Gość magik Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Witajcie i pomóżcie. Mam problem z odpalaniem ciepłego silnika. Muszę go przynajmniej 5 sekund pokręcić żeby odpalił. Żadna z kontrolek się nie świeci, więc chyba żadnego błędu nie ma. Dodatkowo pod plastikową osłoną zobaczyłem olej na IC, czy może to być przyczyną? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chińczyk Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Moze rozszczelnij Ci sie intercooler...??? Czujesz moze spadek mocy...albo jakies syczenie na zewnatrz jak dodajesz gazu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomasz_a Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Witam. Przyczyny mogą być różnorodne. Np.: - nie domagania elementów obwodów rozruchu silnika, akumulator- spadek pojemności, zaśniedziałe styki połączeń w tych obwodach, niesprawny rozrusznik, istota tego problemu polega na zbyt niskich obrotach wału korbowego w czasie rozruchu, a co za tym idzie zbyt niskie parametry 'kompresji" aby uruchomić silnik, - uszkodzona, zatarta pompa wysokiego ciśnienia ciepła pompa nie wytwarza właściwego ciśnienia wtrysku paliwa, uszkodzić taką pompę można bardzo łatwo i nieświadomie, niewolno używać pompy bez paliwa np. po wyczerpaniu paliwa ze zbiornika, np. po wymianie filtru paliwa bez odpowietrzania układu zasilenia, - uszkodzenie lub niesprawność w obwodach czujnika temperatury silnika "podającego" dane dla sterownika silnika, Twoje objawy są typowe dla silników rodziny TDI grupy VW ("słynna" pompa VP 44). Pozdrawiam Tomasz_A 2,2 Di Ps. to są tylko sugestie na ten temat, anie gotowe rozwiazania problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość magik Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Dzięki bardzo za informację. Będę eliminował waszw sugestie po kolei. Pzdr [ Dodano: Wto 16 Sty, 2007 22:18 ] No i kicha. Autko odpala coraz gorzej. Już nawet jak jest zimne zwłoka jest coraz większa. ASO jak zwykle nic nie znalazło (chociaż stało u nich 3 dni) i zwaliło winę na paliwo. :/ POMOCY.... bo nie wiem co będzie za jakiś czas.... Ps. Ojel już nie cieknie. Przyczyną była rurka doprowadzająca powietrze do turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.