Gość Benitez Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 WItam!!! Wymieniam klocki i tarcze z przodu w mojej primerce i nie znalazlem info na forum na temat klockow. Jako, ze zamawiam w sklepie internetowym (na telefon) to facet mowil, ze sa dwa rodzaje klockow. Jedne mają dół klocka w lekko prostokątny, drugie mają lekko zaokrąglony. Tarcze juz wyczytałem, ze do P11.144 mają 280mm średnicy. Jak się mylę to prosze o info i pomoc. Dzieki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Tarcze juz wyczytałem, ze do P11.144 mają 280mm średnicy. Nie czytaj jak jest w P11.144 tylko idź do auta i zmierz jak jest u Ciebie. W P11 były co najmniej 2 rozmiary tarcz (256 mm i 280 mm), to pewno w P11.144 też. Jak masz prześwitujące ALU to bez zdejmowania koła byle linijką nawet sprawdzisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Jak masz prześwitujące ALU to bez zdejmowania koła byle linijką nawet sprawdzisz. chyba tylko Chuck Norris by to potrafił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 On by nie musiał - on to wie A tak na poważnie - przecież nie musisz zmierzyć co do mikrometra. Tą metodą spokojnie zmierzysz z dokładnością do 2 mm i zobaczysz do którego książkowego rozmiaru to pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 czy piasta nie przeszkadza przy pomiarze średnicy linijką (nawet tym niedokładnym)? :roll: chyba, że jesteś w stanie (SZYBKO) obliczyc srednicę tarczy mierząc jej cięciwy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 17 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2006 Przecież nie musisz przykładać linijki tak, żeby dotykała tarczy - jak nie masz zeza to zrobisz to bez problemu. Strzelałeś kiedyś z jakiejś broni? Chyba nie jest trudno znaleźć środek koła i przyłożyć do niego linijkę (kołpak, piasta itp.) Wtedy mierzysz średnicę a nie cięciwę. Wytarczy następnie ustawić wzrok na linii brzeg tarczy - podziałka i oczytać wartości (lub jedną wartość, jeżeli z jednej strony zgrałeś z brzegiem 0) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czabryk Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 Witam. Jestem tu po raz pierwszy. Mam 3 pytania. Co oznacza żółta paląca się kontrolka (taki silniczek)? Co znaczy migająca kontrolka od hamulca ręcznego (czerwona z wykrzyknikiem)? Może ktoś ma do sprzedania czujnik otwartych drzwi przy kierowcy. Jeżdże Primerą P11 144. Liczę na klubowiczów. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Wszystkie P11.144 które u mnie w Garage były - 1.6 1.8 i 2.0 miały takie same tarcze - 280mm... klocki w 1.6 i w 2.0 też takie same tzn. PROSTE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Dzieki COOBCIO, tarcz bylem pewien, ale nie wiedzialem jak klocki, ale jak piszesz, ze przy duzych tarczach klocki sa proste to jest juz jasne. Dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Są dwa rodzaje do zacisków LUCAS - czyli takie jakie masz (PROSTE) albo Bendinx i tam są te zagięte i troche krótsze one tylko w niektórych modelach P10 były... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Jeszcze raz dzieki za fahurowe :-) INFO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Wszystkie P11.144 które u mnie w Garage były - 1.6 1.8 i 2.0 miały takie same tarcze - 280mm... klocki w 1.6 i w 2.0 też takie same tzn. PROSTE :shock: niemożliwe. Wersja 2.0 w budzie p11.144 jako jedyna miała zmieniony kształt klocków względem poprzedniej wersji - p11. Jest to nawet opisane w service manualu. Sam się tez o tym przekoinałem zmieniając klocki 2 lata temu - nie pasowały od innych wersji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 jakies hmmm 12-13 dni w Kombiaku P11.144 wymieniałem z silnikiem 2.0 i były dokładkie takie same jak w sedanie 1.6... W obu przypadkach te same montowałem KASHIJAMA PROSTE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 zerknij w service manual dział hamulce - jest to opisane. Może tylko w limuzynach sa inne :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 W P11 144 były zakładane dwa systemy hamólców ATE i Lucas W 1,6 ; 1,8 były tylko systemy Lukasa więc klocki są takie same, w 2.0TD też były tylko systemy Lukasa natomiast w wersji 2.0 były i Lukasa i ATE System Lukasa - ,,proste'' ATE - ,,okrągłe'' p.s nie jest to zależne od rodzaju nadwozia czy wyposażenia!!! wydaje mi sie że tylko pierwsze(99/00) P11 144 miały hamulce ATE potem Lukasa na nowo wkładali bo z ATE sie nie dogadali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 to by się mogło zgadzać. u mnie (listopad 99 czyli jeden z pierwszych wypustów) były na pewno Ate. Katalogi podawały model klocków od wersji 2.0 p11 i od 1.8 p11-144 i żadne z nich nie pasowały, dopiero w jc auto dostałem odpowiednie klocki. Warto więc pamiętać że p11-144 w wersji 2.0 ma niekoniecznie takie klocki jak poprzedni model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Benitez Opublikowano 22 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2006 Ja mam z grudnia 2000 juz z nowa kierownica, duze tarcze, wiec LUCAS jak nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 ciekaw jestm dlaczego zrezygnowali z ATE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.