Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy w N16 1.5 jest z przodu stabilizator?


Gość Wowek_L
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka!

Niedawno nabyłem drogą kupna almerkę N16 z 2003 oczywiscie 1.5 beznyna.

Przy zmianie kół na zimowe zauwazyłem że przednie zawieszenie obyło sie bez stabilizatora, czy każdy tak ma? Czy 1.8 ma stabilizator?

...bo dziwne tak bez tego żeby było...

 

Dzieki za inF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zaszkodzi. A i z kupnem nie powinieneś mieć problemów - drążek z rozbitka a reszta (łączniki i uchwyty mocowania drążka z gumami) to lepiej nowe kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w N15 tez nie mam :( na początku chciałem "dokładać" ale potem pomyślałem ze jak dołożę to będzie więcej części w zawieszeniu które mogą sie popsuć :? ( a z doświadczenia wiem ze, gumy stabilizatora lecą najszybciej w zawieszeniu) a ze autko prowadzi sie bez zarzutu to sobie odpuściłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w N15 tez nie mam :( na początku chciałem "dokładać" ale potem pomyślałem ze jak dołożę to będzie więcej części w zawieszeniu które mogą sie popsuć :? ( a z doświadczenia wiem ze, gumy stabilizatora lecą najszybciej w zawieszeniu) a ze autko prowadzi sie bez zarzutu to sobie odpuściłem

 

Nie gumy lecą najszybciej tylko łączniki stabilizatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gumy lecą najszybciej tylko łączniki stabilizatora.

obaj macie rację, a dokładnie gumy w łącznikach :D

 

 

Muszę przyznać ze brakuje mi tego elementu, przywyczaiłem sie do porzedniego autka..heh.

no nie wiem poprzednio jeździłem autami ze stabilizatorami i bez i jakoś mi teraz go wcale nie brakuje. piszę oczywiście o normalnym użytkowaniu bo co innego jazda wyczynowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gumy lecą najszybciej tylko łączniki stabilizatora.

obaj macie rację, a dokładnie gumy w łącznikach :D

 

 

W łączniku jest przegób kulowy i to na nim robią się luzy. Gumowe podkładki przy mocowaniu łącznika do wahacza wytrzymują dłużej niż sam łącznik.

 

Są jeszcze gumy przy obejmach drążka do nadwozia - i to o nie mi chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji wynika że stabilizator zdecydowanie ułatwia pokonywanie zakrętów nawet przy spokojniej jezdzie i w manewrach krytycznych jak np wymijanie.

Wiem bo wcześniej jezdziłem astra F ze zmienionymi 2 stabilizatorami (przedni był od vectry 2000 a tylni od cieżkiego Gsi) róznica była ogromna w porównaniu do serii. Przy minimalnym tylko uszczerbku dla komfortu.

Wiadomo potem poszedłem za ciosem i zmieniłem amortyzatory i spręzyny..i ogónie zrobiłea sie "taczka" (takie rzeczy to nie na polskie drogi).

ALe zawsze jest 1 ale... takie zmiany powodują mozemy jezdzić szybciej ale reakcje na granicy przyczepności sa owiele gwałtowniejsze... i tu musimy potrenować już my "kierownicy".

 

To widział ktoś taki stabilizator dla mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...