Gość pietia_pk Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Czy ktoś stosował Filtry nipparts ?? jak się sprawują ?? Chodzi mi przeważnie o filtr oleju czy na nim tak jak w filtronie kontrolka gaśnie dopiero po paru sekundach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Addagio Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Chodzi mi przeważnie o filtr oleju czy na nim tak jak w filtronie kontrolka gaśnie dopiero po paru sekundach ? Już któryś raz z kolei czytam o tej kontrolce znikającej dopiero po kilku sekundach. Albo mam wyjątkowe szczęście, albo nie wiem co się dzieje z moimi samochodami, ale od zawsze używałem filtrów Filtron i nigdy nie miałem z nimi problemów, ani z żadną zbyt długo się paląca kontrolką. Wina wynika chyba z czego innego. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ale ty masz benzyniaka a ja ma silnik diesla 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Addagio Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 No tak, ale dieslami w przeszłości też jeździłem i właśnie nie było problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Guzu Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Witam. Moj ojciec stosuje filtry Nipparts w primerze 2.0 D i nie wiem czemu ale kontrolka od cisnienia oleju gasnie dopiero po okolo 4-5 sekundach. Ja osobiście kupuje do swojego nissankasunny 2.0 D filtry Tutela (13zł/szt) i u mnie kontrolka gasnie od razu po odpaleniu silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 ja używam oryginałów- nie codziennie zmieniam olej a te dodatkowe parę groszy jakoś przełknę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ja tez jestem zdania że oryginalny jest lepszy od zamieniikoow z tego wzgledu ze ma cos w rodzaju zaworu ktoory uniemozliwia odplyniecie oleju z filtru.zwrooccie tez uwage na grubosc obudowy filtra w oryginale jest troche grubsza co troche ulatwia odkrecenie go podczas wymiany bez ryzyka ze sie rozwali i ufajda nas i okolice olejem. Poza tym specyfikacje fabryki przewidzialy odp kompromis miedzy dobrym przeplywem a wlasnosciami filtrujacymi.pod tym wzgledem bym nie poprawial fabryki a rooznica w cenie jest po prostu zadna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Wszyscy piszecie, że odpowiedzialnym za kontolkę jest filt. Ale na chłopski rozum za gaśnięcie kontrolki odpowiada czujnik ciśnienia oleju. Nie widzę żadnej różnicy w tempie gaśnięcia przed wymianą filtra i czujnika i po wymianie. Założyłem filtr Nipparts i czujnik jakiś włoski. Zgodzę się, że za ciśnienie w układzie odpowiada również filtr. Ale czy aż w takim stopniu żeby np po 3s nie mogło się wytworzyć? Dla mojego silnika miarodajne jest wyciszenie się łańcucha i napinacza niż gaśnięcie kontrolki. Po wymianie oleju łańcuch wyraźnie szybciej dostawał olej a z czasem jest to dłuższa chwila. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Addagio Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Wszyscy piszecie, że odpowiedzialnym za kontolkę jest filt. No nie wszyscy - ja właśnie oponowałem Poza tym jakoś nie przemawia do mnie "lepsza" lub "gorsza" jakość poszczególnych filtrów jeżeli cena jest zbliżona. Wszystkie chyba dzisiaj cenowo i jakościowo są w miarę zbliżone, a jakby któraś z firm wymyśliła jakiś rewelacyjny wynalazek, to chciałaby za to jakąś ekstra kasę... Osobiście gdybym zauważył, że po zmianie filtra dzieje się coś negatywnego, to bym go wymontował i zaniósł do tego magika, co mi go sprzedał, a nie narzekał na daną firmę. I uważam, że lepiej kupić dobry markowy olej, niż zastanawiać się nad tym który filtr... Zwłaszcza że moje kilkunastoletnie doświadczenia wskazują, że Filtron, nawet jeżeli przeciętna to firma, daje radę i to w różnych samochodach. Więc po co przepłacać. No ale każdy ma własne zdanie i własne doświadczenia. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Ja też jestem zdania że lepiej kupić oryginalny filtr oleju - skoro różnica w cenie naprawdę nieduża to po co eksperymentować ? Czasem niewielkie oszczędności odbijają się czkawką Co innego takie choćby klocki hamulcowe. Tu już ceny oryginalnych zabijają . