Gość Snafu Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Zamontowałem blosa w swojej K10 wczoraj regulowałem go wzglendem sondy lambda i analizatora spalin. Trzymając na 3500 RPM ustwaiłem dawke stechiometryczną (co=0,2%) poczym na wolnych obrotach to samo (co=0,1%) autko chodzi dobrze ale chciałbym by dawało troszeczke więcej mocy ale bez jakiegoś duzego zwiększania dawki gazu. I pytanie jest takie jak ustawić blosa by w zakresie obrotów od 900 do 2500 trzymał dawke stechiometryczną a tak przy przy 3500 zaczynał ją wzbogacać tak do co=0,6% lub 0,8% czy musze przerabiać gwizdek ?? bo zabardzo niechce tego robić :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Blos ma za zadanie utrzymanie liniowości mieszanki paliwowo-powietrznej w całym zakresie obrotów, więc ten pomysł chyba odpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Tak jak piszesz musiałbyś przerobić gwizdek.Tzn, szerzej go rozpiłowaćw górnej części. myślę jednak że to nie jest dobry pomysł. raczej go zepsujesz zamiast poprawić. Jak zacznie dawać za bogatą mieszankę to moc spadnie i osiągi też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 też tak myślałęm :/ to może chwilowe zwiększenie ciśnienia wewnącz parownika w momęcie depnięcia w pedał ?? coś takiego jak pąpka przyśpieszająca w gaźniku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Bez szlifu się nie obejdzie - ale szybko z tym idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 żeby tylko wiedzieć w którym miejscu podszlifować :/ ???? moge tylko zgadywać jak szeroko otwiera sie blos przy maxymalnym obciążeniu :/ chyba będe musiał dobrobić gwizdek w własnym zaktesie i go zmodyfikować no nic trzeba będzie sie przejść do jakiegoś tokarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 nie tokarza, pilnik w dloń i jedziesz od góry zaczynasz i na dół schodzisz, żeby znaleść optimum to najlepiej by było na rolki się udać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 niechce psuć dobrego gwizdka :/ jak zrobie sobie zamiennik to będe mógł z nim robić co chce szkoda że w okolicy niema żadnych roleczek :/ przynajmniej nie szłyszałem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 wlasnie jak sprawdzic czy sie cala ta kurtyna otwiera , pozatym ja tez po wyplacie na analizator podjade , miernik pokazuje na sondzie napiecie od 500-900mV nawet jak ledwo gazu daje pewnei zalewany palwiem, ssanie sie odlacza, to pewnie moze zawor elektromagnetyczny w gazniku strujacy skladme mieszanki, a na gazie w wiekszosci poakzuje do 500mV ale jakos dziwnie to wskauzje napiecie na gazie jakby silnik caly czas na b ubogiej mieszance jezdzil bo glownie wskazani nie przekraczaja 100mV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.