Guest maddrajwer Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 W sumie atko już było wystawiane na sprzedaż bo mi przy nim nerwy wysiadały. W skrócie: jakiś palant założył w nim za krótkoą szpilkę głowicy i mi ją wyrwało razem z częścią gwintu przy strojeniu LPG ( 4000 obr. ), poza tym "swap" chłodnicy, troche poprawek w elektryce... i takie tam. Skoro nikt jej ni chciał to trza było ją do porządku doprowadzić. Jak na razie : Wywalony cały EGR Blos do gaz ( do regulacji w poniedziałek ) Filtr stożkowy w obudowie Nowe kable zapłonu i kopułka wraz z paluchem ( świece Beru 4 elektrodowe mają ok 2k km. ) Niebieskie podświetlenie kierowcy i czerwone stacyjki Niebieskie podświetlenie przedniego zdeżaka Niebieskie postojówki Diodowy trzeci stop na spoilerze W planie: Cai - już w trakcie + izolacja termiczna całego dolotu Regulacja Blosa Naprawa stukającego przedniego zawieszenia ( co ciekawe lewa strona klepie inaczej niż prawa) Strumiennica zamiast kata ( o ile to jest kat ) Obwód przełączania Białe/Niebieskie postojówki w kabinie Prawdopodobnie regeneracja parownika - gaśnie na wolnych obrotach. Cel: Autko do jazdy codziennej, robocze w zasadzie, ale z małą niespodzianką pod maską. Wstawiłem dzisiaj na krótko stożek na dolocie, całkowicie wyjmując przepływkę. I umieściłem go gołego za aku. Wymieniłem też kable i kopułkę. Efekt był niesamowity (dla mnie ) Auto zaczęło ciągnąć aż po 5,5k obr wcześniej po drodze dławiło się ok 2,5 i kończyło zabawę przy 4,5. Na Pb nie sprawdzałem bo bez przepływki dławił się powyżej 2,5k. Ponadto nabrał niesamowitego dźwięku. Z fotek na razie konstrukcja puchy na filtr. Zamocowanie rury w przepływce P10 ( pasuje mufa rury fi=75 po obnięciu uszczelki i małym "szlifie") Mój nowy stożek w tandemie z przepływką Zwieńczenie puszki na filtr ( rura wentylacyjna aluminiowa fi=180) A tu zaciśnięcie na rurze, uszczelnione siakimś a'la silikonem Całość gotowa (będzie jak uszczelnienie zwiąże) do zamontowania, jutroz rana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 Jak wsadzałeś plastikową rurę w przepływkę to przyjrzyj się od środka czy nie zatkałeś otworka z drucikami... Tak to projekt pionierski - jakieś doładowanie dynamiczne się szykuje ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Dzieki coobcio za wskazówke - sprawdzałem to, przepływka bedzie diałać. Niestety rura od wentylacji okazała się zbyt miękka i powyginała się przy próbie montażu. Nowa puszka będzie wykonana z blachy aluminiowej, najprawdopodobniej jutro. Poza tym dolot funkcjonuje, przepływka spełnia swoje zadanie, całość brzmi niesamowicie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 wczoraj sie przejechałem madprimą i dzwiek fajniutki sie zrobił i jakby autko lepiej sie zbierało w czwartek albo piątek jestem u ciebie po rure i sobie zobacze jak puszeczke zrobiłeś Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 Jak na razie coś nie mogę zabrać się za CAI ale wywaliłem za to kolejną zwężkę z dolotu......dokładniej przepływomierz. Autko bez problemu zapala na Pb i kręci do 2000, dławi się przy 2500. Odpala również na samym LPG i od razu pracuje równo i dobrze się zbiera ( na ciepło jednak lepiej) Aktualnie wygląda to tak Zastanawia mnie nie równe spalanie, wacha się od 13,5l LPG przy normalnej jeździe miejskiej, przez 15,7 przy oszczędnej jeździe miejskiej, do 17-18 przy ostrej jeździe. W prawdzie co tankowanie to inna konfiguracja dolotu, zastanawia jednak wysokie zużycie przy oszczędnej jeździe. Wrzucam też - bo jeszcze nie było światełka z mojej kabiny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MacKo Posted January 8, 2007 Share Posted January 8, 2007 moje zdanie już znasz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted February 12, 2007 Share Posted February 12, 2007 Mały update. Wczoraj po krótkiej walce z urwaną śrubą założyłem wałek ssący od P10 GT ma o jakieś 0,8mm wyższe