Gość walut Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 a jak inaczej go nazwać, 100% racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Może teraz nie będzie tak źle - ale następnym razem proszę o większą powściągliwość w wyrażaniu opini . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Witam i z ciezkim sercem o tym pisze ale wczoraj mój diselek odmowil odpalenia. Rano odpalil bez szemrania jezdzilem caly dzien gasilem stygl odpalal jak zawsze az do godz. 16 kiedy podjechalem pod sklep zakupy zrobione, wsiadam i ... zachowal sie jak by aku. telefon,kable, krotkie ladowanie i jakos dojechalem na ledwo swiecacych swiatlach, pod domem zostawilem go i wsumie od startu z kabli chodzil prawie 2 h.(w miedzyczasie sprawdzalem i podniosl aku z ok..11V do 12,5V) zgasilem chcialem odpalic ale tak samo. Dzis wrzucilem nowy aku i to samo. Czekam na jakies propozycje co można sprawdzic poprawic. Opcja trochej zielonej farby i do Wisly nie przejdzie za duzy mroz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmas Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 swiecacych swiatlach, pod domem zostawilem go i wsumie od startu z kabli chodzil prawie 2 h.(w miedzyczasie sprawdzalem i podniosl aku z ok..11V do 12,5V) zgasilem chcialem odpalic ale tak samo. Dzis wrzucilem nowy aku i to samo. Czekam na jakies propozycje co można sprawdzic poprawic. Wygląda na to, że coś Ci rozładowuje akumulator. Przy zgaszonym silniku odlącz klemę - [minus](!) z akumulatora, między klemę i akumulator wczep amperomierz - z pewnością jakiś prąd płynąć będzię (i będzie skutecznie rozładowywać aku). Następnie wyciągaj po kolei bezpieczniki (przerywasz poszczególne obwody) aż do momentu, gdy upływ produ zaniknie, lub będzie znikomy (podtrzymanie zegarka, centralny zamek...) - w ten sposób znajdziesz winowajcę - obwód w którym najprawdopodobniej masz zwarcie... - potem szukanie konkretnego winowajcy. Mam wrażenie, że jest to opisane w "Sam naprawiam..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Raczej mało prawdopodobne aby w czasie pracy siłownik aż tak obciążał - nie pamiętam ale spory prad łyka - prędzej by sam poszedł z dymem. Dobrze wpiołeś amperomierz w obwód ?? Pytam się bo czasem ludzie zapominają w mierniku przepiąć przewody na amperomierz. Chyba, że masz jakiś kombajn :diabel: ? Sprawdzałeś ładowanie ? Choć napisałeś, że zostawiłeś auto przez 2 h - tylko nie zrozumialem czy na chodzie czy aku pod prostownikiem . Na włączonym silniku i włączonych światłach ładowanie powinno wynosik około 13,5 V. Zobacz jak przewody wyglądają na klemach, czy nie jest zaśniedziałe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmas Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. Sprawdź pobór prądu w momencie zamykania/otwierania zamka, ale to nie powinno aż tak obciążać akumulatora. Napisz jakiej pojemności masz aku (bo to diesel) - być może nie masz ładowania i akumulator pada jak pojeździsz chwilę na światełkach. A zmieniłeś akumulator na nowy ? Być może masz uszkodzone cele - podobne są objawy [ Dodano: Wto 08 Sty, 2008 15:45 ] Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. To raczej nie zamek - sprawdź czy masz ładowanie, bo być może rozrusznik + światełka jedzą Ci akumulator za każdym razem, sprawdź też klemy (oczyść). A akumulator masz nowy ? Bo być może że masz uszkodzone w nim cele... [ Dodano: Wto 08 Sty, 2008 15:45 ] Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. To raczej nie zamek - sprawdź czy masz ładowanie, bo być może rozrusznik + światełka jedzą Ci akumulator za każdym razem, sprawdź też klemy (oczyść). A akumulator masz nowy ? Bo być może że masz uszkodzone w nim cele... [ Dodano: Wto 08 Sty, 2008 15:45 ] Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. To raczej nie zamek - sprawdź