Guest azuk Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Po wymianie napędu rozrządu został zalany nowy płyn chłodniczy silnika, skutkiem czego zapowietrzyła się nagrzewnica. Jednocześnie parownik instalacji lpg wpięty jest w układ nagrzewnicy powietrza co skutkuje niedogrzaniem parownika i zakłuceniami w pracy instalacji lpg. Nie mogę wyszukać opisu sposobu odpowietrzenia układu chłodzenia- pomocy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dylson Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Wsiadasz w auto i ogien sam sie odpowietrzy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest azuk Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 Nie dopisałem, że było dobrze a od kilku dni tak się porobiło. Wskazówka temperatury silnika wędruje do połowy skali i tak trzyma a nawiew jest jahiś czas chłodny a szczególnie po dłuższym postoju nawolnych obrotach np. skrzyzowanie. W miarę jazdy /wyższe obroty/podnosi się ciepłota powietrza nawiewanego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 A sprawdzałeś stan płynu? Może się cosik odpowietrzyło i poziom płynu spadł. Jedyna metoda to tak jak pisze dylson, wsiadasz, jeździsz i kontroluj czy poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku nie spadł. Jak tak to go dolej do maxa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted November 22, 2006 Share Posted November 22, 2006 W K11 to normalka, że łatwo jest zapowietrzyć układ, właśnie przy nalewaniu i to nawet bez LPG. Niedawno na forum było to ćwiczone. Także nie ty pierwszy masz ten problem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Addagio Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Jedyna metoda to tak jak pisze dylson, wsiadasz, jeździsz i kontroluj czy poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku nie spadł. Jak tak to go dolej do maxa. No tylko trzeba pamiętać, że może być tak, że rozgrzany silnik wskazuje więcej płynu w zbiorniczku wyrównawczym (w upalne lato również), a zimny mniej - w N16 to normalka, ale jak ktoś nie wie, to się może zdziwić, bo różnice naprawdę widać. Pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Ten cytat u góry to nie mój. Nie wiem jak ten błąd powstał. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 No tylko trzeba pamiętać, że może być tak, że rozgrzany silnik wskazuje więcej płynu w zbiorniczku wyrównawczym (w upalne lato również), a zimny mniej - w N16 to normalka, ale jak ktoś nie wie, to się może zdziwić, bo różnice naprawdę widać. Dlatego poziom sprawdza się na zimnm silniku. A odkręcałeś korek chlodnicy? Sprawdź też tam. W zbiorniczku wyrównawczym jest tyle miejsca żeby było ok na gorącym silniku bo płyn chłodniczy jak jest ciepły to zwiększa swoją objętość i poziom w zbiorniczku podnosi sie o ok.3-4cm. Ten cytat u góry to nie mój. Nie wiem jak ten błąd powstał. A to jest cytat z mojej wypowiedzi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest azuk Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Pomimo, że w zbiorniczku wyrównawczym poziom płynu był w połowie czyli MAX to do chłodnicy udało mi się dolać prawie 1L płynu. Chyba jest/będzie dobrze. Zbiornik myli ocenę sytuacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Addagio Posted November 23, 2006 Share Posted November 23, 2006 Poprawiłem ten cytat. Też nie wiem czemu się tak stało. Sorki. Pzdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest johny_fellow Posted November 25, 2006 Share Posted November 25, 2006 A nie mówiłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.