Gość lodidodi Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 witam wszystkich ponownie sprawa jest takiego typu że dobiegają do mnie dziwne odgłosy z kół a raczej z zawieszenia przedniego,dzieje się to podczas toczenia na skręconych kołach w prawo jak i w lewo, pukanie jest podobne do odgłosów zużytego przegubu ale nie jest to przegub bo z tego co się orientuje to on tyka podczas gwałtownego ruszania na mocno skeconych kołach (w zależności od jego stopnia zużycia), myślałem że feluśke mam skrzywioną albo że opona wybulona ale wszystkie koła niedawno zmieniałem i dalej jest tak samo, gdzieś o uszy mi się obiło że to może być przegub wew. jakiś od strony skrzyni, czy potwierdzacie że to chodzi o to czy stawiacie na coś innego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 jak mocno uwalony przegub to bedzie stukal i podczas jazdy na wprost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 jak mocno uwalony przegub to bedzie stukal i podczas jazdy na wprost Popieram tą wypowiedz a co do wewnętrznych przegubów to nie wiem jak jest u innych ale ja mam w sunnym do wymiany i efekt jest taki że na dziurach jest efekt stukania i pukania a stukają półosie ale nie ma tu znaczenia czy koła są skręcone czy nie. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Paaabbblllooo Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Zdecydowanie jestem także za wewnetrznymi przegubami. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 a moze to koncówki drażka kierowniczego? :?: :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lodidodi Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 ...jeżeli chodzi o te końcówki drążka to faktycznie są wytłuczone ale czy to one są przyczyną tego pukania podczas toczenia na skręconych kołach :? ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.