Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

ZAPYTAŃ KILKA LAIKA Japońskiego - VANETTE, SERENA Diesel


Guest luksky
 Share

Recommended Posts

Witam szanownych kolegów na forum, jako że jestem nowy, co wiecej nie jestem uzytkownikiem Nissana (nigdy nie miałem japońca i chciałbym to naprawić) mam do WAs pare pytań. W tej chwili posiadam opla omegę a 23DTR 93r w wersji "biodegradacja się zaczyna i sprzedajemy" gdyby nie korozja i to że jest mi za mały to byłby wspaniały wózek :) w każdym razie zamierzam sie szarpnąć na Nissana Vanette lub Serenę, jakis 97-98rok, koniecznie w dizelku (może być turbo, nie musi). koniecznie 5 osób. Powiedzcie mi jak wygląda sprawa korozji tych aut? Blacha jest ocynkowana? Jak silniczki? Czego szukać? na co popatrzeć? Rzućcie jakimis cennymi informacjami dla laika, ktory japońce tylko widuje na ulicy a do tej pory zachwycał się autami 3 rzeszy. Aha, może polecicie mi jakies inne autko tej klasy? Szukałem m.in. T4 VW ale nie zamierzam komus płącić za to tylko że sie to nazywa VW a awaryjność jest podobno najmniejsza własnie u japońców. Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Łukasz z Leszna.

Link to comment
Share on other sites

vanette (rocznik o który pytasz) były produkowane w hiszpanii.Blacha jest cynkowana ale lubią się pojawić pierwsze oznali korozji (tylne drzwi- vanette, łączenia profili, listwa na szynie od drzwi ).Silniki to 2,3 diesel 75 KM bez turbo - straszny muł ale długowieczny.Silniki benzynowe 1,6 100 Km - bardzo udana jednostka ga16de oraz 2,0 12XKM sr20de (serena). Moim zdaniem najtrafniejszym wyborem jest 2,0 benzyna plus gaz.Wychodzi najtaniej i osiągi są najlepsze

Link to comment
Share on other sites

Dzieki bardzo. Tylko diesel wchodzi w rachubę. Odkąd kupiłem pierwszego diesla nie chce innego motoru. Calej rodzinie kupuje diesle, nawet babcia pocina ZX 1.9TD :) Zastary juz jestem aby szukać czegoś na 1/4mili :) to ma dłuugo jezdzić i byc pakowne, oraz miec mozliwość stosowania paliw alternatywnych :)

Link to comment
Share on other sites

Guest czopochrup

toszukaj 2.4D bo 2.0D to sie zbiera gorzej niz maluch w tym aucie :> powaga:D co do gnicia... w tym roczniku nie powinno byc rdzy... jezeli nie bylo nikaj pukniete/zadrachane:> a co do silnikow sie przekonasz jak bedziesz miec przejechane 500k i w zime odpalisz go za peirwszym razem po calej nocy;) co japonczyk to japonczyk! :>

 

//nie ma seren w wersji Turbo:>

Link to comment
Share on other sites

Guest jaca2206

Z autami to jest tak czy to japończyk czy inny zależy na jaki trafisz jak bedzie mocno wyeksploatowany to włożysz w niego wiecej jak będzie nie zajeżdżony to długo jeszcze posłuzy. A części do sereny są drogie chyba że jakieś używane bo do serwisu to nie radzę jechać gdyż ceny są tam chyba z kosmosu.Zresztą niech inni sami powiedzą czy mam rację.

Link to comment
Share on other sites

Panowie, dzieki za wyczerpujące odpowiedzi, kupiłem dziś VW Multivana T4 1.9TD 95rok. Był najsensowniejszy z tego wszystkiego co sie naoglądałem. Tak więc dzięki i pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Guest czopochrup
VW Multivana T4 1.9TD 95rok
zapewne dales kolo 16 tysiecy :D imo VW jest benzadziejny sa slabo wposazone, drogie jak na roczniki i gnija :D hehe ale juz sie stalo wiec:> milegu uzytkowania;>
Link to comment
Share on other sites

Dałem 14, 5tys zł - szukałem auta nie gnijącego i znalazłem takie własnie. Co do wyposażenia to ma welurki wszedzie włacznie z dachem, ogrzewanie dodatkowe, ogrzewanie postojowe i takie tam różne, nie ma klimy, nie ma lusterek el. PRawda że niemieckie sa gorzej wyposażone.

Link to comment
Share on other sites

Guest czopochrup

sie okaze czy T4 nie gnije :> osobiscie nie znam takiej jezeli chodzi o starsze typy :>>>> :D i moc tych silnikow pozostawia wiele do zyczenia chociaz masz juz uturbionego to jedyny + :F

Link to comment
Share on other sites

plusem jest to że pracuję w serwisie fabrycznym VW :) wiele rozmyślałem nad vanem, który, itp. Sądziłem że sama serena ma blachę ocynkowaną od A do Z jak np Citroen mojej matki, ale skoro nie to wybrałem coś na czym sie znam i o czym mam pojęcie włącznie ze śmiesznymi cenami za części czego nie moge powiedzieć jeżeli chodzi o cześci do japońców - są o wiele droższe, plus blacha to zadecydowało. Co do osiągów to jak pisałem wczesniej - wisi mi Vmax, to nie jest dragster, jeżeli chciałbym ścigacza to kupiłbym ta Corvettę 8 litrową co jest na allegro za 18tys zł :) jednak liczy się spalanie a tutaj 1.9TD jest super. Generalnie sądze że jakbym trafił łądnego Vanette lub Serene tez byłbym szczęsliwy - w każdym razie do pierwszej naprawy :) bo gdzie dostanę silnik kompletny za 500zł do japońca? no ew oclony za 1000zł ??? Po prostu za biedny jestem na japońca i wolę rzeczy, których jest na rynku zatrzęsienie. Co do japońców tak jak pisałem, wszyscy naokoło chwalą bezawaryjność, ADAC chwali Toyoty starszego wydania (nowe auta są wszystkie takie same - DO d*py) jednak najprostsza rzecz - komplet uszczelnień do silnika - cena jak na Batorym (jak dla mnie), a oryginalne do szwabskiego busa mam za 120zł :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...