Gość krisu281916 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 prosze o podanie numerów na aparacie zapłonowym do nissan primera invitation 2,0 115 kM rok 1996 bo jest podejrzenie że coś było grzebane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 prosze o podanie numerów na aparacie zapłonowym do nissan primera invitation 2,0 115 kM rok 1996 bo jest podejrzenie że coś było grzebane czemu twierdzisz ze bylo cos grzsebane ?? jaki masz aparat ?? z cewka z boku i modulem czy masz wszystko zapakowane w aparacie i wychodza z kopulki tylko 4 kable wys napiecia na swiece ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 wychodzą kabelki z kopułki aparatu od razu na świece kopułka widać jest nieorginalna obudowa koloru czarnego - z napisem BOSCH - nie wiem jaka powinna być a dlaczego - jest podejrzenie bo wszystko co mogłem sprawdziłem w Primerce i dalej ma słabą moc (elektronika (55) oraz rozrząd ok, ), a super elektronic przekręcił mi zapłon na maxa ( nie wiem czy tak mogę jeździć) i jakoś się odpycham, bo jak było na środu więcej informacji o aucie bo nie będę nudził, na moich postach a właśnie jak ty masz usyawiony zapłon czy na środku czy może inaczej podam jeszcze nr które odczytałem z aparatu zapłonowego z metalowej obudowy LUCAS 22100-70J00 4595 42507D made in. U.K. mniej więcej tak to wygląda proszę o rady [ Dodano: Wto 28 Lis, 2006 12:23 ] krisu281916 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 ja mialem podobne objawy, tzn wielkie problemy z ciagiem, dopiero po przestawieniu zaplonu na max do przodu zaczela sie jazda. jak sprawdzalem zaplon to przy dodawaniu gazu nie przyspieszalo zaplonu - efekt - mulenie sie silnika. U mnie pomogla ......... wymiana swiec na nowe. Auto jest bardzo wrazliwe na slaba iskre mam nadzieje ze u ciebie tez bedzie taka pier**la Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 dzięki za radę tylko nie wiem czy można tak jeździć z przekręconym zapłonem na maxa pytanie: czy nie orientujesz się czy przebicie na kabelkach ma na to wpływ bo ostatnio mnie kopnęła na kabelkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Jeżeli zapłon jest przyspieszony na max to może występować spalanie stukowe, z reguły słychać takie dzwonienie z silnika i to jest bardzo destrukcyjne dla silnika, nie radzę tak jeździć. Co do aparatu zapłonowego to u mnie jest ustawiony mniej więcej na środku i jest dobrze. I jeszcze jedno, piszesz, że masz silnik 2.0 115KM, to by wskazywało na wersję z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SR20Di), to dziwne bo wydaje mi się, że takie wersje były tylko w początkowych latach produkcji a 1996 to końcówka produkji P10-tek i tam powinien być już wtrysk wielopunktowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 ja muszę jeżdzić na przyspieszonym na maxa zapłonie bo jak było na środku to autko wogóle nie chciało jechać zupełnie już nie miało mocy dodam że cała elektronika została sprawdzona wymieniem też kabelki wymieniłem świece i czujnik spalania stukowego sprawdziłem ustawienie rozrządu i nic już skończyły mi się pomysły a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10) jeśli chodzi o spalanie stukowe to nie słyszę żadnego dzwonienia prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jeżdżę na gazie sekwencja a odpalanie na bezynie 98. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 ja muszę jeżdzić na przyspieszonym na maxa zapłonie bo jak było na środku to autko wogóle nie chciało jechać zupełnie już nie miało mocydodam że cała elektronika została sprawdzona wymieniem też kabelki wymieniłem świece i czujnik spalania stukowego sprawdziłem ustawienie rozrządu i nic już skończyły mi się pomysły a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10) jeśli chodzi o spalanie stukowe to nie słyszę żadnego dzwonienia prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jeżdżę na gazie sekwencja a odpalanie na bezynie 98. Pozdrawiam widze ze juz powymieniales, u mnie taka wymiana pomogla. sprawdzales jak sie zachowuje zaplon ??? u mnie bylo tak ze jak gwaltownie dodawalem gazu od wolnych obrotow to nie przyspieszalo go i dlatego sie dusil. jakie kable kupiles ?? i jakie swiece ?? ja zalozylem takie jak maja byc NGK BKR 5 EY, powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 ja muszę jeżdzić na przyspieszonym na maxa zapłonie bo jak było na środku to autko wogóle nie chciało jechać zupełnie już nie miało mocydodam że cała elektronika została sprawdzona wymieniem też kabelki wymieniłem świece i czujnik spalania stukowego sprawdziłem ustawienie rozrządu i nic już skończyły mi się pomysły a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10) jeśli chodzi o spalanie stukowe to nie słyszę żadnego dzwonienia prawdopodobnie jest to spowodowane tym, że jeżdżę na gazie sekwencja a odpalanie na bezynie 98. Pozdrawiam Ciężka sprawa z tym Twoim autkiem, napisz jeszcze jak sprawdzany był rozrząd bo jednak ja bym na to postawił, czy był rozkręcany dół silnika? Ostatnio, dokładnie w poniedziałek, rozkręcałem cały dół silnika bo przy ostanim składaniu pękła mi obudowa łańcucha rozrządu i olej delikatnie kapał, po rozebraniu okazało się że łańcuch jest przestawiony o jeden ząbek na wałku ssącym, wcześniej był też przestawiony na wałku wydechowym (objawy takie jak u Ciebie) ale to przestawiałem metodą prób i błedów bez rozbierania dołu, trochę mnie to zdziwiło bo jeździłem tak prawie dwa miechy i wydawało się że jest dobrze, a nie było. Teraz rozrząd ustawiony jest na 100% prawidłowo (praktyka czyni mistrza) i w końcu nissanek śmiga tak jak kiedyś. Na Twoim miejscu jeszcze raz bym sprawdził ustawienie rozrządu, jest przy tym roboty ale skoro wyeliminowałeś wszystkie inne przyczyny to tylko to mi przychodzi do głowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 a co do 115 KM to były takie produkowane na rynek niemiecki, a wtrysk mam wielopunktowy 9oczywiście cały czas mówimy tu o P10) Twoja P10 ma więcej niż 115 KM. Niemcy tak pisali , bo oni płacą opłaty za moc samochodu a nie za pojemność. Nawet Misiekol ma wpisane 115 KM . a jeździ GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krisu281916 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 wymiana kabelków poprawiła jakość odpalania na zimno juz nie szarpie widać rano od wilgości na kabelkach było przebicie kabelki kupiłem koreańskie w japomoto w Poznaniu oni handlują tam zamiennikami korańskimi nie wiem jakiej jakości są mówili że są ok że sprzedają i nik t nie kwestionuje ich jakości jeśli chodzi o świece to mam dobrane katalogowo też właśnie w japomoto i przy zmianie na nowe w samochodzie tez były takie same (z niemiec) jak te które mi dobrali ale jeszcze w domu sprawdzeę numery w domu jeśli znajdę opakowania co do sprtawdzenia rozrządu to zagiołeś mi parola takiej sprawy nie przewidziałem widzę że jeszcze raz będę musiał sprawdzić go tylko na razie ciężko z czasem spróbuję to zrobić jak najszybciej ale widaomo jak z terminami i kasą (święta) ale sprawdzę na pewno jakie będą wyniki zobacztymy POZDARAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.