Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Rozrząd wymiana - Jakie części i gdzie w Warszawie ?


Guest pawel_316
 Share

Recommended Posts

Guest pawel_316

Witam wszystkich,

 

Mam pytanie co do wymiany rozrządu w tym aucie. Ci ile powinno sie wymieniać rozrząd ? Co wymieniać ? Jakiej firmy części stosować ? Czy wogóle opłaca sie "oszczedzać" na zamiennikach ?. A może wiecie gdzie w Warszawie zrobiliby coś takiego ?

 

Serdecznie dziekuje i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_316

hehe szczerze to nawet jeszcze nie widziałem tego samochodu bo brat nim przyjezdza za pare dni z niemiec dlatego tak wstępnie pytam..

 

a tak w razie czego to mniej wiecej jaki jest to koszt ?

Link to comment
Share on other sites

Guest pawel_316

jak przyjedzie to zobaczymy w jakim to jest stanie, ale wiem że silniczek ma coś ok 230 tyś km przelotu.. także nie mało. No nic , dzięki za informację. Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

co to znaczy ze rozrzad halasuje? jaki to dzwiek?

 

jak u was jest z wygluszeniem komory silnika? wewnatrz slychac silnik? u mnie od nog pasazera tak jakby nie bylo wygluszone

 

pzdr

rz

Link to comment
Share on other sites

u mnie przed zalozeniem gazu nie bylo slychac nic na jałowych obrotach oczywiscie, na wyzszych ladnie mruczał a teraz wyżarło troche wydech ale nadal jest w normie,

rozrzad rzęzi, zreszta jakby halasowal to powinienes slyszec, cicho dzwoni albo taki odglos chropowaty

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow
co to znaczy ze rozrzad halasuje? jaki to dzwiek?

 

U mnie np przy ok.3000RPM słychać jakby lekkie bardzo szybkie stukanie młoteczkiem w ściankę gdzie jest górny łańcuszek, chwilami nawet jakoś tak nieprzyjemnie rzęzi i na biegu jałowym na rozgrzanym silniku trochę falują obroty.

 

To samo miałem w Micrze ale po wymianie rozrządu wszystko ustało więc jak pisałem w innym temacie w najbliższy poniedziałek maszynka zostanie odstawiona do małego remonciku. :)

 

 

A dzięki pomocy Wielkiego Waca niedługo zakładam to wszystko do mojej Setuni :)

 

p1180126vz8.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest johny_fellow

rz uzupełnij profil zebyśmy wiedzieli skąd jesteś a może ktoś z Twojej okolicy kto już to przerabiał się z Tobą ustawi na osłuchanie żeby zdiagnozować co i jak.

 

Bo jak to nagrasz na mp3 to może być słychać jakieś inne dźwięki, które będą zakłucały dźwięk rozrządu.

 

Bo może to być coś innego, patrzyłeś pod podwoziem czy jakieś pierdoły na wydechu sie nie poluzowały i teraz robią hałas? Ja dostawałem cholery jak nie mogłem zdiagnozować takiego brzęczącego hałasu przy pewnych prędkościach obrotowych i po wjeździe na kanał okazało się, że to jakaś obejma wydechu sobie lata po nim i mnie wqrwia.

Link to comment
Share on other sites

rz uzupełnij profil zebyśmy wiedzieli skąd jesteś a może ktoś z Twojej okolicy kto już to przerabiał się z Tobą ustawi na osłuchanie żeby zdiagnozować co i jak.

 

profil zaktualizowany :)

 

czesto widze we wroclawiu takie NX-iki, zoltego i czarnego, czy nawet ze 2 czarne. ciekawe cy to ktos z forum ;)

 

wczoraj tez zauwazylem ze ciutke oleju ubywa. w poniedzialek jade wymienic i dalej bede monitorowal sytuacje ;)

 

i jeszcze jedmno pytanko do was, czy duzo oleju i takiej majonezowatej bialej papki wypluwa odma? wczoraj sprawdzalem i troszke tego bylo, tzn. takiej bialej mazi, bo oleju nie widzialem

 

pzdr

rz

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest hermoll

johny_fellow widze ladny rozrzadzik sobie skombinowales od WielkiegoWaca, co to wogole za firma pochwal sie kto to produkuje

koszt ok 500zl

b dobrze ze tego JC nie zalozyles w koncu

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...