Gość ridrick Opublikowano 27 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2006 Ogolnie podpadam pewnie ale niech i tak bedzie. No i dzis zroboty wracalem komunikacja miejsca. Jakie obiawy. jak w temacie nie swieci sie deska. nie zalaczaja sie dmuchawy itp wszystko co powinno isc po przekreceniu kluczyka wlacznie z odpaleniem samochodu. Problem pojawil sie przy duzej wilgodnosci, deszcze nie padal. Mialem wczesniej dokladnie taka sytuacje gdy woda zalewala zlaczke od wycieraczek przednich to zalepilem by nie bylo tam wody. Na wszelki wypadek sparawdzilem i odlaczylem wycieraczki wiec to nie jest to. Troche szukalem ale ciemno wiec nie udalo sie. zostala komunikacja miejska. Jakies pomysly co to moze byc ?? PS Podswietlenie schowka tez dziala tylko po przekreceniu kluczyka czy tak jak reszta oswietlenia wew. ?? Admin mnie pewnie zabije bo dla elektrykow tez podrzucilem temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 sprawdź kostkę w stacyjce. także sprawdź bezpieczniki i przekaźniki. Nie wiem jak to jest w Nissanach, ale w wozach VAG zdarza się to nawet często (albo mialem takiego ph) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Kostka sprawdzona jest oki nawet na innej stacyjce sprawdzilem. Bezpieczniki tez sa oki Jeszcze kwestia przekaznikow chociaz wyglada to na tyle dziwnie ze jakos nie chce mi sie wierzyc by problem byl taki prosty do rozwiazania. Mam wrazenie ze wilgoc dostala sie do jakiejs kostki tak jak mialem wczesniej z wycieraczkami. Staralem sie ogarnac to dzis ale jakos nie zadzialalo i przyciagnieto mnie do domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ..a mi sie wydaje że mało pradu typowy obiaw zanikania napięcia podczas dużego poboru pradu.. tez tak miałem raz to wywalony aku dwa to brak masy przeczyśc styki na klemach i przeprzej wazelina na zimę spróbuj odpalic na klemach na pożyczonym z drugiego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Akumulator nowka 74mAh pala sie swiatla, dziala sygnal, wszystko co nie jest zwiazane ze stacyjka. trwa to juz 3 dzien ale akumulator nie wyladowal sie wiec jesli chodzi o duzy pobor pradu to tez chyba nie przejdzie. Klemy wyczyszczone i wysmarowane. Na klemach z innego nie przejdzie bo i tak stacyjka nie reaguje (sprawdzali) dwa to brak masy No wlasnie tez szukam albo gdzies zwarcie z masa na glownym przewodzie +. Jak nie znajde sam to trzeba bedzie zaciagnac do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 a sprawdziłeś czy do rozrusznika dochodzi ten gruby przewód masowy mozna do niego dojś kładąc sie na silnik i reke wsunąc tuż przy grodzi silnika pociągniej czy nie jest luzny ew. sprawdz przez lusterko czy nakretka trzymajaca zacisk masy nie popuściła... a nuz... moze to to najprostsze rozwiazania są tez dobre ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Witam. Poczym wnioskujesz ,że po włączeniu stacyjki robi się zwarcie?palą się bezpieczniki (ewentualnie które?). nie swieci sie deska. nie zalaczaja sie dmuchawy itp wszystko co powinno isc po przekreceniu kluczyka wlacznie z odpaleniem Takie objawy wskazują na zaśnidziały/spalony bezpiecznik przed "stacyjką" tzn. przeważnie jest on o dużym amperarzu(ok~30A) i znajduje się często w przedziale silnika(niewiem jak jest konkretnie w P10). Radził bym najpierw sprawdzić wszystkie połączenia z akumulatorem i ten bezpiecznik. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 ... zaśnidziały/spalony bezpiecznik przed "stacyjką... lukas .. Ty pewnie myslisz o przekażniku na wyjściu ze stacyjki.. całkiem mozliwe ja mam diesla i ona jest po stronie kierowcy pod maską ok 20 cm za reflektorem.. nie wiem gdzie jest benzyniakach.... ale popieram..... styki może miec wypalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Na wyjściuze stacyjki jest kilka przekaźników(wtórny,pierwotny itp.)ale przed stacyjką jest jeszcze bezpiecznik odpowiadający za całą stacyjkę.Skoro nic niedziała po stacyjce i niedziała rozrusznik(który jest nie przez przekaźnik)to znaczy ,że przyczyna problemu leży przed stacyjką(albo w samej stacyjce........kolega twierdzi,że sprawdzał na innej i to samo było) PS.panowie......chętnie bym zobaczył schemat el. P10 mógł by ktoś mi go podesłać. dzięki i pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 oki cos mam z elektryki podesle .. w wolnej chwili ale sterowanie stacyjki za tez jest na przekazniku ale nie wiem czy cos jest przed.... poczekamy na diagnoze... ps. do stacyjki dochodzi tylko 1 gruby kabel ( w sumie dwa bo stacyjka go rozdziela) tak jest u mnie przynajmniej... ale panowie .. moze tez jest tam drugi przekaźnik przed... [ Dodano: Czw 30 Lis, 2006 23:37 ] Ridrik wrzuciłem ci na meila elektryke podaj dalej jak masz meilasa lukas'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 przekaźniczek główny - pierwszy po stacyjce. Po nim jest sterowanie elektrozworą rozrusznika. Nic nie zadziała po stacyjce jak ten przekaźnik nie klapnie. Druga sprawa to zwarcie w alternatorze - bardzo często woda załatwia regulator napięcia. Zwarcie spowoduje zanik napiecia na cewce przekaźnika i on nie ruszy. Ale stawiam na przekaźnik - raczej brak masy na przekaźniczku niż jego przepalenie. Schemacik, mierniczek i lecisz kabel po kabelku od stacyjki i do stacyjki. najdroższą wersja jest uszkodzenie stacyjki - a też sie zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ridrick Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Wielkie dzieki za podpowiedzi. Z barku czasu i warunkow do zabawy wstawilem autko do mechanika. Specjalista od japonczykow polecany przez ekipe z lodzi wiec pewnie znajdzie przyczyne awarii. Do tego zrobi jeszcze pare innych rzeczy bym mial juz z glowy. Poczym wnioskujesz ,że po włączeniu stacyjki robi się zwarcie?palą się bezpieczniki (ewentualnie które?). Bo jak mialem zwarcie przy silniczku wycieraczek to wygladalo dokladnie tak samo. Ridrik wrzuciłem ci na meila elektryke podaj dalej jak masz meilasa lukas'a Wielkie dzieki. Mam te schematy ostatnio nawet je laczylem by bylo wygodniej . Maila niestety nie mam ale jak ktos potrzebuje to napewno przesle dalej. Nawet cala ksiazke Jeszcze raz wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bajermac Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Do kolegi Gość_ridrick czy mógłbyś mi powiedzieć jak został rozwiązany w/w wymieniony problem bo mam to samo u siebie w P10 i nie wiem co to może być??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.