Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

problem z odpalaniem 1.5 dci ....


Guest magik

Recommended Posts

Witajcie i pomóżcie.

Mam problem z odpalaniem ciepłego silnika. Muszę go przynajmniej 5 sekund pokręcić żeby odpalił. Żadna z kontrolek się nie świeci, więc chyba żadnego błędu nie ma. Dodatkowo pod plastikową osłoną zobaczyłem olej na IC, czy może to być przyczyną?

Pzdr

Link to comment
Share on other sites

Guest tomasz_a

Witam.

Przyczyny mogą być różnorodne. Np.:

- nie domagania elementów obwodów rozruchu silnika, akumulator- spadek pojemności, zaśniedziałe styki połączeń w tych obwodach, niesprawny rozrusznik,

istota tego problemu polega na zbyt niskich obrotach wału korbowego w czasie rozruchu, a co za tym idzie zbyt niskie parametry 'kompresji" aby uruchomić silnik,

- uszkodzona, zatarta pompa wysokiego ciśnienia

ciepła pompa nie wytwarza właściwego ciśnienia wtrysku paliwa, uszkodzić taką pompę można bardzo łatwo i nieświadomie, niewolno używać pompy bez paliwa np. po wyczerpaniu paliwa ze zbiornika, np. po wymianie filtru paliwa bez odpowietrzania układu zasilenia,

- uszkodzenie lub niesprawność w obwodach czujnika temperatury silnika "podającego" dane dla sterownika silnika,

Twoje objawy są typowe dla silników rodziny TDI grupy VW ("słynna" pompa VP 44).

Pozdrawiam

Tomasz_A 2,2 Di

Ps. to są tylko sugestie na ten temat, anie gotowe rozwiazania problemu

Link to comment
Share on other sites

Dzięki bardzo za informację.

Będę eliminował waszw sugestie po kolei.

Pzdr

 

[ Dodano: Wto 16 Sty, 2007 22:18 ]

No i kicha.

Autko odpala coraz gorzej. Już nawet jak jest zimne zwłoka jest coraz większa.

ASO jak zwykle nic nie znalazło (chociaż stało u nich 3 dni) i zwaliło winę na paliwo. :/

POMOCY.... bo nie wiem co będzie za jakiś czas.... :(

 

 

Ps. Ojel już nie cieknie. Przyczyną była rurka doprowadzająca powietrze do turbiny.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...