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 Tak gość za Filtrona powiedział mi 45 zł a za nissanpart 15 zł albo się pomylił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olo76 Opublikowano 29 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2006 witam jestem nowym almerowiczem kupiłem N16 dwa dni temu a propos filtra oleju to powiem wam,że mam wlożony teraz filtr Filtrona(patrzyłem) i zalany Shellem 10w60 (tak mówi książka serwisowa teraz kupiłem sobie filtr jakiś japoński o symolu 01.187 za 16 zł i olej Valvoline maxlife 10w40 za 105 za 4l nie myślę,że Filtron jest jakiś gorszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 jak szybko gaśnie kontrolka raczej nie zależy od filtra, zalezy głównie od oleju i ile sie na nim przejechało ja przy 1wymianie wpakowałem filtr nipparta i kontrola świeciła sie przez ok 2/3s i tyle samo grzechotał napinacz, na drugą wymianę(2miesiące pózniej) kupiłem filtr knechta i kontrolka gasła szybciutko teraz po 5tyś km pali sie 1,2s Gdzieś przeczytałem że przy pompie oleju jest jakiś tam zaworek i on szwankuje i nie daje pompa na początku odpowiedniego ciśnienia i te brzęczenie napinacza i paląca sie kontrolka to przez ten zaworek Ja mam jeszcze takie coś że obrotomierz zaczyna działać po jakiejś 1s po odpaleniu auta - ma tak od zawsze i też nie wiem przez co to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia_pk Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Dziś zakupiłem filterki Nissparts za filtr do oleju, powietrza oraz oleju napędowego uwzględniając Andrzejkową promocję zapłaciłem 50 zł, nie wiem czy to niejest istona różnica skoro cena filtra Filtronu Oleju wynosi 45 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Panowie więc może ja coś dodam od siebie. Miałem ten sam problem z gasnącą kontrolką podczas porannego odpalania. Jak zapaliłem to przez około1-2 sekundy się paliła od ciśnienia oleju i słyszałem łańcuszek rozrządu. Zakładałem różne filtry i to nie jest wina filtrona. Wszystko wróciło do normy gdy zamiast oleju Mobil i Castroll zalałem Shell Helix. KOntrolka gasnie rano od razu nie słychac łańcuszka. Kolega miał to samo przeszedł na Shella i wszystko ok. A tak propo np. filtry Bosch to Filtron z napisem "Bosch". Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Panowie więc może ja coś dodam od siebie. Miałem ten sam problem z gasnącą kontrolką podczas porannego odpalania. Jak zapaliłem to przez około1-2 sekundy się paliła od ciśnienia oleju i słyszałem łańcuszek rozrządu. Zakładałem różne filtry i to nie jest wina filtrona. Wszystko wróciło do normy gdy zamiast oleju Mobil i Castroll zalałem Shell Helix. KOntrolka gasnie rano od razu nie słychac łańcuszka. Kolega miał to samo przeszedł na Shella i wszystko ok. A tak propo np. filtry Bosch to Filtron z napisem "Bosch". Pozdrawiam ale jaki shell?? 5w...,10w...?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 JA akurat leję 10W40 bo tak przeszedł serwis po przekroczeniu 100000 kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość accerone Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Ja bym sie podpiąl z pytaniem jednak nie o filty ale o klocki hamulcowe firmy nipparts, ktos ich uzywał i wie czy dobre są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Ja też stosuje filtry firmy Tutela z bypassem, żadnej różnicy między oryginalnym produktem a obecnie stosowanym nie stwierdziłem. Jeżeli chodzi o klocki hamulcowe to osobiście kupuje tylko renomowanych firm. Preferuje tu dwie firmy Textar i Mintex. Wystarczające do normalnej codziennej eksploatacji. Nara Modest :okulary: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 A ja doszedłem do wniosku że długo nie gasnąca kontrolka to wina oleju a nie filtra Miałem kilka różnych filtrów aktualnie keneta i zawsze jest to samo czyli Po wymianie oleju super gaśnie szybciutko kontrolka a po paru tys. powiecmy po 5tys. Olej zaczyna tracić właściwości i coraz dłużej świeci się kontrolka a po 10tys. przed wymianą to ze 3-5s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.