krzywki. Oraz komlet wtrysków razem z listwą również z GT ( to bardziej dla tego że najprawdopodobniej moje lały ). Jak na razie nie oceniam wrażeń z jazdy. Natomiast słychać silniczek troszkę inaczej. Poniżej parę fotek tak pro'forma. Tak je sobie przywiozłem od gre. Tak wyglądały założone Poza tym jest już w produkcji moja pucha na stożek i pewnie jeszcze w tym tygodniu zmonuje sobie jakiś normalny dolocik z CAI i przepływką na miejscu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 E bardzo mądre posunięcie Do tego popraw seryjny wydech np. przelot 52-57mmm no i CAI, powinieneś tym sposobem osiągnąć ok 150KM i 190Nm to jest o 6-7KM i 10-12Nm więcej jak seryjna zdrowa Primera GT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gre Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Mały update. Wczoraj po krótkiej walce z urwaną śrubą założyłem wałek ssący od P10 GT ma o jakieś 0,8mm wyższe krzywki. Oraz komlet wtrysków razem z listwą również z GT ( to bardziej dla tego że najprawdopodobniej moje lały ). Jak na razie nie oceniam wrażeń z jazdy. Natomiast słychać silniczek troszkę inaczej. Poniżej parę fotek tak pro'forma. Tak je sobie przywiozłem od gre. Obrazek Tak wyglądały założone Obrazek Poza tym jest już w produkcji moja pucha na stożek i pewnie jeszcze w tym tygodniu zmonuje sobie jakiś normalny dolocik z CAI i przepływką na miejscu. fajnie, ciesze sie ze mogłem pomóc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Dzisaj wjechał CAI i w końcu zmontowałem cały dolot ( wcześniej jeździłem na zmioane z blosem albo z przepływką ). Wcześniej jednak chcąc sprawdzić wałki i wtryski od gre ( drugi raz dzięki stary ) załżyłem ze dwa dni temu przepływkę zamiast blosa. Wrażenia z jazdy niesamowite. Auto ciągnie bosko. Wniosek - wałki robią swoje a wcześniejsze wtryski miałem do duszy. Dzisiaj natomiast .... : Dostałem z cynkowania puchę na stożek - tu wielkie dzięki dla mojego ojczulka, za jej wykonanie. Takim sposobem zrobiłem "flanszę" do dolotu zimnego luftu Tak to wyglądało po wsadzeniu w miejsce seryjnej puchy. A tak z dolotem zimnego powietrza Niestety nie obyło się bez ofiar w ludziach ( i jednego złamanego wiertła - winowajcy ). Jak drut-tuning to i był drut-opatrunek ;P Ponadto wymieniłem sobie uszczelkę pod kolektorem wydechowym do mi ją wydmuchało pod czwartym garkiem i strasznie dzwoniło. Teraz silniczek pracuje równo i bardzo kulturalnie. Jak się zdbiera za dobrze nie sprawdziłem. Trzy razy mnie kusiło na powrocie z monster garażu. Trzy razy powiedziałem sobie "eee tam, może lepiej nie" ... i zaoszczędziłem na tym ładnych parę stówek, bo za każdym razem mijałem kilkasetmetrów dalej smutnych panów. Chyba ostatkowiczów dzisiaj łapią. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 no no widze że ostro działasz szkoda że g-techa nie ma to by sie sprawdziło jak różnica w porównaniu do tego co było Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 No ładnie działasz ale z własnego doświadczenie to ta alu rura długo nie pociągnie jest bardzo delikatna i szybko się przeciera zanim to nastąpi kombinuj coś innego ja dałem po przetarciu jej taką z gumy i na razie jest spokój Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maddrajwer Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 Dzięki Tomaszek, wiem że to alu jest miękkie, miałem kiedyś z tego dolot i strasznie dużo nerwów mnie kosztował. Myślałem o rurze pcv, albo tak jak piszesz guma, tylko czy karbowanie nie będzie psuło przepływu powietrza... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kmink Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 moim zdaniem karbowanie raczej pozytywnie wpłynie na przelot powietrza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 nie prościej było powiększyć dziurę w nadkolu i mniej zawile doprowadzić to zimne powietrze do filtra ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.