Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Koniec produkcji Almery


Wiesiek_Almera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po sześciu latach od debiutu Nissan kończy produkcję almery. Ostatni samochód zjechał z linii produkcyjnej fabryki w angielskim Sunderland w piątek. Więcej: tutaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni samochód zjechał z linii produkcyjnej w piątek, a N16 z silnikiem 1.8 i tak była od pewnego czasu niedostępna na polskim rynku.

Koniec produkcji modelu nie wpływa pozytywnie na moje samopoczucie. W końcu od teraz jeździmy samochodem, który "wyszedł" z produkcji...

Ciekawe jak będzie z częściami - będą chyba ciężej dostępne i przez to pewnie droższe. Mam rację czy się mylę? Teoretycznie części z tego jak kiedyś bywało powinny być produkowane jeszcze przez 10 lat, ale nie wiem jak jest dzisiaj.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni samochód zjechał z linii produkcyjnej w piątek, a N16 z silnikiem 1.8 i tak była od pewnego czasu niedostępna na polskim rynku.

Koniec produkcji modelu nie wpływa pozytywnie na moje samopoczucie. W końcu od teraz jeździmy samochodem, który "wyszedł" z produkcji...

Ciekawe jak będzie z częściami - będą chyba ciężej dostępne i przez to pewnie droższe. Mam rację czy się mylę? Teoretycznie części z tego jak kiedyś bywało powinny być produkowane jeszcze przez 10 lat, ale nie wiem jak jest dzisiaj.

 

mam sunny z 95 roku i jakoś nie narzekam na brak części. W wypadku almery też bym się zbytnio nie przejmował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni samochód zjechał z linii produkcyjnej w piątek, a N16 z silnikiem 1.8 i tak była od pewnego czasu niedostępna na polskim rynku.

Koniec produkcji modelu nie wpływa pozytywnie na moje samopoczucie. W końcu od teraz jeździmy samochodem, który "wyszedł" z produkcji...

Ciekawe jak będzie z częściami - będą chyba ciężej dostępne i przez to pewnie droższe. Mam rację czy się mylę? Teoretycznie części z tego jak kiedyś bywało powinny być produkowane jeszcze przez 10 lat, ale nie wiem jak jest dzisiaj.

 

Pzdr.

musza byc dostepne przynajmniej rpzez 10 lat po zakonczeniu produkcji! tak slyszlaem do kumpla co pracuje w automotive. Takie sa przepisy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musza byc dostepne przynajmniej rpzez 10 lat po zakonczeniu produkcji! tak slyszlaem do kumpla co pracuje w automotive. Takie sa przepisy!

Dostępne części to pewnie będą przez 10 lat, ale że akurat wymuszają to przepisy prawne to bym wątpił… Ważne że da się autko remontować...

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No coż :(:(:( niestety konstrukcja z 20 jeszcze wieku nie może konkurować z nowymi kompaktami...ale będzie z czego wybierać - Kaszkai i Tiida. Gorzej jak skończą P12 bo chyba nie będzie nic w zamian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba popadne w depresje. Będę sie czuł jakbym jeżdził jakimś Espero albo innym Dełu...

Made in Japan to Made in Japan - a nie Made in UK.

Pracuje w automotive parę lat i wiem, że angole zepsuli markę :!!: swoją drogą mało osób lubi tych wygodnych ignorantów.... :kosci:

Podobny los może spotkać Corolle którą tłuką teraz w Turcji - już jedno podejście do likwidacji mieli

Pocieszne - dobrze że Primiery są jeszcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobny los może spotkać Corolle którą tłuką teraz w Turcji - już jedno podejście do likwidacji mieli

To ja życzę sukcesu, jak się samochód produkuje w Turcji... Mam trochę doświadczenia z takimi krajami i nie jest to niestety doświadczenie pozytywne...

A Almerki szkoda... nie ma teraz co kupić ze stajni Nissana, nawet jak bym się uparł.

A ja i tak postanowiłem, że moja Almerka to był ostatni kupiony przeze mnie samochód w Europie. Kolejny przypłynie z USA. Jak się ma dojścia, to wychodzi taniej, lepiej i bezpieczniej...

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Corolke Kolego tłuką w Anglii podobnie jak i nasze Almery i co tu kryć Toyota odbija sie od dna i bedzie klepać ten model bo sprzedaje się nieźle - na razie :diabel2: .

I o dziwo te "tureckie" modele Corolli (jak kolega zauważył - sedany) są mniej awaryjne niż angielskie - wcale to tak źle nie wyszło - była to pierwsza Europejska fabryka Corolli - i jeszcze audyt dbał o jakość - potem Francja , Anglia i było już tylko gorzej...

W tym roku Nissan na europejskich rynkach utrzymuje sie dzieki gł Note i Navara - zatem muszą chłopcy zmieniać mniej popularny model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...