Gość srnk Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 No to podpinam się pod temat: CD20 za dużo pali :zly: - wychodzi ok. 10L/100 w mieście, w trasie dawno nie był, więc nie wiem. Wydaje mi się że trochę też mniej żwawy się zrobił, choć nigdy specjalnie żwawy nie był, więc może to moje subiektywne odczucie - wymieniony został filtr powietrza - były jakieś wycieki na pompie wtryskowej, ale po ich usunięciu nie widać znaczącej poprawy - nie kopci, wtryski ok, na moje niewprawne ucho pracuje tak jak wcześniej - termostat chyba ok, silnik się nagrzewa do połowy skali - przebieg 315tys - oleju nie bierze Co mi zostało do sprawdzenia? Jeśli następny krok to kompresja to gdzie pojechać w Wawce żeby to porządnie sprawdzić? Jakie mogą być koszty remontu silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Witam Rzeczywiście to co piszesz to nie wskazuje na konieczność remontu silnika. Ja w tym wypadku sprawdziłbym 1. ustawienie rozrządu, 2. ustawienie wyprzedzenia wtrysku 3. szczelność zaworów. Spróbuj w Pruszkowie, warsztat co robi nissany na Pływackiej 12 tel. 022-7288573 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Ja też bym stawial na rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz53 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Zapomniałem dopisać żeby sprawdzić czy nie ma wycieków paliwa na drodze ze zbiornika do silnika, szczególnie przewód powrotny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarekt2 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Dlaczego uważacie, że to może być rozrząd? Muszę powiedzieć, że przed całą tą sprawą z dużym spalaniem i minimalną stratą mocy wymieniałem właśnie cały rozrząd. Proszę o szybką odpowiedź, bo jeśli ma to duże znaczenie będę reklamował wymianę u mechanika i poproszę o sprawdzenie ustawienia rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 No i wszystko w temacie.Wystarczy że przestawił ci pasek o jeden ząbek i takie objawy wlaśnie wystąpią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość srnk Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Dzięki za porady - z dalszym śledztwem jednak się na razie wstrzymuję - wygląda na to, że po uszczelnieniu pompy wtryskowej jednak spadło spalanie, na razie nie chcę zapeszać ale mam nadzieję że już będzie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.