Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ZAPYTAŃ KILKA LAIKA Japońskiego - VANETTE, SERENA Diesel


Gość luksky
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych kolegów na forum, jako że jestem nowy, co wiecej nie jestem uzytkownikiem Nissana (nigdy nie miałem japońca i chciałbym to naprawić) mam do WAs pare pytań. W tej chwili posiadam opla omegę a 23DTR 93r w wersji "biodegradacja się zaczyna i sprzedajemy" gdyby nie korozja i to że jest mi za mały to byłby wspaniały wózek :) w każdym razie zamierzam sie szarpnąć na Nissana Vanette lub Serenę, jakis 97-98rok, koniecznie w dizelku (może być turbo, nie musi). koniecznie 5 osób. Powiedzcie mi jak wygląda sprawa korozji tych aut? Blacha jest ocynkowana? Jak silniczki? Czego szukać? na co popatrzeć? Rzućcie jakimis cennymi informacjami dla laika, ktory japońce tylko widuje na ulicy a do tej pory zachwycał się autami 3 rzeszy. Aha, może polecicie mi jakies inne autko tej klasy? Szukałem m.in. T4 VW ale nie zamierzam komus płącić za to tylko że sie to nazywa VW a awaryjność jest podobno najmniejsza własnie u japońców. Dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam. Łukasz z Leszna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vanette (rocznik o który pytasz) były produkowane w hiszpanii.Blacha jest cynkowana ale lubią się pojawić pierwsze oznali korozji (tylne drzwi- vanette, łączenia profili, listwa na szynie od drzwi ).Silniki to 2,3 diesel 75 KM bez turbo - straszny muł ale długowieczny.Silniki benzynowe 1,6 100 Km - bardzo udana jednostka ga16de oraz 2,0 12XKM sr20de (serena). Moim zdaniem najtrafniejszym wyborem jest 2,0 benzyna plus gaz.Wychodzi najtaniej i osiągi są najlepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bardzo. Tylko diesel wchodzi w rachubę. Odkąd kupiłem pierwszego diesla nie chce innego motoru. Calej rodzinie kupuje diesle, nawet babcia pocina ZX 1.9TD :) Zastary juz jestem aby szukać czegoś na 1/4mili :) to ma dłuugo jezdzić i byc pakowne, oraz miec mozliwość stosowania paliw alternatywnych :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość czopochrup

toszukaj 2.4D bo 2.0D to sie zbiera gorzej niz maluch w tym aucie :> powaga:D co do gnicia... w tym roczniku nie powinno byc rdzy... jezeli nie bylo nikaj pukniete/zadrachane:> a co do silnikow sie przekonasz jak bedziesz miec przejechane 500k i w zime odpalisz go za peirwszym razem po calej nocy;) co japonczyk to japonczyk! :>

 

//nie ma seren w wersji Turbo:>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z autami to jest tak czy to japończyk czy inny zależy na jaki trafisz jak bedzie mocno wyeksploatowany to włożysz w niego wiecej jak będzie nie zajeżdżony to długo jeszcze posłuzy. A części do sereny są drogie chyba że jakieś używane bo do serwisu to nie radzę jechać gdyż ceny są tam chyba z kosmosu.Zresztą niech inni sami powiedzą czy mam rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem 14, 5tys zł - szukałem auta nie gnijącego i znalazłem takie własnie. Co do wyposażenia to ma welurki wszedzie włacznie z dachem, ogrzewanie dodatkowe, ogrzewanie postojowe i takie tam różne, nie ma klimy, nie ma lusterek el. PRawda że niemieckie sa gorzej wyposażone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plusem jest to że pracuję w serwisie fabrycznym VW :) wiele rozmyślałem nad vanem, który, itp. Sądziłem że sama serena ma blachę ocynkowaną od A do Z jak np Citroen mojej matki, ale skoro nie to wybrałem coś na czym sie znam i o czym mam pojęcie włącznie ze śmiesznymi cenami za części czego nie moge powiedzieć jeżeli chodzi o cześci do japońców - są o wiele droższe, plus blacha to zadecydowało. Co do osiągów to jak pisałem wczesniej - wisi mi Vmax, to nie jest dragster, jeżeli chciałbym ścigacza to kupiłbym ta Corvettę 8 litrową co jest na allegro za 18tys zł :) jednak liczy się spalanie a tutaj 1.9TD jest super. Generalnie sądze że jakbym trafił łądnego Vanette lub Serene tez byłbym szczęsliwy - w każdym razie do pierwszej naprawy :) bo gdzie dostanę silnik kompletny za 500zł do japońca? no ew oclony za 1000zł ??? Po prostu za biedny jestem na japońca i wolę rzeczy, których jest na rynku zatrzęsienie. Co do japońców tak jak pisałem, wszyscy naokoło chwalą bezawaryjność, ADAC chwali Toyoty starszego wydania (nowe auta są wszystkie takie same - DO d*py) jednak najprostsza rzecz - komplet uszczelnień do silnika - cena jak na Batorym (jak dla mnie), a oryginalne do szwabskiego busa mam za 120zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...