Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zapowietrzona nagrzewnica


Gość azuk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po wymianie napędu rozrządu został zalany nowy płyn chłodniczy silnika, skutkiem czego zapowietrzyła się nagrzewnica.

Jednocześnie parownik instalacji lpg wpięty jest w układ nagrzewnicy powietrza co skutkuje niedogrzaniem parownika i zakłuceniami w pracy instalacji lpg.

Nie mogę wyszukać opisu sposobu odpowietrzenia układu chłodzenia- pomocy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dopisałem, że było dobrze a od kilku dni tak się porobiło. Wskazówka temperatury silnika wędruje do połowy skali i tak trzyma a nawiew jest jahiś czas chłodny a szczególnie po dłuższym postoju nawolnych obrotach np. skrzyzowanie. W miarę jazdy /wyższe obroty/podnosi się ciepłota powietrza nawiewanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow

A sprawdzałeś stan płynu?

 

Może się cosik odpowietrzyło i poziom płynu spadł.

 

Jedyna metoda to tak jak pisze dylson, wsiadasz, jeździsz i kontroluj czy poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku nie spadł. Jak tak to go dolej do maxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna metoda to tak jak pisze dylson, wsiadasz, jeździsz i kontroluj czy poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku nie spadł. Jak tak to go dolej do maxa.

No tylko trzeba pamiętać, że może być tak, że rozgrzany silnik wskazuje więcej płynu w zbiorniczku wyrównawczym (w upalne lato również), a zimny mniej - w N16 to normalka, ale jak ktoś nie wie, to się może zdziwić, bo różnice naprawdę widać.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
No tylko trzeba pamiętać, że może być tak, że rozgrzany silnik wskazuje więcej płynu w zbiorniczku wyrównawczym (w upalne lato również), a zimny mniej - w N16 to normalka, ale jak ktoś nie wie, to się może zdziwić, bo różnice naprawdę widać.

 

Dlatego poziom sprawdza się na zimnm silniku. A odkręcałeś korek chlodnicy? Sprawdź też tam.

W zbiorniczku wyrównawczym jest tyle miejsca żeby było ok na gorącym silniku bo płyn chłodniczy jak jest ciepły to zwiększa swoją objętość i poziom w zbiorniczku podnosi sie o ok.3-4cm.

 

Ten cytat u góry to nie mój. Nie wiem jak ten błąd powstał.

 

A to jest cytat z mojej wypowiedzi. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...