Guest jaca2206 Posted November 26, 2006 Share Posted November 26, 2006 zauważyłem że przewody gumowe prowadzące od chłodnicy do silnika po dotknięciu są niby tłuste i klejące czy to może być od płyny do chłodnicy . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 niby tłuste to mogą byc od płynu ,ale klejące?,a może jakąc konserwacja posikane ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaca2206 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 wymieniłem płyn w chłodnicy na petrygo i właśnie zaczęło się to dziać. i nie wiem czy tak zostawić czy może wymienić na inny płyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaca2206 Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 a ty co lejesz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 wymieniłem płyn w chłodnicy na petrygo Petrytgo sie nie nadaje do chlodnic w Nismo :/ Przepraszam że spytam, ale, na jakiej podstawie twierdzisz ze petrygo nie nadaje się do naszych nissanów? Pytam, bo ostatnio strzeliła mi nagrzewnica i rozkręcałem cały układ i moja stara nagrzewnica była cala brudna w środku i jak by bardziej zniszczona a zalana była właśnie różowym płynem mam znajomego mechanika, który zajmuje się silnikami i twierdzi ze najgorsze, co może być do chłodnic to właśnie różowy płyn pyzatym moje odczucia tez są takie ze to różowe cos nie nadaje się do niczego gdyż w tamtym roku zmieniałem cały płyn w układzie a po spuszczeniu go teraz wyglądał jak brązowa kupa. Co ważniejsze mam jeszcze almere, która w rodzinie jest od nowości i jeździ na właśnie niebieskim petrgo i nic z układem chłodzenia się nie dzieje. I jeszcze jeden fakt kupiłem nagrzewniczke od almery, która była zalana właśnie niebieskim petrygo, bo są ślady na plastikowych przewodach od niej i wygląda w środku jak nowa, czego nie mogę powiedzieć o nagrzewnicy zalanej różowym płynem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
osa Posted November 27, 2006 Share Posted November 27, 2006 Oczywiście nie ma co tu dywagować na temat kolorów płynu wiele zależy od producenta Jeżeli ktoś chce dobry płyn to niech zalewa auto Havoline Texaco albo amerykańskim Prestonem wiele dobrego o tych płynach słyszałem szczególnie o Texaco Osobiście z czystym sumieniem odradzam zakup borygo firmy boryszew bodajże pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest janek Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 ja mam koncentrat castrola Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Petrytgo sie nie nadaje do chlodnic w Nismojaki on ma kolor niebieski czy zielony ? ja mam od nowosci zalany zielonym... (nie wiem jaki;x) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Sam kolor nic Ci nie powie A jaki kolor?? Chyba niebieskiszczerze to z czego pamietam kiedys borygo mial chyba rozowy a petrygo niebieski albo jakos tak... ;x wiem ze sie wlewalo po kolorach a jak jest teraz to nie wiem bo jest kupa zamiennikow... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest misiek_83 Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Petrygo ma kolor niebieski. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Płyn chłodzący ma być na bazie glikolu a czy będzie on różowy czy niebieski nie ma znaczenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jaca2206 Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 no i wiem czemu kleiły się przewody gumowe instalacji od chłodnicy po prostu były juz zrzedziałe gdy jechałem w niedzielę pekł mi jeden z przewodów po wyciągnieciu go prawie rozchodził w rękach i wymieniłem wszystkie na nowe ,ale teraz mam przewody od 4 różnych aut bo niestety nie ma w sprzedaży nowych do sereny pomijając ASO ale tam się nie zbliżam bo mają kosmiczne ceny . