Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

n16 2.2di intercooler


Gość milek80

Rekomendowane odpowiedzi

mam n-16 2,2. czytałem na forum ,że coobcio poleca montaż intercoolera jako pierwszy krok w przeróbkach.czy polecacie jakiś zakład bo z tego co coobcio mówił daje to duże przyrosty. ile to może kosztować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CHłopaki przerabiali jusz temat, daje o dziwo kiepskie przyrosty...

Najlepiej to wytluc katalizator, pozbyć się końcowego tłumika oraz tłumika szmerów, wiele głośniej nie będzie a auto odmieni się nie do porównania.

Do tego większe wtrsyki paliwa - Albin dokładnie CI powie od Czego a na końcu Chip.

Myślę że z takiej konfiguracji do ok 150KM dojdziesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety teoria Coobcia nie okazała się trafna.Nie będę się rozpisyał bo wszystko jest tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...sc&start=75 Na dzień dzisiejszy moim sposobem na tuning 2,2 Di jest (wersja low cost ): 1.Wskaźnik boostu z allegro 100 zł 2. MBC z allegro za 65zł i ustawienie go na 1,2 bara przy turbinie. 3. Wywalenie katalizatora (we własnym zakresie) 4. Chip za ok 1500 zł Na tym setupie uzyskamy z seryjnych 110KM i 230NM około 140KM i 320NM i bardzo dużą radość z jazdy. A intercooler można sobie na tym etapie darować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 lata później...

Widze ze temat umarł a pewnie by sie co nie którym przydało doswiadczenie innych.Ja walczyłem z intercoolerem myślałem ze to pójdzie dosyć prosto zwłaszcz ze zakupiłem orurowanie aluminiowe 2" wraz ze złaczkami i opsakami na ebayu.Zakupiony intercooler miałem od forda mondeo MKIII.Wszystko poszłoby dosyc gładko gdyby nie ciagąe poprawki wyjscia z turbiny do icka.No ale dzieki tym poprawką mogę powiedziec cos nie coś o różnicy auto z intercoolerem i bez intercoolera.Zwłaszcza ze kupiłem na alledrogo rurke aluminiowa która idzie od turbawki bo swoja ucialem i przekreciłem w druga strone (Spawanie aluminiu koszt 25zl) zagiecie .A po kupnie drugiego giecia w kazdej chwili moge powrócic do fabrycznego braku icka.I to był dobry pomysł bo moje pierwsze rury dojscia do icka były gumowe pierwsza od jakiegos BMW srednica w srodku 52cm która przetarła sie o alternator prawdopodobnie troche puchła jak było normalne cisnienie wiec nie zauwazyłem różnicy miedzy "z" i "bez",druga ze sklepu motoryzacyjnego do ciezarówek gietka mozna było ja giąć w różne strony i dodatkowo zbrojona stalowym drutem.No i po tym juz autko zmienilo charakterystyke ciagnie nawet lepiej od samego dołu .W tym dniu po zalozeniu w czasie wyprzedzania Skody Superb TDI (model po 2008roku)gosc nagle zaczyna przyspieszać nie pozwalajac mi sie wyprzedzić,wiec ja mocniej w pedał i okazuje sie ze moja Almerka nie ulega mu zrównalismy sie i razem szlismy łeb w łeb az do momentu odpuszczenia przeze mnie bo z przeciwka juz jechało auto.Nie mam pojecia ile KM miała ta skodzina czy 140KM czy moze 170KM .no ale sie długo nie nacieszyłem bo i ta rura sie przetarła ale tym razem o naped sprezarki klimatyzacji.Nadmieniam ze autko jest juz zawirusowane.Tym razem postanowiłem jednak dać jakas metalowa. Jak znajde troche czasu to wrzuce fotki dla potomnych.Niech ktos jeszcze opisze swoje zmagania z załozeniem icka do Almerki 2.2Di.Pozdrawiam wszytkich sympatyków tego autka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...