czy masz ładowanie, bo być może rozrusznik + światełka jedzą Ci akumulator za każdym razem, sprawdź też klemy (oczyść). A akumulator masz nowy ? Bo być może że masz uszkodzone w nim cele... [ Dodano: Wto 08 Sty, 2008 15:45 ] Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. To raczej nie zamek - sprawdź czy masz ładowanie, bo być może rozrusznik + światełka jedzą Ci akumulator za każdym razem, sprawdź też klemy (oczyść). A akumulator masz nowy ? Bo być może że masz uszkodzone w nim cele... [ Dodano: Wto 08 Sty, 2008 15:45 ] Matmas sprawdzilem i pobor jest 0,01A wiec raczej to nie to wogoleczy ktos z forumowiczow orientuje sie jaki pobor może mieć centralny zamek w trakcie pracy(otarcie/zamkniecie)bo może ktorys z silownikow mam zwalony i za bardzo mi obciaza aku,albo centalka od niego cos krzaczy. To raczej nie zamek - sprawdź czy masz ładowanie, bo być może rozrusznik + światełka jedzą Ci akumulator za każdym razem, sprawdź też klemy (oczyść). A akumulator masz nowy ? Bo być może że masz uszkodzone w nim cele... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Aku jak już wczesniej pisalem jest nowy, poj. 88Ah. fabryka podaje ze powinien być 95Ah ale te 7 Ah nierobi roznicy bo prad rozruchu mam taki sam w 88 jak Nissan podaje dla 95. Pozatym poddalem sie i dalem do elektryka niech on glowkuje, zobaczymy co wyjdzie?! dzieki za zainteresowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzykrzy1 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 mam powazna uwage do kolegi tpo76.jezeli mozesz to zrobic i jezeli jeszcze nie masz za to sprawy w sadzie to wywal posta z adresem tego fachowca albo niech zrobi to moderator strony.moja kobieta jest radca prawnym i to sie nazywa skalanie dobrego imienia firmy.jezeli nie zostal skazany za jakies walki to nie mozesz go oczerniac mimo ze jest jaki jest.jezeli to zobaczy i pojdzie z tym do sadu bedziesz mial powazne klapoty.za to sa ogromne zadoscuczynienia gotowkowe a wolalbym zebys wlozyl pieniadze w auto niz zeby jakis mechanik dostal premie.pozdrawiam i w razie macie jakies prawne pytania walcie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieshaq Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Witam ponownie. Na zakonczenie mojego watku napisze ze nie spodziewalem sie ze mój problem okaze sie tak banalny: MASA Z AKU NA SILNIK NIE ZWIERALA STAD PROBLEM Z ODPALENIEM ! P.S. stary aku był padniety (ok.20Ah z 55 ale napiecie jakos trzymal) dlatego pewnie sugerowalo to jakas powazniejsza usterke (tak se tlumacze). Jeszcze raz dzieki za zainteresowanie i sugestje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zax Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Też miałem problem z odpaleniem ostatnio, tylko że zapłon jest, kontrolki się świecą i jak przekręcałem kluczyk to mi coś głośno cykało pod maską, tak kilka razy: przekręcam-CYK, przekręcam-CYK, przekręcam-CYK no i nic. Ale powiedziałem Mu że jedziemy na dziewczyny i widziałem pod Tesco sexy Micre która pytała o Niego, i odpalił. A tak na poważnie nie wiem co wtedy mu się stało, mam nadzieję że tobie tpo76 da się szybko rozwiązać ten problem, i że twój Sunny szybko dojdzie do siebie, ja swojego zabieram do lekarza w środę. To poprostu luzne klemy na akumulatorze, kup nowe, zamontuj i problemu nie bedzie. Moze i koledze to samo mozna poradzic. I u mnie też była luźna klema. Klemy do sunnego są dość drogie - dlatego wcisnąłem mu tylko miedzianą blaszkę między klemę a biegun akumulatora. Efekt był taki, że podjeżdżałem gdzieś, gasiłem, a jak chciałem odpalić to było tylko CYK, wyłączały się wszystkie światła, gasł zegarek i musiałem iść odpowiednio założyć klemę... Sprawdzcie to u siebie, bo ta klema plusowa w B12 dość dziwna jest... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.