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 a ja mam w jednym 2 male dziury jutro bede je zaklejac:) taki gruby waz ktory idze od silnika... z jednej z dziur [sa naprawde male] wydobywa sie plyn... niewiele ale sie wydobywa coz jutro tasma w ruch pojdzie i sie naprawi buehehe... :> //w sumie to calkiem przypadkiem sie o tym dowiedzalem bo pod "maske" nie zagladam bo to troche roboty jest... a mi sie nie chce ale cos mnie tknelo... i o! hehe :> jeszcze olej sprawdzilem ;P juz niedlugo sie szykuje wymiana oleju juz 111 tys stuklo dzis ;P Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spid108 Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Gorąca Prośba . dysponując niemiecką wersją książki zacząłem wymieniać płyn w chłodnicy . jestem na etapie zlania płynu z chłodnicy_ niestety wyszło tylko ok2-3 litra a powinno 6 /. Proszę o poradę gdzie co odkręcić aby wyszło wszystko .... : : Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Czy aby na pewno chodzi o Serenę? Ilość płynu w Serenach to od 9.0 do 14,5 l. w zależności od silnika. ps. Spóść jeszcze z bloku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted May 5, 2007 Share Posted May 5, 2007 Serenach to od 9.0 do 14,5 llol ?14,5 L plynu chlodniczego gdzie ty taki zbiornik bys w sarnie pomiescil :S powaznie tyle tam moze byc plynu ?:F a to ci checa O_o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 w zależności od silnika. według auto daty do sereny wchodzi 11 litrów płynu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 niestety wyszło tylko ok2-3 litra a powinno 6 Tyle ile jest w książce, to nigdy nie wejdzie. To jest pojemność całego, suchego układu, z wyrównawczym włącznie. Nawet jak spuścisz z bloku, to i tak zostanie jakieś 0.5 litra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej330 Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 lol ?14,5 L plynu chlodniczego gdzie ty taki zbiornik bys w sarnie pomiescil :S powaznie tyle tam moze byc plynu ?:F a to ci checa O_o 14,5 l. wchodzi z silnikiem LD23 - dane z instrukcji fabrycznej według auto daty do sereny wchodzi 11 litrów płynu :zdziw: do jakiej? Czyżby wyliczyli średnią ze wszystkich. GA16DE - 9L. SR20DE - 10L. LD23 - 14,5L. Tyle ile jest w książce, to nigdy nie wejdzie. To jest pojemność całego, suchego układu, z wyrównawczym włącznie. Nawet jak spuścisz z bloku, to i tak zostanie jakieś 0.5 litra. Nawet więcej, ale to chyba zrozumiałe. Pojemność podaje się jednak układu suchego. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 o to niezle a mi chyba sie konczy lozysko w sprzegle bo jak sie pusci gaz na biegu to slychac takie charatkerystyczne "łuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" jak sie dda gazu to znika... albo jak sie wcisnie sprzeglo to tez znika ten dzwiek w sumie sprzeglo jest juz na wykoczeniu totalnym nawet z piskiem sie nie da juz ruszyc:D ale jeszcze sie nie slizga:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 o to niezle a mi chyba sie konczy lozysko w sprzegle bo jak sie pusci gaz na biegu to slychac takie charatkerystyczne "łuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" jak sie dda gazu to znika... albo jak sie wcisnie sprzeglo to tez znika ten dzwiek w sumie sprzeglo jest juz na wykoczeniu totalnym nawet z piskiem sie nie da juz ruszyc:D ale jeszcze sie nie slizga:D w sumie to to chyba wątek o chłodzeniu na moje to to łożysko sprzęgła niebedzie szykuj sie na wydatki :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 w sumie to to chyba wątek o chłodzeniu na moje to to łożysko sprzęgła niebedzie szykuj sie na wydatki nie chcialem zakladac nowego topicu ze mi wyje cos to na 99.9% lozysko sprzegla dochodzi wlasnie z srodka auta tam kaj jest skrzynia ;x to nie jest most... a ze sprzeglo juz blaga o wymiane to stawiamy na nie i jezdzimy az sie chyban ie rozpadnie bo wymiana lozyska to kolo 500 zl komplet + wymiana z 200 zl tazke sie nie spieszy nikomu hehe a zabiera juz od samej gory sprzeglo :C fatalnie sie jezdzi :< Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 albo jak sie wcisnie sprzeglo to tez znika ten dzwiek Właśnie wtedy rozłączasz skrzynie i ona cichnie bo niema oporu i przestaje Ci wyć łożysko oporowe sprzęgła natomiast ,działa tylko wtedy jak wciskasz sprzęgło i jeśli jest skopane wyje niema innej możliwości Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted May 6, 2007 Share Posted May 6, 2007 hmm zobaczymy pozyjemy ja tam jestem dobrej mysli :> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bonzo Posted May 7, 2007 Share Posted May 7, 2007 ja tam jestem dobrej mysli :> Bądż bądz ,bedzie tak jak pisałem według tego co piszesz,chyba ze żle nasłuchujesz swój samochód Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.