokladnie tak,trzeba ja przy skrzyni odkrecic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 1. odkrecasz obudowe kolumny kierownicy. 2. zdejmujesz kostki z przłacznika kierunkowskazów i z manetki od wycieraczek. 3. zdejmujesz manetki kierunkowskazów i wycieraczek 4. odkręcasz dekiel przykrywający zegary (rozumiem, ze to sprawia Ci największy problem) ale to dopiero początek :smile: . 5. kolumna kierownicy max. w dół i dekiel schodzi. 6. odkręcasz zespół zegarów (deskę rozdzielczą) 7. odkręcasz linke od licznika od skrzyni lub odkręcasz slimaka i wyciągasz gorazem z linką - wazny element bo bez tego nie dasz rady. 8. częściowo zegary dzieki luźnej lince idą do przodu . 9. Nurkujesz pod kierownice - wkładasz rękę do linki i odczepiasz ją od zegara. trzeba ścisnąć taki dzyndzelek na końcówce pancerza - wtedy zeskoczy z zegara. 10. dalej wyjmujesz zegary odpinając kostkę od elektryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.